Toate drumurile duc, evident, la Guru transportului de persoane din Neamț

Un autobuz a intrat luni dimineața peste niște cetățeni în casă, în zona Ocol. Șoferul nu a observat că șoseaua era patinoar și s-a oprit în holul unei case după ce a trecut de garaj și o cameră. Victime au fost doar doi calatori care au avut contuzii ușoare.roata-autobuz
În urma accidentului, autoritățile și noi am început să cautăm vinovații, deoarece acel traseu de transport în comun este unul pe care ba e, ba nu e licență și situația e foarte confuză. Iată rezultatele la care am ajuns.
– Consiliul Județean Neamț spune că transportatorul nu avea licență valabilă pentru acest traseu. Afirmație plecată de la Conache Gavriliu Doru, director executiv C.J.N.
– Poliția cercetează accidentul, iar pentru clarificarea legalității cursei va avea nevoie de un răspuns scris de la Conache Gavriliu Doru, director executiv C.J.N.
– Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier anchetează accidentul și așteaptă lămuriri asupra licenței de la Conache Gavriliu Doru, director executiv C.J.N.
– Transportatorul declară că are licenţă de transport valabilă și că cel care minte este Conache Gavriliu Doru, director executiv C.J.N.
– Asiguratorul a deschis propria cercetare și pentru a se lămuri asupra legalității în care se deplasa autobuzul va solicita un răspuns de la Consiliul Județean ce va trebui semnat de Conache Gavriliu Doru, director executiv C.J.N.
– Administratorul drumului cu polei a atribuit unei firme întreținerea drumului în sezonul rece. Utilajele care s-au prezentat la fața locului pentru a combate poleiul sunt ale unei firme patronate de un bun prieten al lui Conache Gavriliu Doru, director executiv C.J.N.
– Verificarea autobuzelor pe trasee în scopul identificării celor care circulă ilegal este o atribuție a compartimentului condus de Conache Gavriliu Doru, director executiv C.J.N.
– Sancționarea transportatorilor care încalcă regulile impuse de transportul județean de persoane cade în sarcina departamentului condus de Conache Gavriliu Doru, director executiv C.J.N.
– Toate autobuzele care circulă ilegal și pe care le-am prezentat cu fotografii și dovezi de nenumărate ori ar trebui scoase din circulație de catre poliție pe baza unor procese verbale întocmite de departamentul CJN, condus de Conache Gavriliu Doru, director executiv C.J.N.
Dacă adăugăm la lista de mai sus și toate reclamațiile și plângerile penale din partea transportatorilor care arată cu degetul spre Conache Gavriliu Doru, directorul executiv al C.J.N., deja e clar. În transporturile de persoane din Neamț mai sus de Conache e doar Doamne-Doamne.
Acum nu au murit oameni pentru că era vorba de un autobuz destul de nou și rezistent, dar e doar o chestiune de timp pâna ce vom vedea tragedii căci nimeni nu vrea să vadă cu ce fel de autobuze se practică acest sport extrem denumit sugestiv transport județean de persoane. Zilnic mă ia cu fiori văzând zeci de copii transportați cu autobuze produse în anii 80 care sub nicio formă nu ar avea cum să treacă legal prin RAR decât cu mită sau trafic de influență cum la fel nu ar trebui să treacă sub nicio formă de privirea compartimentului condus de Conache Gavriliu Doru, director executiv C.J.N., pentru că nu există nicio portiță legală prin care să fie permis transportul de persoane cu autobuze fabricate înainte de revoluție.

Iosub Robert

PS: Legea din România spune că șoferul trebuie să își adapteze viteza la condițiile de carosabil. Desigur că administratorul drumului a luat banii,  nu a făcut treabă, dar asta nu este o scuză pentru acest șofer sau oricare altul. Când conduci, dincolo de legi și administratori de drumuri, în capul tau trebuie să funcționeze ceva care să te ajute să apreciezi care sunt limitele tale, ale mașinii și ale drumului, iar dacă nu ești capabil să le apreciezi corect stai mai bine acasă ca să nu mori tu și să îi mai omori și pe alții. Orice depășire a limitelor percepute corect de șofer se numește risc asumat.

- Apreciază pagina -

6 Comentarii
  1. motanu'descaltat spune

    combinagiu asta sta director in toate regimurile si politia, dna-ul lu peste nu vede parandaraturile facute de el!!! cinste si lui iacoban k il tine in brate! dar ce sa te mai miri daca seful cj iacoban este asociat cu familia mararu la serviceul auto….!! hai dna k nu mai este humulescu la butoane, hai scularea!!

  2. radu spune

    BRAVO LOLITA

  3. cititor40 spune

    Conform instructie si a normelor ,actiunea ANTIDERAPANT se efectueaza incepand cu ora 4. Au actionat cumva cu antiderapant de la acea ora ,cei care erau abilitati-OBLIGATI SA ACTIONEZE?Dupa cum se scrie, nu era actionat.Cine trebuia sa controleze si sa avertizeze?La ora cand a avut loc accidentul,trebuia sa fie actionat de cel putin doua ori.Nu cred ca Doru Conache este primul vinovat ,nu-l apar dar cei vinovati trbuie sa plateasca,”preten” sau nu.Cumva drumul este in subordinea D.N.?

  4. Andrei spune

    Autobuzl „destul de nou”? Da, poate in 1995 cand a fost fabricat. Bine ca nu a fost nimeni ranit!

  5. mihnea spune

    Si cand te gandesti ca transporturile sunt o mica felie din tortul pe care-l imparte acest doamne doamne… poate se vor sesiza unii domni sa-i verifice activitatea (inclusiv averea …de la soacra). Asa i-a prins in capcana pe toti sefii cj si a facut ce a vrut cu banii judetului: asfalt, investitii, etc.

  6. Lolita spune

    Haideti mai repede cu ancheta si ziardepiatraneamt sa le sufle in ceafa. M-am saturat de toti smecherii care fac bani din saracia si nestiinta oamenilor !

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate