Biroul Autorizări Comerciale şi Transport a desfăşurat următoarele activităţi, în săptămâna 11-15.04.2011
-intocmit autorizatie pentru transport greu- 5
-inregistrare scuter- 1
-monitorizare sistem siguranta circulatiei rutiere pe str.Izvoare
-acordat consultanta publicului in ceea ce priveste autorizarea ca vehiculelor ce nu se supun inmatricularii (scoala de soferi, scutere, trafic greu)
-verificat si completat lista de tarife la 2 transportatori autorizati care efectueaza transport in regim de taxi.
-verificat si completat baza de date cu 2 de declaratii privind fiscalizarea aparatelor de marcat taxi, ca urmare a inlocuirii autovehiculului
-verificat 3 transportatori taxi privind contractele de dispecerat ale transportatorilor autorizati.
-completat baza de date privind vechimea autovehiculelor inlocuite si valabilitatea autorizatiei taxi
-intocmit si eliberat 4 autorizatii taxi privind inlocuirea autovehiculelor .
-verificat si completat baza de date si registrul special privind detinerea autorizatiilor taxi
-verificat si completat baza de date privind retragerile autorizatiilor de transport – 16 bc. si autorizatiile taxi – 12 bc.
-contactat transportatorii autorizati restantieri la plata redeventei aferente contractelor de delegare de gestiune a serviciului de transport persoane in regim de taxi
-acordat consultanţă operatorilor economici interesaţi să desfăşoare actvităţi de transport aflate sub autoritatea administraţiilor locale
-deplasare pe teren în vederea identificării transportatorilor care desfaşoară activitati fară a deţine autorizaţie emisă de autoritatea de autorizare
-completat la zi registrul privind cazierul profesional
-completat la zi registrul special privind acordarea autorizaţiilor de transport şi a copiilor conforme
-întocmit adrese agenţilor economici care au prinse în obiectul de activitate cod caen 4941 transporturi rutiere de marfă(4)
– verificat legalitatea documentatiei pentru un numar de 12 dosare pentru obtinerea Acordului de deschidere a exercitiului comercial conform Legii 650/2002 si finalizare prin intocmirea acordurilor.
– verificat in teren exactitatea datelor cuprinse in declaratia de clasificare pe categorii de incadrare conform H.G. 843/1999, pentru un numar de 3 locatii in care se desfasoara activitati de alimentatie publica in vederea stabilirii si incasarii taxei de viza pe anul 2011.
– verificat in teren 8 locatii pentru care se solicita Acord de functionare privind respectarea conditiilor asumate de solicitanti prin declaratia pe proprie raspundere depusa la dosarul de autorizare si respectarea codurilor CAEN declarate.



