Solicitanţii de locuinţe ANL sunt așteptați să-și reactualizeze dosarele
Solicitanţii de locuinţe ANL destinate închirierii vor trebuie ca în perioada 03.10.2016 – 14.11.2016 să-și actualizeze dosarele depuse la sediul Primăriei municipiului Piatra Neamț cu următoarele documente:
- adeverinţă de la Directia de Taxe şi Impozite Locale Piatra Neamţ din care să rezulte faptul că solicitantul şi soţul/soţia nu deţin locuinţă proprietate,
- contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale,în situaţia în care solicitantul locuieşte cu chirie,
- confirmarea de la Asociaţia de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală;
- adeverinţe de salarizare soț/soție în care să fie specificat venitul brut lunar;
- orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizarea dosarului de locuință (certificat de căsătorie,certificat de naștere copii, hotarâre de divorț, adeverințe medicale, diplomă de studii,etc.)
„Pentru a veni in sprijinul tinerilor care își doresc o locuință ANL în municipiul Piatra-Neamț am demarat o nouă sesiune pentru depunerea sau reactualizarea dosarelor. Astfel, cei interesați pot face acest lucru în perioada 03.10.2016-14.11.2016, existând sanse reale ca toți solicitantii care îndeplinesc condițiile legale să primească o locuință ANL.” a declarat primarul Dragoș Chitic.
Documentele mai sus menţionate se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamţ, cam.20 – la Serviciul Gospodărie Comunală și Investiții în zilele de luni până joi, orele 8.00-16.30, respectiv vineri între orele 8.00-14.00
Aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe ANL destinate închirierii.