Primăria Piatra-Neamț: Examen pentru obţinerea de atestat administrator asociaţie de proprietari
Primăria Municipiului Piatra Neamţ, în baza art.54 din Legea 230/2007 şi art. 58 din H.G. 1588/2007 conform H.C.L. 32 din 23.02.2017 organizează în data de 27.03.2017 ora 14.00 examen pentru obţinerea de atestat administrator asociaţie de proprietari.
Dosarul necesar înscrierii, va conţine:
• Cerere pentru obţinere atestat( netipizată)
• Carte de identitate – xerocopie;
• Curriculum vitae ;
• Xerocopie după ultimele acte de studii ;
• Certificatul de cazier judiciar în original;
Bibliografia:
• Legea nr.230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari
• H.G.nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007
Dosarele se vor depune la registratura Serviciului de Gospodărire Comunală şi Investiţii, până la 24.03.2017.
Ce salar are un președinte de asociație?