Oferta SC LOCATIVSERV SRL pentru activitatea de administrare financiară – Asociații de Proprietari

0

Asociaţiile de proprietari se confruntă, nu de puține ori, cu situații in care documentațiile contabile și juridice sunt întocmite de persoane fără pregătire în domeniu.
Ținând cont de modificările frecvente de legislație, este dificil pentru astfel de persoane să fie la curent în permanență cu aceste schimbări.
S.C Locativserv S.R.L vă pune la dispoziție personal calificat, specializat și atestat, cu studii superioare în domeniul economic și juridic.

Administrare financiară
Serviciile de administrare imobile prestate de către societatea noastră sunt conforme în cele mai mici detalii cu prevederile legale aflate în vigoare. Avem tot timpul în vedere respectarea strictă a prevederilor Legii nr. 230/2007 și a celor din H.G. 1588/2007. Orice modificare a legislației va fi pusă în aplicare fără întârziere, astfel că asociațiile de proprietari care au încheiat un contract de administrare cu societatea noastră nu au nici un fel de probleme legale sau fiscale.

S.C. Locativserv S.R.L. este firma cu o experiență de peste 10 ani în domeniul managementului administrativ, ce cunoaște foarte bine problemele cu care se confruntă asociațiile de proprietari, precum și faptul că activitatea noastră este bazată pe transparență, profesionalism și responsabilitate.

În baza contractului de administrare și a sumei de 10,57 lei/ap. fără TVA, S.C. Locativserv S.R.L., oferă următoarele activități:
– repartizare facturi furnizori;
– întocmirea lunară a listelor de plată a întreținerii în conformitate cu
reglementările în vigoare, după preluarea facturilor de utilități, a indexurilor consumurilor individuale și a altor informații care pot fi folosite;
– verificarea citirii apometrelor generale, când este cazul;
– evidența apometrelor secundare;
– ținerea evidenței contabile a asociației;
– activitate de casierie – încasarea periodic, dupa un program stabilit și în
locurile specificate în contract, a cotelor de contribuție a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociației precum și a altor venituri cuvenite asociației de proprietari;
– elaborarea statelor de plată pentru angajații asociației de proprietari;
– depunerea online cu semnatură electronică a declarațiilor fiscale pentru
angajații asociației de proprietari;
– în limitele fondurilor disponibile, ne ocupam de plata furnizorilor de servicii
și utilități ai asociației.
– relația cu banca – ne ocupam de păstrarea relațiilor cu banca la care asociația
are cont deschis, în special pentru depuneri de numerar și ridicări extrase;
– relația cu diverși furnizori – ne ocupăm de păstrarea relațiilor cu furnizorii
de servicii sau utilități pe care îi are asociația. Pentru fiecare furnizor de utilități se creează o fișa de furnizor unde sunt evidențiate facturile primite și plățile aferente;
– rezolvarea altor probleme impuse de legislația în vigoare sau solicitate de
asociații de proprietari – se poate întâmpla să fie nevoie de rezolvarea unor probleme de natura administrativă atipice, care nu pot fi luate în calcul la momentul semnării contractului dar, cand apar, le rezolam;
– asigurarea legăturii prin salariații locativserv cu proprietarii de apartamente,
cu președintele și comitetul asocialției de proprietari;
– urmărirea contractelor cu furnizorii;
– activitate juridică: consiliere, înființări asociații de proprietari, acționarea în
judecată a proprietarilor cu debite restante, legalizări, învestiri cu formulă executorie, executare silită. Asociația de proprietari este o formă juridică de organizare și reprezentare a intereselor proprietarilor unui imobil. Legile in vigoare au oferit anumite avantaje acestei forme de organizare:
a) scutire de la plata taxei de timbru în cazul acțiunilor în instanță împotriva datornicilor din cadrul asociației.
b) statutul de persoană fizică autorizată ce îi conferă drepturi depline în raport cu orice instituție de stat publică sau privată;
c) scutire de la plata TVA a activităților desfașurate de asociație.
– servicii de cenzorat.
– constatarea defecțiunilor la instalațiile de utilități;
– evidență fonduri constituite în cadrul asociației;
– alte activități de administrare conform Legii 230/2007 și HG 1588/2007.

De asemenea deținem o vastă experiență și personal specializat în domenii conexe cum ar fi cele în întreținere și reparații instalații sanitare, centrale termice și instalații de încălzire.

S.C. Locativserv S.R.L. presteaza și următoarele servicii, contracost, la cererea asociației de proprietari în afara contractului de administrare:

– lucrări de reparații pentru instalațiile termice individuale sau comune;
– lucrări de reparații la instalațiile sanitare proprietate comuna sau individuală;
– lucrări de reparații pentru instalațiile termice individuale sau comune;
– verificare tehnică periodică pentru centralele de apartament, cu putere mai mica de 40 KW;
– verificare tehnică periodică pentru cazane de putere pana la 400 kw;
– reparații centrale termice cu putere până în 400 kw inclusiv centrale termice de apartament;
– pachet abonament 2 lei/ap. pentru lucrări specifice;
– verificare supape de siguranță cu diametru nominal până la 50 mm.

Contact: 0233/220 430, 0233/220 431

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate