Lista locurilor de parcare de reședință care se vor desființa la Piatra-Neamț

13

Deoarece municipalitatea ține la secret aceste informații, am fost nevoiți să facem rost de ele pe surse.

Iată lista locurilor de parcare de reședință ce vor fi desființate în Piatra-Neamț pentru a se face un proiect prost gândit (click aici pentru detalii) .

Cei care au parcări în zonele de mai jos ar face bine să se intereseze din timp ca, în cazul în care primăria nu poate să le ofere alt loc de parcare, să găsească singuri soluții. Să nu se trezească peste noapte că nu mai au unde parca mașina.

Locuri de parcare care se vor desființa:

Str Mihai Viteazu Tr I
Bl A1 – D05 – 63 de locuri
Bl A1 – 20 locuri de parcare
Bl A2 – 9 locuri de parcare
Bl A3 – 2 locuri de parcare
Bl D01 – 5 locuri de parcare
Bl D02 – 9 locuri de parcare
Bl D03 – 8 locuri de parcare
Bl D04 – 10 locuri de parcare
Str Mihai Viteazu TrII
Bl C1 – C4 – 41 de locuri
Bl C1 – 6 locuri de parcare
Bl C2 – 18 locuri de parcare
Bl C3 – 17 locuri de parcare
Str Valea Alba2 (A3) – 30 de locuri
Bl A1 – 14 locuri de parcare
Bl A3 – 16 locuri de parcare
Str Mihai Viteazu
Bl G 12 fata 19 locuri
Bulevardul 9 Mai (carosabil)
Bl B8, Bl B9, Bl B10, Bl B11- 29 de locuri
Str D Leonida
Bl D2 – D3 – D4 – 93 de locuri
Bl D2 – 34 locuri de parcare
Bl D3 – 29 locuri de parcare
Bl D4 – 30 locuri de parcare
Str. Dimitrie Leonida Bl D10 – D9 – D8 – 74 de locuri
Str. Dimitrie Leonida Bl D1 – 101 – D10 – 59 de locuri
Bdul Traian Bl A8 – A9 – 19 locuri
Str Decebal Parcare Restaurant Laguna – 88 de locuri
Str Decebal Carosabil Bl B2 – B3 – 20 de locuri
Str Decebal Carosabil Bl 88 – 86 – 28 de locuri
Str Decebal Carosabil Bl A1-fata carosabil 25 de locuri
Str Decebal Carosabil Bl E2 – 19 locuri
Str Decebal fata Moldocor – 9 locuri
Str Decebal Bl G6 – 11 locuri

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
13 Comentarii
  1. Mihai spune

    Ar trebui aplicata legea care prevede ca oprirea este interzisa la o distanta mai mica de 25m de coltul intersectiei. Orasul e plin de parcari amenajate pana in intersectie. Trebuie descurajat transportul cu auto propriu si stimulat transportul in comun, facilitarea ciclismului, a vehiculelor electrice si accesului pietonal.

  2. Super spune

    Foarte bine! Tu esti proprietar de apartament, nu scrie nicaieri ca statul are obligatia sa iti ofere si parcela pentru căruța de metal. Acum tot pietreanul isi ia masina din târg, cu cateva mii de lei si o scoate din an in paste

  3. Nanu spune

    Nici o primarie din Europa nu-i obligata sa-ti asigure parcare si nici nu investeste in parcari ,trebuie sa asigure contra cost sau inchiriere unui investitor teren ptr constructia de parcari supraetajate! Nicidecum nu este legal ce se intampla in P N unde firma Parking ,,face parcari ” pe partea carosabila a drumurilor si strazilor ,deoarece legea spune clar ca pe partea carosabila a strazilor ,drumurilor ,soselelor nu are voie nimeni sa blocheze sau sa construiasca obstacole care ingreuneaza circulatia vehiculelor si autovehiculelor !

  4. Florin spune

    Eu zic sa transformam toate străzile în parcări. Sa-Și ia melteanul și 10 mașini dacă are cu ce! Primăria sa cumpere elicoptere pentru politie, salvare și pompieri.
    Și dacă nu are cu ce sa cumpere, sa impoziteze triplu a 2, a 3, a 4-a mașină de familie. Au ajuns unii sa aibă si câte 3 locuri de parcare, de zici că au parcuri auto, firme de taxi….

  5. alex spune

    ce bine, era si timpul.. in sfarsit vom avea si noi trafic pe 2 benzi pe sens…

    de salutat initiativa, am trimis nu stiu cate sesizari catre vechea administratie in care solicitam sa fluidizeze traficul in oras..ca este de cosmar

    mai ales intrarile in oras dinspre roman, bacau si bicaz… e haos total la orele de varf

    toate datorita unor locuri de parcare rezidentiale si a parcarilor ilegale evident

  6. Țuburlui Mihai spune

    Foarte bine. Susțin inițiativa primarului.

  7. Marius spune

    Civilizat, necivilizat, ba da, primaria trebuie sa asigure locuri de parcare! Trebuie sa faca parcari supraetajate. Cum dracu sa „renunti” la autoturismul propriu, tu nu cred ca detii masina, altfel nu vorbeai asa”. Stii ca un autoturism se poate folosi cu succes si la drumuri lungi in afara orasului, nu? Nu doar sa te fatai prin oras. Eu am masina, dar in acelasi timp merg o gramada pe jos si cu bicicleta, chiar as fi mega incantat daca am avea piste de bicicleta. Dar asta cu „renuntatul” la masina e o super mega hiper ABERATIE!

  8. Andrei spune

    Adevarul ca avem un transport in comun asa de bine pus la punct… ca dupa ora 17 nu mai poti merge nicaieri.

  9. dragos spune

    A fost o lupta cu autoritatile locale pentru a avea, in final, aceste locuri de parcare (cand pe stanga, cand pe dreapta, cand desfiintate de tot), situatia era cat de cat stabila cu exceptia cazurilor cand gaseai parcarea ocupata de alte masini, fiind o zona aglomerata.
    Ce simplu se iau anumite decizii fara a gandi sau a se pune in locul omului de rand. Ce este mai important ?
    Urat oras, neprietenos din multe puncte de vedere, dar si din cauza unor sefi care nu se gandesc decat la interesul lor !!! Corect ar fi ca intai sa gaseasca alte locuri de parcare si pe urma sa desfiinteze ce este !!!
    Ce facem cu masinile ?

  10. Varga Szandor Andrasz spune

    Pai nemțenii au vrut primar liberal .Au uitat regimurile Constantinescu, Basescu, Iohannis cu slugile Ciorbea, Radu Vasile, Boc, Orban sau Câțu ?
    Ăștia taie tot ce mișcă, și au făcut asta in toată istoria Romanilor .
    Acum defilați cu Caramelea.

  11. Nicu Cretu spune

    Da, imaginea aceea idilica cu un orasel din tari precum Olanda in care majoritatea cetatenilor merg cu bicicleta este total seducatoare. La noi cea mai frecventa intrebare pe care o vom auzi pe strada va fi – Nu va suparati am lasat si eu o bicicleta aici acum jumatate de ora, ati vazut cumva ceva ? ( era incuiata bineinteles, aventual era si electrica de vreo 2000 euro). In timpul sarbatorilor parcarea de la Mall va fi plina de biciclete.

  12. Un om spune

    O idee foarte bună, în țările occidentale sa pus în mișcare de mulți ani în urmă această practică de a se utiliza prima bandă de carosabil pt transportul în comun. Poate să fie neplăcut pt unii, dar: 1.carosabilul își are destinația de a se circula pe el, nu de a deveni locuri pt parcări. Ce s a petrecut de la primarul Rotaru până în zilele noastre, de a face astfel de parcări pe străzile orașului, a fost o găselniță de a mai face așa zis „venit la bugetul local ” …cine poate ști unde ajung acei bani?…iar
    2.o parcare este un loc special amenajat în acest sens. Vezi – legea care Reglementează Circulația pe Drumurile Publice …și
    3. primăria nu are nici o obligatie să asigure loc de parcare proprietarilor de auto. Este fix problema fiecăruia ce face cu bunul propriu. Aceasta este o masura de a determina pe oameni să renunțe la auto.personal în favoarea utilizării transp. în comun, o măsură des întâlnită în țările civilizate.

  13. Pintilie spune

    Intai sa se gaseasca solutii , ce vor face cetatenii care locuiesc in zonele mentionate …..cand vor lua in calcul mintile asa zis luminate sa asigura conditii de trai civilizat????? Mutati si blocurile si ramaneti cu strada !

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate