Devin din ce în ce mai neserioși cei de la McDonald’s Piatra-Neamț

14

În ultimul an am primit la redacție mai multe sesizări legate de modul în care sunt serviți unii clienți la McDonald’s Piatra-Neamț. Majoritatea reclamațiilor se refereau la produse cu aspect ciudat, la încurcarea comenzilor și la timpii mari de așteptare.

Nu am avut timpul necesar să verificăm aceste reclamații. dar joi am comandat ceva, am mers în zona de așteptare, am făcut curat prin mașină, am curățat parbrizul și după ce am așteptat dublul timpului estimat de angajatul McDonald’s care m-a pus să aștept am renunțat la mâncare. Nu am mai cerut nici banii înapoi și am plecat în treaba mea. Greșeala mea să cred că la ”Mec” mai e ce a fost o data.

Păcat că au coborât așa de mult nivelul cei de la McDonald’s Piatra-Neamț.

Iosub Robert
PS: Să nu creadă cineva că am stat la vreo mare coadă și era foarte aglomerat sau că sunt eu un căutător de nod în papură și am renunțat la bani și la comandă de nebun. Era o zi normală și eu un om normal care, dacă mi se spunea cât am de așteptat, îmi vedeam liniștit de drum.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
14 Comentarii
  1. Stefan spune

    Slaba calitate a personalului este un fenomen intalnit peste tot, nu doar la Mec!E plin sectorul Horeca, la fel ca admnistratia, politia si justitia de analfabeti functionali, cu sau fara diplome!Ce pretentii sa ai de la un angajat la Mec , atunci cand functionarii iti dau cu flit, politistii te iau la poceala, iar justiatia de baga sau scoate din puscarie dupa bunul plac?!

  2. Cineva undeva spune

    Da faceți sarmale de sunteți stresați, ca nu se fac pana ajunge clientu la geam, ați devenit lejeri și nu numai voi, mai la toate fast-foodurile, atât va dus capu, sa lucrați în domeniul asta, dacă ai speranțe mai mari de la tine dă-ți demisia și băgate în politica, nu cred ca te înjura nimeni când da comanda, cel mai probabil când le dați comanda greșită

  3. Razvan spune

    Draga domnule jurnalist,

    MC are formular de reclamații, ca orice alt local care activează în acest domeniu. E folosit tocmai pentru a cuantifica astfel de situații în care clienții sunt nemultumiti de serviciile prestate. MC are un manager cu care puteați vorbi daca într-adevăr au existat nemultumiri in tot acest timp in care ați primit la redacție sesizări.
    Cred că așa ar trebui sa funcționeze mass-media, sa găsească problema, sa investigheze și să încerce să schimbe lucrurile, fiind vocea comunității și una din puterile in stat.

    Nu ați avut timpul necesar să verificați sesizările dar ați avut timp sa scrieți un „articol” pe bazat pe o experiența personala; timp a fost pentru orgoliul dumneavoastră însă nu și pentru cel al comunității.

    Poate când veți înțelege ce va reproșez veți lua atitudine față de problemele reale ale comunității și nu pentru faptul că ați pierdut 10 minute din timpul dumneavoastră prețios la coada la MC.
    Ce găsesc și mai josnic e monologul in care articulați in mod conștient acea persoana angajata la MC pe baza jobului ales. Când ne vom schimba mentalitatea care ne dictează că e normal să accepți tratamente sub demnitatea umana deoarece lucrezi in servicii, poate atunci și consumatorii acelor servicii vor renunța la atitudinea față de personal.

    Indiferent că e un job de tranziție sau nu, orice persoana trebuie respectata, punct. Chiar și pe dumneavoastră, care ați așteptat peste măsură să vă preluați comanda.
    Respectul trebuie sa vina in ambele sensuri, in cazul de fata atât pentru comunitate cât și pentru acel angajator.

    Cu atât mai mult, dumneavoastră ca voce a comunității, știind condițiile de lucru de la acel angajator și fluxul mare de personal, puteați lua legătura cu angajatorul și să îi explicați că trebuie să îmbunătățească ceva. Poate un personal numeric suficient în momentele de vârf ar lucra astfel în condiții normale, ar fi plătiți conform volumului normal de munca și nu și-ar varsa frustrările asupra clienților. Reputația brand-ului ar rămâne în continuare nepătată iar dumneavoastră ați scrie azi un articol despre cum angajatorul a conștientizat problema și a dispărut banner-ul afișat veșnic, cel cu „Angajam”.

    Ce ziceți, ar fi un Win-Win-Win?

    Mi-ar fi plăcut să citesc un astfel de articol, va spun cinstit.

    ADMIN: Nu era nevoie de nicio reclamație atâta timp cât am plecat fără să iau comanda. În mod logic… oamenii la care aș fi făcut reclamația s-au autosesizat că au rămas cu banii fără să mai aibă cui să dea comanda, s-au uitat pe camere sa vadă ce s-a întâmplat, au văzut timpul de așteptare, etc…Deci ce aș fi reclamat eu au văzut ei deja…
    Am evitat să mă duc înăuntru să reclam pentru că eram grăbit dar și ca să nu fiu tratat ciudat … să îmi mai dea ei o felie de ceva în plus ca să fiu mulțumit sau poate comanda la jumatate de preț sau alte oferte de astea reparatorii… eu nu am mers acolo să am beneficii de pe urma greșelilor lor ci să plătesc și ei să presteze un serviciu…

  4. un OM spune

    Tupeul si nesimtirea angajatilor este greu de egalat!
    Cu mancarea n am avut probleme!

  5. Andreea Bordea spune

    Tocmai ce am comandat(am repetat de 3 ori)si tot am primit incompleta comanda,am ramas si cu banii dati si nici nu ne-am mai putut intoarce avand copil mic in masina nu aveam timp sa mai stam pt a ne primi ce am platit!!Total neseriosi!!

    1. Nistoroaia Dumitru spune

      Aceeasi problema intampinata.Cred ca de vreo 2-3 ori, neverificata la ei, cu copil in masina, si sesizata acasa.Initial am crezut ca s-a gresit, dar am ajuns la concluzia ca este o practica.Ultima data m-am intors de la BCR, si le-am spus in fata.Mi-au returnat sandwich-urile, ca si cum nimic nu s-a intamplat.Acum le verific pe loc(doar la cele impachetate fac asa).O zi buna

  6. Dragos spune

    Am batut tara asta in lung si in lat, dar obraznicie si nervi ca la „Mec” la Piatra Neamt, rar gasesti.
    Ma bucur sa citesc acest articol, pentru ca eu credeam ca sunt singurul „nebun” din acest oras caruia i se pare ca McDonalds-ul a ajuns un fel de bodega de stil „impinge tava ca daca nu te palesc eu cu ea”.
    Angajati plictisiti si nervosi care se rastesc la clienti, durata de servire peste medie, de parca se apuca atunci de curatat cartofii. Sa nu mai vorbim de comenzile incomplete sau incurcate.
    Era bun. Daca erai pe fuga, mergea o gustare. Dar iti trece repede cand vezi cata bataie de joc a ajuns sa fie in acest loc din Piatra Neamt.
    Repet, in alte orase e o diferenta de la cer la pamant.

    1. Rusu Cristina Mihaela spune

      Bătaie de joc din ce motiv? Pentru ca vin niște persoane fără bun simt care te jignesc și îți vorbesc ca ultimului sclav? Pentru ca dacă ei greșesc ceva în dictare comenzii tot angajatul este de vina? Lucrez aici de câteva luni, în aceste luni am indurat multe, de la figuri din partea copiilor de bani gata, pana la înjurăturile oamenilor fără bun simt.

