Pista de biciclisti in Piatra Neamt

4

O  frumoasa pista de biciclisti incanta ochiul alegatorului pietrean . Calea de rulaj incepe de nicaieri si se termina imediat in apropierea restauranului Noire si desigur este vopsita in culoarea verde fara nici o intentie politica, care daca ar exista ne-ar face sa ne intrebam de ce  comunitatea a vopsit cu albastru locurile de parcare pentru handicapati .
Cu siguranta cel care a gandit aceasta pista este un geniu al urbanismului apus putand observa cu totii ca pistele de biciclete apar in orasul nostru in locurile vizibile electoral nu in cele frecventate de biciclisti , motiv pentru care am facut noi un studiu sa aflam care este traseul cel mai frecventat de biciclisti si a rezultat ca ar fi un circuit cu perimetru in punctele Pod Caprioara – Bistrita – Garcina – Coada Lacului Batca – Strand . Poate viitoarele piste de biciclisti se vor orienta si in functie de cei care merg cu bicicleta si poate vor avea si o continuitate, caci la cum arata acum ar trebui sa dotam bicicletele cu motoare de stergatoare de parbiz ca sa mearga 100 de metri in fata si 100 metri inapoi .
Mai trebuie doar sa schimbam numele strazii unde este cimitirul si am depasit Caracalul .

Satocrac V.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
4 Comentarii
  1. nationalistu` spune

    Adevarul este ca la idioti nu trebuie sa le faci nicidata ceva care sa-i puna in rand cu lumea civilizata. Crede vreo unul dintre desteptii de aici ca la Amsterdam (de exemplu) a inceput cineva sa faca doar piste de biciclete si pana nu au impanzit orasul cu asa ceva nu s-a oprit? Sau ca in Olanda pistele sunt ca un circuit de formula unu? Atat de destepti suntem toti incat nu avem dupa ce bea apa.

  2. popa gheorghe adrian spune

    PENIBILUL INVINGE LEGEA GRAVITATIEI!!! LA PIATRA NEAMT, evident.

  3. Gelu spune

    Domnii mei,absurdul categoriei nu se termina aici.
    Va invit pe strada Al Lapusneanu.Daca aveti timp.
    Daca nu ,va furnizez eu poze cu o pista care incepe intre blocuri si se termina brusc tot intre blocuri.
    Dupa cca 100 m de pedalat.
    Care-i faza?
    Care-i rostul?
    De ce e vopsita in verde?

  4. x spune

    Dar nu spuneti nimic de pretul acesteia care era pe saitul primariei si pe fluturasii electorali de la locale.Aceasta pista +trotuarul de linga ,parcarea „ecologica,prasit iarba in jurul blocurilor de pe Dacia si semanat alta si citiva copaci plantati din care multi s-au uscat pentru ca nu a vrut nimeni sa-i ude au costat 44 mil ron adica 10 mil euro pentru cei aprox 500m mai scump decit autostrada Bechtel si aceea cea mi scumpa din Europa

    ADMIN : Fundatia pistei de biciclisti are 5 metri adancime pentru ca s-a constatat ca ciclisti pietreni se ingrasa de la o zi la alta iar bicicletele sunt sisteme de transport ce concentreaza greutatea pe o suprafata de cativa cm patrati aferenti zonei de contact roata-asfalt . In aceste conditii fundataia trebuie sa fie deosebita si sa reziste la forte similare aterizarii unui avion de lupta .
    Daca veti privi atent si asfaltul turnat are o rugozitate speciala iar agregatele componente sunt inclinate la un unghi de 43 grade . Daca erati mai atenti ati fi vazut cum au stat oamenii cu raportorul la fiecare pietricica sa aranjeze unghiurile .Asadar pretul este destul de scazut comparativ cu munca depusa iar rugozitatea suprafetei este un factor important in deplasarea in siguranta a biciclistilor deoarece rezistenta la oboseala a este direct influentata de valoarea rugozitatii suprafetelor. Studiata si luata în considerare la rezistenta materialelor, factorii βK, ε, γ intervin direct în calculul coeficientului de siguranta (prin metoda Soderberg). Acesti factori exprima într-o forma sau alta influentele geometriei pieselor sau suprafetelor asupra rezistentei la oboseala.
    Deci pretul rezida intr-o lucrare in care se regaseste stiinta si maiestria constructorilor romani .

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate