Locurile de parcare din Piatra-Neamț au ajuns să coste și peste 1.000 lei
Din cauza haosului creat de Primăria Piatra-Neamț care a desființat sute de locuri de parcare, într-un oraș deja deficitar la acest capitol, dar nu au făcut altele în loc, s-a ajuns ca unii pietreni cu dare de mână să plătească și peste 1.000 lei pe an pentru un loc de parcare.
Mai clar, fiecare loc de parcare poate fi licitat și obținut de locatarul care stă în zonă și plătește mai mult decât vecinul sau care nu o duce foarte bine. Deja au început licitațiile și ele continuă. S-au dat locuri de parcare la 300, 400 lei dar și la peste 1.000 lei.
Toată această acțiune a primăriei care a redus numărul de locuri de parcare se pare că va aduce bani frumoși la bugetul primăriei, bani din care primăria teoretic va face noi locuri de parcare, dar practic rămâne de văzut.
Dincolo de faptul că cei care nu au bani sunt defavorizați acum la obținerea unui loc de parcare în Piatra-Neamț această criză va duce și la crearea de situații tensionate între vecini care până acum nu aveau nimic de împărțit.



O rezolvare a locurilor de parcare în orașul Piatra Neamț ar fi ca toate străduțele (nu este vorba de bulevarde) sa fie cu unic sens și parcările sa fie pe stânga și pe dreapta, altfel nu vad rezolvarea haosului creat. Dar poate deja , s.au gandit la asta cei din primarie,iar dacă nu , le trebuie date idei.
Parcați În curtea primăriei, bordurile și pavelele puse acum sunt mai strâmbe decât cele vechi. Carabelea e pus pe capatuiala.
Pana la urma ce servicii asigura Parking? Nu mai refac marcajele de ani buni, nu mai intervin la solicitari de blocare, doar incaseaza taxele si elibereaza niste hartii fara valoare. In limbaj de cartier, se numeste ca le platim drept de smecher. Singura solutie e boicotul, dar n-ai cu cine. Dupa cum nu veti vedea vreodata vreun politruc pietrean sa initieze vreun referendum local pe teme de interes pentru cetateni. Posteaza ironii pe Facebook, ce sa zic.
Pentru a cheltui niște bani aiurea, mai rămâne sa facă pasaje subterane si pasarele pentru pietoni
De ce au desființat alveolele stațiilor de autobuz? Va fi mai bine?
De ce au pus semafoare din 50 in 50 metri (înființând si alte treceri de pietoni)? Va fi mai bine?
De ce au desființat parcările rezidențiale? Va fi mai bine?
De ce au schimbat kilometri de borduri bune cu altele noi ?
Toate astea (si mult mai multe) vor crește mobilitatea si va fi mai bine pentru cetățean, mediu, sau alt ceva?
La Piatra Neamț lucrurile bune nu țin mult. Totdeauna apare câte unul care strică ce era bun.în acest caz un primar depășit la toate capitolele.
Sunt ingtozit. Fara investitii majore in zona, Piatra Neamt s-ar vrea oras turistic. Un oras turistic fara parcari, dar cu sosele pe care te poti deplasa repede. . Si sa te duci, sa te duci si sa nu te mai uiti inapoi.
Locurile de parcare nu trebuie sa le mai administreze Parking,ci primăria.Ca altfel jumate din profit intră la parking și jumate la primărie.Daca le-ar avea doar primăria,nu ar mai fi așa de scumpe.
Aparent pe locul parcarilor se vor amenaja piste de biciclisti ceea ce nu e un lucru rau in sine, e greu sa mergi cu bicicleta/trotineta prin oras pe langa masini. La pretentia de oras turistic, avem nevoie de piste de bicicleta.
Ce o sa facă cu sutele de mașini care pierd locul de parcare (si cu sutele de persoane afectate)?
Oare cei care decid sunt întregi la cap ?
Înainte de a desființa unele locuri de parcare trebuiau găsite altele, trebuiau relocate cele existente si nu desființate. Se pare ca lucrurile nu sunt făcute pentru locuitorii orașului.
Cred ca nu este bine ce se întâmplă
Si mai cred ca vor plăti pentru nenumăratele bâlbâieli si decizii proaste !!!
Nu inteleg de ce in unele zone ce aveau ALVEOLE pentru parcare, deci nu incurcau prima banda de circulatie, baietii astia au venit cu bordura de-a lungul benzii de circulatie, blocand astfel accesul in acea alveola de parcare. Nu are absolut niciun sens, acolo probabil se va largi trotuarul, lucru total si absolut INUTIL! Inteleg partea cu scosul parcarilor de pe prima banda de circulatie de pe bulevardele principale, dar nici sa inchizi inutil. Doua exemple de aceasta practica sunt pe varianta, prin dreptul podului Caprioara, si in Precista in zona cladirii Moldocor. Daca prima banda se va inchide cu stalpisori si se va forma haos in trafic, eu NU voi respecta acei stalpisori, fac un scandal vai si amar……….