      1. Malina Apostol spune

        Hai lăsați drama că aproape de fiecare data uitați sa puneti câteceva la comenzi. Cum tu înduri “atâtea” poate asa un om are doar banii aia sa își ia ceva de mâncare. Chiar să nu fie asa atâta timp cât oamenii nu uita sa plătească comanda întreaga asa și voi trebuie sa puneti tot.

        1. Ioana spune

          Eu cred ca nu e ușor sa lucrezi sub presiunea de acolo asa ca hai sa nu mai judecam atata timp cât nu suntem perfecți. Cand vezi monitorul plin de comenzi fără personal nu cred ca e imposibil sa nu greșești suntem oameni treziți va prefecților. STITI NUMAI AI JUDECA.. nu e ca si cum ai sta casiera pe un scaun la Carrefour aici e o aglomerație infernala În weekend ce ar fi sa te duci tu sa te angajezi poate ești mai buna. Suntem o tara de cacat cu oameni care știu sa critice rusinee ar trebui sa I înțelegem pe fiecare, nu cred ca cineva ar fi fără bun simt asa fără motiv ,depinde și de clientul respectiv în fiecare domeniu dai de un prost

        2. Marius spune

          Comentariile arata ca e cu adevarat o problema la McDonalds P.Neamt.. am pățit-o de 2 ori sa greșească comanda.. prima data nu au pus jucăria copilului (de fapt de asta si cumpărasem), dar m-am intors 10 km si am rezolvat, iar a 2-a oară nu au pus sosurile pe care le plătisem dar nu m-am mai intors de acasa. Sfat, desfaceți comenzile in fata lor sa le verificați chiar daca ei iti dau pungile strânse la gura.

      2. Dragos spune

        Draga doamna sau domnisoara,

        Pentru o persoana tanara, job-ul de la „Mec” este fara doar si poate un job de tranzitie, care vine si cu bune, dar mai ales cu rele.

        Cine viseaza o cariera la „Mec”, ori are nervi de otel, ori e platit regeste(ceea ce nu prea cred), ori nu are alteceva mai bun de facut.
        Acest job poate fi categorisit ca o perioada de mini-armata (mai ales in perioadele foarte aglomerate)

        Ar trebui sa va dea de gandit de cand au agatat un banner permanent pe care scrie: ANGAJAM!

        Eu am scris din punctul meu de vedere. Din experienta mea personala. Nu din auzite.

        Sunt convins ca sunt multe „beizadele” care vorbesc urat, nu numai cu voi, oamenii ce lucreaza la McDonalds, ci si cu restul angajatilor din alte locatii.

        Ideea este ca, brand-ul McDonalds se lauda cu o notiune numita: RAPIDITATE!

        Poate ar trebui sa o lase mai moale cu rapiditatea si sa ofere clientilor CALITATE si o vorba buna.

        Prajiti cartofii aia cum trebuie! Indiferent de ora din zi si din noapte. Sunt niste amarati de carfoti.

        Si sa nu uitam, gradul de agresivitate si de suparare (ca sa nu zic altfel), este mult mai mare aici in frumosul nostru orasel, decat in multe alte locuri.

        Si acest fapt este valabil de ambele parti ale tejghelei.

        Numai bine!

      3. un OM spune

        Draga mea Rusu Mihaela…
        Caut oameni sa planteze rasaduri, sa stranga porumbul, sa coseasca, sa sparga lemne…NU GASESC!!!
        Am sa pun afis ca la MAC…ANGAJEZ!!!
        Oare am vreo sansa?
        Sau la toti ne place la caldura si fara munca fizica….

    2. Ioana spune

      E normal sa se mai greșească suntem oameni, având în vedere ca e singurul mc din piatra . DUMNEAVOASTRA cum ați proceda dacă ați lucra sub presiune, cât poți sa ai rabdare cu un client lipsit de bun simt?? Și da nu e ușor având în vedere ca, în zilele de weekend e o coada infernala. SA FIM OAMENI ZIC

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate