Noaptea devoratorilor de publicitate

1

PREZENTARE GENERALA

•         Este un proiect care promoveaza arta advertising-ului ca pe o forma neconventionala de divertisment pentru o categorie importanta de consumatori: “the trend-setters” sau cei care aspira sa devina inovatori.

•         Acest proiect asigura contactul direct cu cei interesati: clienti – consumatori – existenti si potentiali.

•         Este un proiect care transmite direct mesajul unei piete de marketing dinamice.

•         Initial proiectul a fost dezvoltat numai in Franta incepand cu anul 1981, rezumandu-se la difuzarea a cateva spoturi.

•         Datorita cresterii popularitatii, in 1984 “Noaptea devoratorilor de publicitate” a devenit un fenomen european.

•         Arhiva de spoturi TV s-a dezvoltat si astfel proiectul s-a raspandit in noi tari si continente.

•         Daca la inceput evenimentul se rezuma la difuzarea a numai cateva ore de spoturi TV, acum dureaza 24 de ore sau chiar mai mult.

•         In 1989 “Noaptea devoratorilor de publicitate” a fost introdusa in Canada, SUA si Australia, in 1994 ajungand chiar in Asia si Orientul Mijlociu.

•         In Romania “Noaptea Devoratorilor de Publicitate” este considerat unul dintre cele mai importante evenimente mass-media, consolidandu-si pozitia pe piata an de an

•         Beneficiaza de o mediatizare foarte buna

•         Beneficiaza de o promovare pozitiva si extinsa la nivelul societatii

•         Prima editie bucuresteana a evenimentului a avut loc in 1995

•         In 1997 evenimentul isi incepe turneul prin orasele importante din Romania.

•         Incepand din 1999 litoralul romanesc a fost si el inclus in turneu.

•         Companii de renume s-au asociat cu evenimentul:

•         Orange, Red Bull, Carlsberg, Fa, Camel, Jack Daniel’s

Participanti

•         17 – 39 ani, domiciliati in mediul urban, cu venit si nivel de educatie mediu si peste mediu

•         70% dintre participanti sunt persoane interesate de arta advertisingului ca forma de divertisment.

•         Sunt persoane care doresc sa fie informate despre ultimele tendinte in lumea mass-media. Acestia considera publicitatea ca fiind o forma inteligenta si subtila de divertisment, asemanatoare cinematografiei.

•         Sunt persoane care cauta sa aiba un standard de viata ridicat si acelasi stil de viata ca si cei care lucreaza si traiesc in afara tarii.

•         Publicitatea este simbolul tarilor dezvoltate, simbol ce contine o puternica valoare aspirationala.

•         Acestea sunt persoane care impun tendintele in grupurile lor de activitate, in comunitatile in care traiesc, preluand tot ceea ce este la moda peste hotare, indiferent de domeniu.

•         20%  sunt profesionistii din domeniul publicitatii sau cei care interactioneaza cu acest domeniu sau cu cele conexe.

Concept

Noaptea Devoratorilor de Publicitate” este considerat un eveniment foarte actual si la moda

•         Pe de o parte le permite participantilor sa se informeze si astfel sa isi educe gusturile in ceea ce priveste dezvoltarea internationala a unei categorii foarte importante mass-media: publicitatea.

•         Pe de alta parte evenimentul ofera publicului sansa de a se distra impreuna cu prietenii, de a comunica si de a interactiona liber, de a se remarca.

Din punct de vedere al executarii, evenimentul este conceput pe doua mari directii:

•         Interactiunea

•         Evenimentul va incuraja participantii sa comunice intre ei, sa inteleaga brandurile si chiar sa fie recompensati.

•         Va incuraja utilizarea directa a produselor si serviciilor promovate

•         Experienta agreabila

•         Prin vizionarea spoturilor TV care mijlocesc expunerea directa a brandurilor.

•         Durata

•         6 ore

Implementare

•         In deschiderea evenimetului va concerta o formatie in voga, cu recunoastere locala, care va asigura o participare cat mai larga, sau va fi adusa o trupa de stand up comedy care va introduce publicul in atmosfera evenimentului.

•         Va exista un MC experimentat in comunicarea live cu publicul.

•         “Noaptea Devoratorilor de Publicitate” va fi proiectat pe ecrane uriase amplasate in centrul salii.

•         Ecranele vor fi montate deasupra scenei.

•         Standurile promotionale ale sponsorilor vor fi amplasate in jurul scenei sau pe lateralele salii de spectacol, in functie de spatiu.

•         Spectacolul incepe la ora 21:00

•         Program

21.00 – 22.00 Deschiderea – muzica ambientala/ antrenanta, mixata de DJ

22.00 – 22.05 Gazda evenimentlui – MC-ul – va oficia deschiderea evenimentului si va prezenta programul serii

22.05 – 22.45 Concert

22.45 – 22.50 MC – ul va anunta inceperea spectacolului de publicitate

Moment publicitar al sponsorului oficial si a celorlalti sponsori inainte de primul calup de publicitate

•         Program

22.50 – 00.50 Primul calup de publicitate

00.50 – 01.20       Prima Pauza – Activitati interactive ale sponsorului   principal

MC-ul va prezenta concursurile sponsorilor

01.20 – 03.20      Al doilea calup publicitar

03.20 – 03.50      A doua pauza – concursurile   sponsorilor

03.50 – 05.50      Al treilea calup publicitar

05.50                   Incheierea evenimentului

Noaptea devoratorilor de publicitate

Stiri Neamt

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
1 Comentariu
  1. lucianB spune

    sa inceapa petrecerea 😀

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate