Societatea Troleibuzul anunță toți călătorii că abonamentele contra cost se dau în același regim ca și până acum

Societatea Troleibuzul este o societate care asigură transportul în comun, dar și transportul de tip social, având tarife impuse prin hotărâri administrative de nivel local.

În concret, Societatea Troleibuzul asigură transportul în condiții de tarife sociale și nu tarife comerciale, diferența dintre acestea reprezentând compensația (subvenția) ce trebuie asigurată. SC Troleibuzul SA operează curse în intervalul orar 4:30-23:30 și pe trasee izolate, curse care de multe ori au un grad de ocupare de 1- 2 călători și care au fost refuzate de către operatorii de transport privați și, totodată, societatea Troleibuzul asigură și transportul gratuit pentru mii de elevi, pensionari și alte categorii de persoane defavorizate.

SC Troleibuzul SA nu poate să își stabilească singură prețurile călătoriilor și ale abonamentelor pentru a acoperi lipsa totală sau parțială a subvențiilor, dar în același timp aceste tarife de tip social ar trebui actualizate periodic. Prețurile călătoriilor, nivelul de acordare a gratuităților și categoriile sociale care beneficiază de subvenții sunt stabilite de primăriile ce compun ADI Urbtrans.

Societatea Troleibuzul anunță toți călătorii că abonamentele contra cost se dau în același regim ca și până acum. Sigurele modificări survenite la abonamente sunt la cele de tip social, respective cele gratuite la care s-au redus numărul de călătorii.

Zvonurile rău intenționate care spun că societatea Troleibuzul nu își mai poate onora obligațiile față de călători sunt lansate în scopuri comerciale, pentru ca unii oameni să se reorienteze către sistemul privat de transport în comun de unde să ia abonamente.

Societatea Troleibuzul își desfășoară în continuare activitatea, are un program prin care încearcă să se mențină în parametrii de rentabilitate și se adaptează noului context în care subvenția pentru abonamentele de tip social a trecut din sarcina Consiliului Județean Neamț în cea a primăriilor membre ale ADI Urbtrans, primării dintre care unele nu au prinse în buget aceste subvenții, altele nu sunt interesate să subvenționeze transportul pentru elevi, pensionari și alte categorii sociale defavorizate din propriile localități, ceea ce afectează direct numărul de călătorii gratuite ale acestor categorii sociale, fără a avea un impact direct asupra călătorilor care plătesc abonamente.

- Apreciază pagina -

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate