Ce nu vor autoritățile să se afle despre podul de la Preluca

10

De frică să nu se rupă, dar și pentru a scoate limitarea de tonaj, ca cine trebuie să poată folosi în continuare infrastructura rutieră chiar dacă o distruge, autoritățile au decis să restricționeze circulația pe podul de la Preluca. podprelucaRestrângerea circulației nu este însă o rezolvare, ci doar o amânare inconștientă a rezolvării problemei care este foarte serioasă.

Pe toata distanța podul este efectiv mâncat, iar partea de susținere dinspre Preluca prezintă fisuri serioase.

Dacă am locui într-o țară normală la cap, acest pod ar fi intrat în reabilitare de mult timp sau ar fi fost închis pentru a nu se produce tragedii. Din păcate, la noi, la Neamț, nu s-a mai păstrat nici măcar limita de tonaj pentru că ar fi stricat afacerile celor care trebuie să facă bani, așa că s-a gasit o soluție de compromis, care, nu suntem noi specialiști, miroase a soluție în afara legii. Să recunoști o problemă și să restricționezi circulația, dar în același timp să scoți indicatoarele de limită de tonaj… Pe vremea comuniștilor cineva ar fi făcut multă pușcărie pe tema asta sau ar fi fost transferat la Canalul Dunăre-Marea Neagră.

Șansele ca podul să se rupă sunt mici, după cum ne-a explicat un specialist, dar același specialist ne-a declarat că situația este generală în județ. Dacă județul Neamț se va confrunta cu un cutremur mai serios vom rămâne absolut izolați, deoarece infrastructura de poduri și viaducte din județ ar fi prima care ar ceda.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
10 Comentarii
  1. Daniel Brinzei spune

    De când au restricționat circulația pe pod aveau timp sa il repare de o mie de ori,dar așa e la noi o sa se ocupe de el dupe ce se rupe cu vreun camion de lemne pe el!

  2. Tibi spune

    OK ! CU Totii aveti DREPTATE ! DL .Admin , Dl BOGDAN si D na ELENA , Dar EU intreb si va Intreb altceva , Parca ptr a putea circula pe drumuri ,se plateste o Taxa ,Rovigneta , acum sa nu zica unii ca drumu respectiv NU se incadreaza , judetean fiind ,iar taxa e ptr chipurile ? Nationale , Europene , Autostrazi ?? totusi pe acest drum fiind amplasate 2 puncte de CONTROL Vigneta , Vaduri si sat Calugareni , spre Borsec , Toplita , TRansilvania , e la alegerea fiecaruia daca o ia prin CHEILE Bicazului ori pe CREANGA , NUmai ca SINCER mi se pare ca Noi unii din Jud NEAMT ,suntem un fel de iobagi ,care putem fi jumuliti , de banuti , Parca era vorba , planul sa treaca si prin Jud nostru o Autostrada ? TG MURES IASI UNgheni , de care citeam , am vazut in mass media ca CNADNR , NICI macar NU are o Schita , Proiect ! Acum se pune Just intrebarea PTR Ce sa Platim Vigneta , Cand nunumai acest POD e distrus , ci cam tot drumul de la Bicaz spre POiana Largului , Aspect despre care DL , Admin si Ziarul de fata au mai scris , sesizat ,cu poze si material video si MARE lucru nu sa schimbat . E Adevarat sa Reparat , turnat covor asfaltic pe PETRU VODA si cam atat ! In ceea ce priveste drumurile inspre partea de vest a Jud , incolo spre BC se merge drept , Roman spre IS la fel , spre VS mai sunt niste portiuni cu cratere , dar sa mergi ca n , Mountain Rouge , cum mergi spre HR , NU cred sa mai fie pe undeva .

  3. Dan spune

    Un clasic in viata, respectiv tovarasul Basescu spunea ca Romania nu are nevoie de infrastructura rutiera si ca se poate folosi elicopterul. Asa ca patronii de fabrici si de gatere din zona Bicaz ar trebui sa-si cumpere elicoptere.

  4. Ela spune

    Pentru cei care au tonaj si care plătesc rovigneta si trebuie sa facă transport din si catre Bicaz tare as fi curioasa ce solutii inteligente găsiți având in vedere ca pentru cei cu tonaj (40 tone) alt drum de ocolire a zonei NU EXISTA.

  5. Bogdan Bbu spune

    Tot drumul spre Bicaz e rupt, mai ales partea de la Sarata pe care toata lumea se fereste sa o repare, o rusine pt autoritati. Lenesilor, aveti functii degeaba.

  6. Bogdan spune

    Ar trebui inchise toate fabricile si firmele din zona Bicazului ca sa limiteze tonajul? Va intreb pentru ca i-ati mentionat pe cei care fac bani in zona. Trebuia reparat podul si atat era comentariul adecvat. Daca masinile de mare tonaj nu circula, gaterele si fabrica de ciment care distribuie in Moldova se inchid si oamenii merg acasa.

    ADMIN: Asta cu reparatul podurilor o spunem de cativa ani…

  7. Elena spune

    Ca de obicei „dragii „nostri politicieni pun pe primul loc interesele personale si nu cele ale comunitàtii.

  8. Mihai Mihaita spune

    Ei pe dracu. Podul nu a fost facut pentru fluxul rutier din ziua de azi. Bine ca au pus cameră de roviniete la Vaduri. Marcaje rutiere,nu, asfalt nu,nimic nu . Doar sa ia bani. Mure CNADNR,sau CNAIR cum se cheamă acum

  9. Ciprian Avădanei spune

    La cate mii.de metri cubi de lemne si camioane burdusite cu lemne trec zilnic pe acolo e normal sa ajunga in stadiul asta podul.Exploatarea cu lemne din zona a distrus acest pod.

    1. legio spune

      Ciprian stii cati ani au acele poduri de pe acest traseu ? Afla ca cel putin de 60 de ani nu s-a turnat un covor asfaltic pe traseul PN- Bicaz-Cheile Bicazului si PN-Bicaz- Poiana Largului, s-au mai turnat cate 20-30 de metrii sau cel mult 100 de metrii ,restul a fost numai placinte puse pe unde era cate o gaura mai mare . Asta-i situatia moldovenilor si a Moldovei in general !

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate