Nemteni reclama in special institutiile financiar bancare.

0

Principalele aspecte reclamate de consumatori din Neamt se refera la:
-majorare de dobanzi nejustificata si fara notificarea prealabila, in scris, a consumatorilor;
-percepere comision la achitarea ratelor de catre alta persoana decat titularul de contract;
-reziliere contract si transmiterea catre firma de recuperare fara notificarea consumatorului;
-operatiuni incorecte la efectuarea de plati prin bancomate;
-nerespectare clauze contractuale, desi in contract dobanda este inscris ca fiind fixa, s-a modificat fara acordul consumatorului in dobanda variabila;
-penalitati aplicate in mod nejustificat;
-solicitare achitare anticipata a unui credit de cumparare produse cu costuri nejustificat de mari impuse consumatorului;
-perceperea dubla a comisionului de administrare lunara a contului;
-livrete de economiii si castiguri emise anterior actiunii de denominare si care, drept urmare a acestei operatiuni, au devenit fara valoare.
Pana la aceasta data au fost finalizate un numar de 15 reclamatii, concluzionate astfel:
-intemeiate -8;
-neintemaiate -7.
Au fost aplicate un numar de 4 amenzi contraventionale in valoare totala de 23.000, 0 lei si un numar de 4 avertismente.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate