Reamenajarea parcărilor de pe strada Petru Rareș
Rearanjarea în spic a parcărilor de pe strada Petru Rareș va pune mari probleme traficului atunci când va începe școala sau când strada va fi aglomerată. Nevoia de a da cu spatele atunci când se iese din parcare va duce inevitabil la incomodarea și oprirea traficului, iar de aici până la haos nu va fi mare distanță.
Acest aspect ne-a fost adus la cunoștință de Alin Roșca, un cunoscător în ale automobilismului, care s-a oferit să faca și o simulare la fața locului pentru a se vdea clar care sunt manevrele necesare intrării în trafic din parcare. La fața locului a venit și domnul consilier local Valentin Ciobanu care, alături de colegul său, Romel Bîrjoveanu, ambii membri în comisia rutieră, s-a opus acestei modificări, având aceleași argumente.



APARENT DACA S-AR PARCA SI PE STANGA SI PE DREAPTA CUM PROPUN DOMNII DIN IMAGINILE DE MAI SUS, NU AR EXISTA LA FEL DE MULTE PROBLEME PE CAT CAUZEAZA PARCAREA IN SPIC….SERIOS?..LOGICA A FOST PIERDUTA PE DRUM?…IN REST TOTUL E PERFECT IN PIATRA NEAMT…ORASUL FUNCTIONA LA CAPACITATE MAXIMA…AIUREA…AU VENIT ASTIA CU PARCAREA IN SPIC SA STRICE PERFECTIUNEA…SUNT FERM CONVINS CA LOGICA LOR NU VINE DELOC IN AJUTORUL CETATENILOR…DOAR IN SCOPURI PROPRII….EXTRAORDINAR!!!
le desfiintam. si asa sunt prea multe
Faceti strazi , domnilor , asta i solutia !!!!
Cum? Inlaturarea trotuarelor si daramarea cladirilor? Cum propui tu sa „faca” strazi?
Daca vireaza la iesire nu-i nevoie sa blocheze ambele sensuri !
E de ajuns ca una sau mai multe masini sa fie parcate pe dreapta (langa Six’O Clock) chiar de unde incepe drumul sa se ingusteze si sa vezi atunci trafic ! Este semn de oprire interzisa era si inainte (Politia Locala va monitoriza zona – asa va fi raspunsul lor !). Vom vedea cel mai bine in Septembrie cand incepe scoala. Si asa in perioada scolii strada era foarte aglomerata sa vedeti acum cum va fi ! Foarte greu de iesit din parcare cand e trafic si cand ai o masina parcata in stanaga. Dacai ai ”norocul” sa fie o duba e ruleta ruseasca !
Dar pe cine intereseaza fluidizarea circulatiei? Important este sa iasa cit mai multe parcari spre indestularea firmai private Parching
Dacă am fost atenţi, înainte de a ajunge parcările trasate în spic, aproape toată lumea parca în spic, deși, marcajul era longitudinal. Erau o grămadă de automobile parcate pe dreapta mai tot timpul. În timpul școlii părinţii parcau efectiv peste tot, sub privirile „îngăduitoare” ale poliţiştilor…,așa că mare diferenţă faţă de haosul inițial nu va fi. Dacă cei care vor trasa benzile vor lăsa in spatele mașinilor parcate aprox. 2 m hașurați, va rezulta o singură bandă de circulație de aprox. 3 m, pentru fluenţă. În ce-i privește pe domnii de la comisia rutieră, poate vor observa că au benzi de circulație în Piatra Neamţ cu lățimea mai mică de 2,5 m…pe acolo cu se circulă ? (între Orange Shop și ING este unul din exemple).
Cum mai raman 2 benzi legale pt circulatie? Sau la noi nu conteaza.oricum comisia rutiera din primarie e varza.
Statii de microbuz puse cel puțin neinspirat ca sa nu spun mai rau.parcari aiurea.haos total
Sì nu numai, de pe toate strazile, corespund codului rutier????????
Asa nu-i bun , asa nu-i bun
Vom vedea in curand ce vor face cei de la ISU,Ambulanta,Prefectura…mai ales ca aici este si sens unic….sau poate vrea cineva sa transformam orasul in parcari si…cocoase,sensuri giratorii pentru…primar cand intra la locuinta…