URED Group – soluția ideală pentru sediul firmei tale

0

Dacă ești în căutarea unui sediu social pentru firma ta și încă nu știi de unde ar trebui să pornești, URED Group este soluția pe care o cauți. Locațiile pe care ți le propunem îndeplinesc mai multe criterii de siguranță, în așa fel încât să le oferi angajaților tăi un mediu optim de muncă. Investiția într-un spațiu modern, dotat cu toate cele necesare va contribui în mod sigur la îmbunătățirea productivității lor și la creșterea nivelului de eficiență a business-ului. Cu alte cuvinte, cu ajutorul nostru vei putea să găsești un spațiu pentru gazduirea sediului social in Bucuresti, care să se plieze perfect tuturor cerințele pe care le ai.

Clădiri de birouri situate în puncte centrale ale capitalei

URED Group îți pune la dispoziție trei clădiri de birouri din care să o poți selecta pe cea care îndeplinește toate criteriile pe care le ai în vedere. Cu toate acestea, indiferent de opțiunea către care te vei îndrepta, te asigurăm că îți vei desfășura activitatea foarte aproape de centrul Bucureștiului. Mai mult decât atât, dacă vei lucra cu noi ne vom asigura de faptul că efectuăm imediat eliberarea actelor necesare pentru înregistrarea sediului social, în așa fel încât să economisim cât mai mult timp.

Îți oferim nenumărate beneficii

Așa cum am menționat anterior, dacă vei alege unul dintre spațiile pe care ți le punem la dispoziție vei avea parte de numeroase avantaje. Așadar, dincolo de profesionalismul cu care vom lucra și de sprijinul pe care ți-l vom oferi, iată câteva puncte bonus la care vei avea acces odată ce vom începe colaborarea:

  • Vei avea posibilitatea de a stabili sediul social într-o clădire de birouri modernă cu sau fără activitate;
  • Vei avea un sediu stabil pe termen lung;
  • Vei putea primi corespondența la sediul găzduit;
  • Ne vom asigura că vei fi notificat ori de câte ori vei primi corespondență;
  • Vei putea utiliza gratuit sala de ședințe în cazul unui control;
  • Vei avea acces la toate serviciile de copiere, scanare și fax din incinta locației;
  • Eliberarea actelor va fi rapidă și sigură;
  • Toate costurile de mentenanță vor fi incluse;
  • Vei avea asigurat accesul la internet.

Poți stabili perioada de găzduire în funcție de nevoi

Un aspect important în ceea ce privește serviciile noastre este faptul că îți punem la dispoziție trei oferte de preț, din care să alegi în funcție de tipul de business pe care îl ai.

  • Sediul Social fără activitate – cu doar 9 euro/lună beneficiezi de găzduirea sediului social la căsuța poștală.
  • Sediul Social cu activitate redusă – dacă vei alege oferta acesta, sediul tău social va fi la adresa biroului. De asemenea, vei putea închiria un spațiu stabilit, în așa fel încât să poți înregistra firma ca fiind plătitoare de TVA, costul fiind de 35 euro/lună.
  • Sediul Social cu activitate – cu 99 euro/lună poți avea acces la propriul tău birou, iar găzduirea sediului social și activitatea firmei vor fi înregistrate la adresa biroului.

Totodată, vei putea să stabilești de unul singur perioada contractuală, astfel încât vei avea control deplin asupra modului în care se desfășoară colaborarea noastră.

Poți cere o ofertă personalizată

Dacă ești de părere că niciuna dintre cele trei oferte pe care ți le prezentăm mai sus nu corespunde nevoilor afacerii tale, atunci există și posibilitatea de a cere o ofertă personalizată. Tot ce trebuie să faci în acest sens este să completezi formularul de pe site, în care să specifici câteva detalii despre business, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp. Cu ajutorul nostru vei putea să te muți imediat într-un spațiu mai modern și mai sigur.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate