Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
Search
miercuri 20 martie 2019
  • :
  • :

Țeapa cu metrul de autostradă

Povestea că cineva a construit un metru de autostradă este o minciună.

Protestul cu vrem autostradă a fost unul bun. Am fost de acord cu el și am participat și noi, suspendându-ne activitatea, l-am promovat și ne-am abținut de la comentarii pentru a nu se interpreta ce spunem noi în maniera #hater.

Acum că protestul a trecut să spunem totuși oamenilor ce nu le spun alții.

Nimeni nu a construit niciun metru de autostradă pentru că un metru de autostradă nu costă cât zice cel care a pornit protestul. Ce a construit el este o alee de beton cu o mână de asfalt pe deasupra, pentru spectacol și imagine. Ceva care costă maximum 2-3% din cât ar costa un metru real de infrastructură de autostradă.

Pentru cei care nu știu, un drum normal are o grosime de aproximativ un metru iar o autostrada de 2-3 metri, nu de câțiva centimetri cum a făcut românul nostru bucata de autostradă.

Ca semnal, protestul sau a fost unul OK și binevenit, ca promovare băiatul a fost inteligent și va câștiga mai mult decât a investit în trotuarul pe care l-a denumit autostradă, dar, să fim serioși, nu era vorba de un metru de autostradă, ci de un metru de trotuar.

Cei care ați crezut că a construit cineva pe bune din banii lui un metru de autostradă adevărată, reveniți cu picioarele pe pământ. Era vorba de un metru simbolic de autostradă, nu un metru de autostradă reală.

Iosub Robert

P.S.: Tot respectul pentru cei care ați știut că nu așa arată un metru de autostradă, dar v-ați alăturat protestului din convingere, știind adevărul, la fel cum am făcut și noi. Celor care ați crezut că acela e un metru de autostradă adevărată și costă cât a zis băiatul cu protestul, trezirea, ați luat țeapă.




39 comentarii la “Țeapa cu metrul de autostradă

  1. Barzaghideanu Ovidiu

    Trebuie sa vedem contextul în care a fost pornită această campanie, nepăsarea, lipsa de interes fata de nevoile oamenilor, poate corupția clasei politice… Părerea mea e ca nu contează cât costă un metru de autostrada și nici nu avem cu ce sa comparam deoarece la ora actuala lipsește cu desăvârșire în regiunea noastră.. Aceasta e adevărata problema la care cei de la guvernare ar trebui sa reflecte înainte de a face alte afirmații!!

    Raspunde
  2. Petrica

    De ce teapa?Sunt banii lui atit l-a costat.De ce nu se fac asfel de analize la autostrazile care s-au construit?Acolo sint adevaratele tepe!

    Raspunde
  3. Petru Escariu

    Ce poți face cu 2 miliarde de euro:

    – construiești 4 poduri peste Dunăre, între Galați și Tulcea;

    – asiguri bugetul pentru terminarea lucrărilor la canalul Dunăre – București de peste 2 ori si jumătate (finalizarea proiectului Dunare-București ajunge la suma de 800 de milioane de euro);

    – construiești de la o sută la câteva sute de km de autostradă, în funcție de relief, mită, deturnări de fonduri;

    – cumperi 7 corvete militare de la Naval Grup, care ți-ar asigura independențamaritimă în Marea Neagră.

    – cca 40 de avioane F-16, sh, modernizate la standardele actuale sau jumătate nou nouțe;

    – 800 km linie ferată de mare viteză (până la 250 de km/h).

    – cumperi cca 55 tone de aur;

    Ce face România cu banii ăștia? Asigură PLATA PENSIILOR SPECIALE, an de an!

    Raspunde
  4. Adi

    Ceea ce a facut dansul e o machetă, daca nu sunteti mulțumit , de ce nu faceți dv. la fel? Nu un metru, si jumătate de metru e ok

    Raspunde
  5. elena mirica

    Pacat ca nu ati adus la cunostinta minciuna. Cu asemenea minciuni ne servesc unii si pt cheltuieliele de strazi si capete de autostrazi,care sunt facute din lut si paie,la cata trainicie au.

    Raspunde
  6. Tudor

    VAi cate Contre , De Ce oare NU Vreți VOI , cei de a ți opinat . pe aici. Să încetați să vă mai. Amăgiți și. Stresați NU va spus mai An Bădică TRAIAN Că in Romania e VERBOTEN Autostrăzi . CU ce să mergi pe autostrăzi ? Cu ce au alergat Arienii și o parte dintre. Noi au Concesionat ca fiind. STOCK de la ei . La Noi se Moare. Acum pe drumurile care sunt , așa cum sunt , E drept , Da ganditiva o clipă măcar. Ce ar fi pe autostrada , in condițiile in care Afară , când se produce un carambol. sunt câteva mașini. implicate , La noi pe .aia de la AG la B când a fost. un pic mai mult ceață și au intrat unu in altu cum intri in Grămadă la Rugby . sau care au și sunt destui auto pe GPL , pot merge. constant cu o anumită viteză , Poate doar că să de-a lucru la Tractari . Evacuator , Lumea ori o parte a Ei , vrea pe curent din 2030 cele actuale gaz , diesel. Fiind scoase de la vânzare NOI trebuind să ne reorientăm spre ; Diligență , Poștalion , Covardoaica , Pentru 10 ani și 8 luni ,cat mai e până în 2030 CINE și pentru Ce să mai facă. autostrăzi , PENTRU transportul cu atelaj hipo E Bun ceea ce Avem deja.
    Chiar Nu înțelegeți. Că Noi am rămas. In continuare Maciucarii Europei. UE acum .

    Raspunde
    1. Observator

      Ai mare dreptatea, cu cât mai multe autostrăzi, cu atât mai multe accidente. Așa că de-aia nu se fac, ca noi românii să fim protejați.

      Raspunde
  7. gabriel

    ce tot ne batem în cuvinte şi comentarii , oare nu ne pricepem că a fost doar un îndemn , o inițiativă de a ne ridica împotriva celor cate de 30 de ani fură şi nu se mai satură ? şi au construit un sistem cum spune o expresie mai de actualitate , BETON . mă tem şii jale dacă cele spuse de CTP , că ăştia nu pleacă de la conducere decît cu forța , nu vor respecta procesul democratic , adică votul .

    Raspunde
  8. Mihai N.

    Pai da bă, nu iti vine sa crezi cat a costat acel metru de autostrada pentru ca este la prima mana si nu a trecut prin zeci de firme care sa isi puna capac cum se face la Românica…..

    Raspunde
  9. Radu

    Studiul e bun ,dar pe hartie.Studiile de fezabilitate au ,,papat bani cat jumatate din pretul autistrazii….De bune ce sunt respectate toate criteriile nici nu le fac bine inaugurarea si intra in reparatii!

    Raspunde
  10. Alex

    Analiza fără rost din moment ce el a precizat ca a a fost un gest simbolic care să atragă atenția asupra faptului că nu avem autostrăzi. Mai mult a precizat de fiecare dată că nici nu avea cum să respecte structura unei autostrăzi fiind vorba doar de o platformă lată de un metru și asfaltată. Oricum și analiza de mai sus nu e corectă pentru că doar la noi e vorba de un raport așa de mare a costurilor. Toate analizele dau costuri cu mult mai mari la noi decât în Albania,Kosovo,șamd.

    Raspunde
  11. Mery

    Ce usor sunt unii luati de val. Ce nu va este clar ? UE , ne-au trimis pe cap ,,specialiste „, de 20de ani , care sa faca studiu de fezabilitate. Chichirau…,de la USR, mananca banii dar impieduca orice intentie de constructie.UE,nu vrea autostrazi in Romana.

    Raspunde
  12. Ioan

    TU ESTI UN FEL DE GICĂ CONTRA !
    TU STII CA SUNT LOCALITĂȚI ÎN JUD. NEAMȚ UNDE NU EXISTĂ NICI MĂCAR UN NETRU DE TROTUAR ???
    PENTRU A TE CONVINGE VINO ÎN COM. FĂRCAȘA ȘI O SĂ VEZI CA ÎN 30 DE ANI NU S-A FĂCUT ABSOLUT NIMIC DE CĂTRE AUTORITĂȚILE LOCALE ÎN ACEST DOMENIU .
    TROTUARELE LIPSESC CU DESĂVÂRSIRE , RIGOLILE DE PE D.N. 17 B SUNT PLUNE DE GUNOAIE , COLMATATE DE ANI ÎNTREGI , PLINE CU APĂ CARE BĂLTESTE ZILE ÎNTREGI . DIN ACEASTĂ CAUZĂ DRUMUL SE LASĂ ȘI ASFALTUL APLICAT ÎN URMĂ CU 2 ANI A INCEPUT SĂ CRAPE !!!!
    NICI AUTORITATĂȚILE LOCALE , NICI CEI DE LA C.N.A.D.N.R NU FAC ABSOLUT NIMIC !!!!!! ȘI CE SALARII AU .
    AICI VINO DOMNULE REPORTER ȘI FĂ UN ADEVĂRAT REPORTAJ , AICI UNDE OAMENII , ELEVII , ANIMALELE ȘI MASINILE CIRCULĂ LA GRĂMADĂ !!!!

    Raspunde
    1. Daniel

      Sa fiu iertat pt ce spun dar la Farcasa e f ok sa lasati sa vecinii sa taie toata padurea!!!..doar Eu am cumparat din iasi,piata de cherestea,probabil fara o provenienta justificata,zeci de metri cubi de lemn de la cineva din Farcasa!!!..si asteptati strazi…va iau viiturile casele..dar va bucurati la fiecare 100e castigata din lemnul care nu e al vostru!!!

      Raspunde
    2. Dragoș Roca

      Mă scuzați …dar pt ce trotuare la țară? Cum știm toți, majoritatea din mediul rural, merg tot pe marginea drumului, nicidecum pe trotuare. Și dacă tot se vor… s-ar putea face ,dar absolut nimeni nu îi ia de gat pe primar și consilierii locali de guler după alegeri…și toți se plâng și în același timp ,rad pe la colțuri de unu altu care își cere drepturile și și-o ia peste bot .

      Raspunde
    3. elena mirica

      Si eu cred ca trebuie rezolvate problemele stricte.Noi nu avem strazi,drumuri asfaltate in comune,trotuare,apa curenta si ne zbatem pt autostrada pe care vor circula doar smecherii si cei care transporta in interes personal(ma abtin a numi ce anume).

      Raspunde
  13. Tdr

    Bine domnule, dar te rog sa faci o analiză de costuri la structura de mai sus…..și apoi să ne spui pe fiecare strat cat costa un metru….

    Raspunde
    1. Valentin

      Bune precizari!
      Doar ca:
      – daca asa au fost construite bucatile de autostrada pana acum, cum naiba de se surpa si se crapa si le ia naiba dupa inaugurare si arata mai mereu ca drumurile de tara?!
      – cum de costa la noi fiecare km de autostrada mai mult ca priunde in lume, de zici ca se sapa numai in roca de aia de-a gasit Bruce Willis pe asteroidul de aseara?!

      Raspunde
    1. Vlad

      Nu are nicio importanta din ce este și cum este construit… ci, ceea ce a transmis celorlalți. În primul rand unitate și speranța. Și sa nu vorbim de cum ar trebui sa fie o autostrada, pentru ca suntem ultimii care ar trebui sa o facă, în condițiile în care nu se face nimic ca la carte în tara asta…felicitări celor care încă mai cred ca se poate face orice constructiv ,în ceea ce privește viitorul copiilor nostri!

      Raspunde
    2. Tei

      As vrea sa stiu daca avem vreo autostrada cu acele straturi si apoi sa dam cu ” piatra”. Dupa parerea mea nici celelalte nu sunt astfel facute dar preturile sunt uriase.

      Raspunde
  14. Nanu Simona

    Asa, si???? Nici macar trotuare nu au reusit sa faca in atatia ani de guvernare asa-zis democratica! Profet a fost Nicu Ceausescu atunci cand a zis ca nu sunt in stare nici macar sa varuiasca toate edificiile construite pe vremea comunismului!

    Raspunde
  15. Catalin

    Și vreți sa ziceți ca autostrăzile din România sunt construite la norma, de asta sunt pline de denivelări și gropi ca sunt făcute la carte, trezirea e teapa băiatul meu

    Raspunde
    1. Cătălin

      Dacă erați informați și nu scriați doar ca sa va aflați în treaba, acel domn care a făcut metrul ala a declarat ca este doar simbolic, nu are fundație, nu are nimica, este doar un simplu beton. Dar voi, ca de obicei, scrieți articole fără sa va documentați, sa aveți ocupație.

      Raspunde
    1. MARIUS

      Metrul de autostradă a fost simbolic, nu era nevoie de detalii tehnice. Dacă avea 3 metri grosime (adâncime) în pământ, făcea vreo diferență? La ce ar fi ajutat?! Explicațiile sunt pentru cine?!

      Raspunde
  16. Virgil Ogasanu

    Da da! Așa s au construit pana acum la noi cu rețeta de mai sus! De asta rezista așa mult!
    Respect Mandachi! 💪💪💪

    Raspunde
  17. Mihai Alexandru

    Vorbiti prostii. Baiatul a spus in aparitiile sale TV ca nu e facuta dupa standardele la care se construiesc autostrazile reale. Este doar o replica ca dimensiune si forma.

    Raspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *