Pentru câțiva kilometri de asfalt, un pod și o țeavă, Piatra-Neamț e blocat în șantiere

7

Culoarele de mobilitate din Piatra-Neamț, la care se lucrează de ani de zile, însumează de fapt doar 8,5 km din totalul de 148 km de străzi din municipiul Piatra-Neamț, ceea ce înseamnă doar 5,7% din lungimea străzilor din Piatra-Neamț. O matematică simplă spune că dacă pentru asfaltarea si sistematizarea a 8,5 km de drumuri au avut nevoie de 4 ani, adică în medie aproximativ 2 km pe an, vor termina de sistematizat în regim de culoare de mobilitate restul drumurilor din Piatra-Neamț în aproximativ 70 de ani.

Deși se cheamă coridor sau culoar de mobilitate, în realitate sunt doar bucați din culoarele rutiere ce traversează orașul și nici măcar nu sunt interconectate ca să zici că poți obține o fluidizare uniformă a traficului.

Fiind vorba doar de bucați de drumuri, inevitabil la capetele lor te așteaptă aceeași infrastructură cu probleme.

Pentru o privire de anamblu corectă, trebuie menționat și faptul că pe aceste așa-zise culoare de mobilitate nu s-a reabilitat deloc infrastructura drumului și cu excepția conductei magistrale de apă de pe coridorul principal de mobilitate și o bucată de rețea de sub coridorul de la intrarea dinspre Roman, restul rețelelor de apă/canal au rămas aceleași care sunt depășite demult ca termen de viată. Așadar, lipsa de intervenție la infrastructura culoarelor de mobilitate și la rețelele de utilități expirate de sub acestea va duce inevitabil la deformarea carosabilului, cum s-a întamplat în multe alte cazuri la Piatra-Neamț și la spargerea asfaltului pentru remediat avarii, lucru iar obișnuit la Piatra-Neamț.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
7 Comentarii
  1. Zagura spune

    Parcă scopul acestui ”culoar de mobilitate” ar fi șicanarea cu orice preț a conducătorilor auto și facilitarea afacerii firmei Bolt. Probabil se vor tărăgăna lucrările până în campania electorală (oficială) când vom asista la o sumedenie de tăieri de panglici de inaugurare de către domnul primar, acesta fiind posibil să rămână în istoria orașului ca ”primarul-trotinetă”.

  2. Radu Elena spune

    Aveti dreptate

  3. Vasile spune

    Da, suna pompos „mobilitate urbana” într-un orășel că al nostru. Cineva venit de afara se aștepta la străzi suprapuse,eventual metrou ,etc.

  4. Ioanid spune

    Sunt dezamăgit că situația degiverseaza din șantier în șantier, am schimbat telescoapele la mașină și alte subansamble, s a marit coloana de mașini constant la fiecare ambuteiaj apărut din intersecție in intersecție,parcarile au dispărut, totul e plin de praf și zgomot, nu știu ce zic comercianții cu șanțurile in fata prăvăliilor sau turiștii prinși Intr un film horor, asta nu e administrație e bătaie de joc, sa luam varianta scurta gara piata, acum se taie iar asfaltul după ce a fost tăiat pt canalele poziționate prost, într-adevăr un km de drum pe care nu se poate circula pe toate benzile …nici după doi ani măcar….va spun sincer in Franța pt turul ciclistic se asfalta doar noaptea, cate 5 km de drum pe tura…prefer sa merg acolo sa trăiesc unde eai mult respect pt cel impozitat…

  5. Solomon spune

    Tasare m-am săturat de acest veșnic și jalnic șantier numit „Piatra Neamț”. Lucrez în Amsterdam și vin de 2 ori pe an în concediu. Și de câte ori ajung doar noi gropi, trotuare cu pavele scoase și străzi sparte mă întâmpină. Vă amintiți vorba : mai bine să meargă prost ceva, căci totuși merge, decât deloc.

    1. Nanu spune

      Nu mai veni deloc si nu mai vezi gropile !

      1. Diana spune

        Corect, dar totuși gropile există.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate