Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
Search
vineri 26 aprilie 2019
  • :
  • :

Cerințe noi privind reclamele de Facebook legate de politică

Orice promotor care dorește să creeze sau să editeze reclame pe teritoriul UE, care fac referire la personalități politice, partide politice, campanii electorale (inclusiv campanii de încurajare a ieșirii la vot) sau care evidențiază teme de importanță în UE (imigrare, valori politice, drepturi civile și sociale, securitate și politică externă, economie, politici de mediu), trebuie să parcurgă procesul de autorizare și să dețină o etichetă „Plătită de”. Această cerință include orice persoană care desfășoară acțiuni asupra reclamelor referitoare la politică, cum ar fi pornirea sau întreruperea reclamelor, ajustarea criteriilor de țintire, crearea ori editarea de disclaimere sau orice altă funcție privind administrarea reclamelor.

Pentru a parcurge procesul de autorizare și a putea face reclamă politică un promotor trebuie să-și confirme identitatea, să asocieze un cont de publicitate cu o pagină folosind un disclamer și să parcurgă mai mulți pași.

Sfatul nostru pentru cei care nu înțeleg despre ce este vorba este să dea click aici să citească și să respecte întocmai toate regulile. La fel de importante sunt și politicile de publicitate (click aici) .

ATENȚIE !!! Încălcarea regulilor Facebook poate duce la închiderea definitivă și irevocabilă a contului de publicitate folosit sau a paginii pe care se încalcă regulile.




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *