Retrospectiva anului și obiectivele firmei SC Troleibuzul SA – La anul va fi SINGURUL operator de transport public din Piatra Neamț

1

În cadrul conferinței de presă care a avut loc astăzi, Sauciuc Cristian, directorul general al companiei SC Troleibuzul SA, a prezentat o parte din realizările sale de când ocupă această funcție, dar și obiectivele pe care firma și-a propus să le atingă în perioada următoare.

„Știți foarte bine că anul viitor o să vină o parte din autobuzele electrice, din cele 41 care trebuie să vină la SC Troleibuzul. Vin cele 21 de la Ministerul Dezvoltării pe proiectul cu Consiliul Județean. Deja cred că urmează să fie semnat contractul cu CJ în luna decembrie, dacă nu în luna ianuarie. Asta o să ne ajute pe noi să oferim un transport public mai de calitate, o să ne ajute pe noi și pe cetățeni, bineînțeles să poată plăti prețul abonamentului sau al biletului prin mai multe metode. Știți că SC Troleibuzul a implementat metoda de plată 24PAY, care este valabilă astăzi (plată cu telefonul).

În momentul în care am venit director aici la SC Troleibuzul, știți că este o societate destul de mare, am început să studiez ce s-a făcut până în acel moment. Anul trecut s-a încheiat cu un profit de 2000 de lei, iar în acest moment SC Troleibuzul are 320000 lei profit și probabil în luna ianuarie când o să calculăm finalul lunii decembrie, o să fie peste această sumă.

În primul rând am intrat în felul cum erau așezate departamentele, am înființat un departament tehnic. SC Troleibuzul nu avea, de exemplu, un inginer mecanic în momentul în care am venit eu aici, acum are doi. (…) Asta a făcut ca lucrurile să meargă mai bine.

De asemenea lucrăm la contractul colectiv de muncă ce s-a prelungit datorită pandemiei, sper ca la 1 ianuarie, după sărbători, să avem noul contract. (…) Sper ca de la anul, toți angajații să fie mândri și mulțumiți că lucrează la Troleibuzul. Am modificat grila salarială. Nu știu dacă știți, am avut un control de la Curtea de Conturi, care a descoperit niște probleme și sunt niște sume de recuperat.

Urmează tot prin fonduri europene să ni se facă și stația ITP și o să fie construită o hală pentru cele 41 de autobuze electrice. (…)

Din septembrie anul viitor, SC Troleibuzul o să fie singurul operator pe raza municipiului Piatra Neamț, pe noul contract, și atunci noi trebuie să fim pregătiți. (…).”, a transmis acesta în cadrul conferinței.

Obiective strategice propuse pentru anul 2022:

Realizarea unei infrastructuri moderne de transport public de călători, prin reînnoirea şi dotarea parcului auto cu mijloace de transport în comun nepoluante, utilizarea de combustibili mai puţin poluanţi şi realizarea unui număr satisfăcător de mijloace de transport în comun “prietenoase cu mediul”, însă fără a face rabat de la condiţiile de transport;

●Atragerea de fonduri europene pe axa 2014-2020 in colaborare cu autoritatea contactanta;

Pregatirea cu mijloace de transport pentru dezvoltarea bazei de transport public pentru a putea sustine serviciul public pe toata zona A.D.I. URBATRANS.

Obiective manageriale:

●Realizarea atribuţiilor stabilite în concordanţă cu obiectul de activitate al societătii, în condiţii de regularitate, eficacitate, economicitate şi eficienţă;

●Protejarea bunurilor, informaţiilor şi fondurilor publice împotriva pierderilor datorate erorii, abuzului sau fraudei;

●Reducerea obligațiilor restante;

●Gestionarea corespunzătoare a creanțelor și recuperarea lor;

●Asigurarea cu cash-flow a activității desfășurate;

●Reducerea costurilor financiare.

●Reducerea pierderilor;

●Reducerea datoriilor;

●Creșterea veniturilor atât din activitatea de bază cât și din alte activități;

●Asigurarea transparenței și respectarea prevederilor legale privind guvernanța corporativă;

●Consolidarea mecanismelor referitoare la respectarea legilor şi reglementărilor interne, precum şi a cerinţelor standardelor de control intern managerial, la structurile compartimentelor functionale;

●Dezvoltarea şi întreţinerea unor sisteme de colectare, stocare, prelucrare, actualizare şi difuzare a datelor şi informaţiilor financiare şi de conducere, precum şi a unor sisteme şi proceduri de informare publică adecvată prin rapoarte periodice;

●Îmbunătăţirea sistemului de comunicare, atât în interiorul compartimentelor functionale cât şi către alte entităţi, pentru a permite un control eficient asupra fluxului de date şi informaţii ce contribuie la fundamentarea deciziei conducerii societătii şi îndeplinirea obiectivelor;

●Realizarea  indicatorilor de performanţă, asociaţi activităţilor specifice structurilor interne, urmărindu-se respectarea principiilor de asigurare a principiilor economicităţii, eficacităţii şi eficienţei utilizării resurselor alocate;

Obiective organizatorice:

Creşterea calitătii serviciilor prestate, prin:

1.respectarea programelor de circulație și adaptarea  acestora la cerinţele şi aşteptările  clienţilor;

2.respectarea cerințelor de confort a mijloacelor de transport, prevăzute în contractul cu A.D.I.URBTRANS;

3.mediatizarea mai puternică a  serviciilor prestate de organizaţie;

4.oferirea unor facilităţi faţă de alţi transportatori;

5.asigurarea cu personal calificat, instruit şi cu un comportament civilizat faţă de publicul călător.

6.respectarea planului de marketing pentru 2022 intocmit conform cu cerintele ADI-URBTRANS.

●Reducerea numărului de sesizări fundamentate privind calitatea transportului de călători;

Îmbunătăţirea imaginii organizaţiei şi atragerea de noi clienţi;

●Creșterea gradului de satisfacție al clientului;

Asigurarea condiţiilor de desfăşurare a procesului de muncă prin respectarea cerinţelor legale de securitate şi sănătate în muncă, pentru reducerea riscurilor de accidente de muncă şi îmbolnăviri profesionale ;

Diminuarea cheltuielilor de exploatare prin:

1.respectarea programului de intretinere si reparatii pentru mijloacele auto, instalatiile si echipamentele proprii,  asigurarea unei mentenante ridicate ;

2.înlocuirea periodica a echipamentului vechi si uzat ;

3.reducerea timpului de reparatii;

4.diminuarea numarului de ore suplimentare.

●Respectarea politicilor social guvernamentale;

●Respectarea normelor de Protecția mediului  privind utilizarea de autovehicule conforme cu standardele de poluare precum și cu standardele de transport de calitate și mediu.

●Respectarea prevederilor legale privind circulația pe drumurile publice.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
1 Comentariu
  1. Alexandra spune

    Cum credeți că veți putea prinde șoferii care nu eliberează bilete și care își însușesc banii? Metoda asta e veche și v-a adus în pragul falimentului. Poate găsiți niște șoferi cu mai mult bun simț care mai fac curățenie din când în când în vehicule. Asta așteptăm noi, călătorii municipiului . Succes!

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate