Se convoacă în ședinţă extraordinară Consiliul Local al Municipiului Piatra Neamţ, pentru data de 15.06.2022, ora 14:00
În conformitate cu prevederile art.3 alin. 1 din Carta europeană a autonomiei locale, adoptată la Strasbourg la 15 octombrie 1985, ratificată prin Legea nr.199/1997, „prin autonomie locală se înţelege dreptul şi capacitatea efectivă ale autorităţilor administraţiei publice locale de a soluţiona şi de a gestiona, în cadrul legii, în nume propriu şi în interesul populaţiei locale, o parte importantă a treburilor publice”;
În temeiul dispoziţiilor art. 133 alin. 2 lit.a), art.134 alin.4), alin. 5 lit.a²), art. 135 alin. 1, alin. 3 și alin.4 din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
DISPUN:
Art.1 – Se convoacă în ședinţă extraordinară Consiliul Local al Municipiului Piatra Neamţ, pentru data de 15.06.2022 – ora 14:00, desfășurată în sala de şedinţe a Primăriei municipiului Piatra Neamţ, din str. Ştefan cel Mare nr. 6 – 8.
Art.2 – Proiectele de hotărâre sunt cuprinse în proiectul ordinii de zi, anexă la prezenta.
Art.3 – Consilierii locali pot formula și depune amendamente la proiectele de hotărâre până la data ședinței Consiliului Local.
Art.4 – Materialele înscrise pe ordinea de zi vor fi transmise în format electronic pe adresa de e-mail a consilierilor locali.
Art.5 – Secretarul General al Municipiului Piatra Neamţ va asigura aducerea la cunoştinţă publică a prezentei.
Proiectul ordinii de zi a ședinței extraordinare a
Consiliului Local din data de 15.06.2022
- PROIECTE DE HOTĂRÂRE:
1.HOTĂRÂRE privind aprobarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Piatra Neamț:- iniţiator – Primar Andrei Carabelea
2.HOTĂRÂRE privind aprobarea gestiunii delegate a serviciului public de administrare, întreţinere şi exploatare a parcărilor de reședință, precum și a celui de blocare/deblocare, ridicare, transport, depozitare și eliberare a autovehiculelor care sunt staționate sau parcate neregulamentar pe locurile de parcare de reședință de pe domeniul public și privat al municipiului Piatra Neamț, pe o perioadă de 1 an şi 6 luni – până la 31.12.2023; – iniţiator – Primar Andrei Carabelea
3.HOTĂRÂRE privind aprobarea tarifelor percepute în cadrul gestiunii delegate a serviciului public de administrare, întreținere și exploatare a parcărilor de reședință, precum și a celui de blocare/deblocare, ridicare, transport, depozitare și eliberare a autovehiculelor care sunt staționate sau parcate neregulamentar pe locurile de parcare de reședință de pe domeniul public și privat al municipiului Piatra Neamț; – iniţiator – Primar Andrei Carabelea
Dispoziția Nr. 1438, din 11.06.2022_
Ce se intampla cu cei care au achitat deja parcare la taxe si impozite si au contract cu primaria ???