Presiunea crește la Troleibuzul

6

În perspectiva transformării societății Troleibuzul în operator regional și în speranța unor investiții masive în această firmă, gurile rele zic că s-a intensificat bătălia pentru deținerea controlului acestei firme.
De schimbat conducerea de la Troleibuzul e destul de greu, pentru că nu sunt motive. Troleibuzul este sigura firma a Consiliului Județean Neamț care a fost scoasă din faliment și merge.
Dacă de criterii de performață nu prea are nimeni ce să zică, de câteva luni la Troleibuzul s-au năpustit, din coincidență normal, o serie de controale draconice. Prima oară a venit Curtea de Conturi care a verificat din scoarță în scoarță munți de acte. După ce au plecat aceștia a venit ANAF-ul care a cotrobăit iar în aceleași hârtii controlate de cei de la Curtea de Conturi. Desigur că și ANAF-ul a plecat la fel ca cei de la Curtea de Conturi, negăsind lucruri grave de reproșat. Acum, când să ia și oamenii o gură de aer, la societatea Troleibuzul din nou toată lumea cară acte și răspunde la întrebări la un al treilea control ce vizează aceeași perioadă controlată de Curte și ANAF. Acest al treilea control este trimis de Consiliul Județean Neamț.
Nu prea reușim să înțelegem noi de ce se pune atâta presiune pe oamenii de la Troleibuzul de nu mai au timp să facă nimic decât să stea la dispoziția controalelor, dar dacă gurile rele au dreptate și se caută nod în papură conducerii societății, într-o logică elementar-nemțeană, de acum ar trebui să se treacă la atacurile în presa aservită intereselor celor care ar dori să pună gheara pe Troleibuzul. Nu ne rămâne decât să așteptăm și să vedem ce urmează.

D.D.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
6 Comentarii
  1. arlechino spune

    Aaa si cum se face ca ocupa acel scaun de atat timp piticu vesel/tura ??? Deci mai usor cu sc troleibuzul, asta daca nu sunt interese.
    Noroc de cj neamt de a fost resuscitat, is foarte multe legaturi de rudenie intre cei de la cj si troleibuzu… Deci interese.
    E simplu domnilor o societate fiw si a cj neamt e profitabila nu pa simplu, unde este competitia ?

  2. Luc spune

    E rau cand esti hot si prost („baietii deatepti”). In loc sa modernizeze si sa dezvolte trolebuzul, ei prefera sa il ingroape, sa vanda si restul traseelor celor care detin microbuze ( cel mai penibil mijloc de transport urban in comun). Suntem ca la sate cu transportul in comun. Intr-un oras civilizat, microbuzele alea infecte si cu soferi, care se misca ca ochiul mortului, nu au ce cauta intr-un oras civilizat. Nu ii inteleg pe astia care conduc un oras si au bani, de nu mai stiu numarul lor, se complac sa traiasca in mocirla si sa isi rupa masinile de zeci si zeci de mii de euro pe drumurile astea, in loc sa repare si sa modernizeze urbea si tot ce tine de ea. Peste tot in lume se fura de la stat dar la noi parca sunt prea limitati intelectual baietii astia „deatepti”!

  3. arlechino spune

    O fi asa cum se scrie aici? Oare ???
    Dar fosta directoare de la trolebuzu pe acele autobuze higer/chinezerii ce comision a luat ?

    ADMIN: Explică despre ce e vorba că nu ințelege nimeni ce vrei sa zici …

    1. arlechino spune

      Sa explic ce? Stimabila doamna ce a condus destinele institutiei sc troleibuzul a luat ceva „morman” sa cumpere acele panarame de autobuze chinezesti in loc sa cumpere romanesti zic… Poate gresesc, si a iesit la pensie.
      Simplu

  4. gina spune

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX CENZURAT – Identitati multiple

  5. dracusor spune

    Părerea mea: duse la fier vechi toate rablele consumătoare,oricum merg mai goale tot timpul. Cumpărarea de microbuze sau autobuze cu combustibil eco ..putem face și o rafinărie sau cum se cheamă ca să producem combustibil și putem spera ca troleibuzul poate ajunge o firmă regionala

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate