Nemteni reclama in special institutiile financiar bancare.

0

Principalele aspecte reclamate de consumatori din Neamt se refera la:
-majorare de dobanzi nejustificata si fara notificarea prealabila, in scris, a consumatorilor;
-percepere comision la achitarea ratelor de catre alta persoana decat titularul de contract;
-reziliere contract si transmiterea catre firma de recuperare fara notificarea consumatorului;
-operatiuni incorecte la efectuarea de plati prin bancomate;
-nerespectare clauze contractuale, desi in contract dobanda este inscris ca fiind fixa, s-a modificat fara acordul consumatorului in dobanda variabila;
-penalitati aplicate in mod nejustificat;
-solicitare achitare anticipata a unui credit de cumparare produse cu costuri nejustificat de mari impuse consumatorului;
-perceperea dubla a comisionului de administrare lunara a contului;
-livrete de economiii si castiguri emise anterior actiunii de denominare si care, drept urmare a acestei operatiuni, au devenit fara valoare.
Pana la aceasta data au fost finalizate un numar de 15 reclamatii, concluzionate astfel:
-intemeiate -8;
-neintemaiate -7.
Au fost aplicate un numar de 4 amenzi contraventionale in valoare totala de 23.000, 0 lei si un numar de 4 avertismente.

sondaj ziar piatra neamt

whatsapp ziar piatra neamt

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate