Lista documentelor ce pot fi primite de la ANAF în variantă electronică

0

Conform ordinului nr. 3097/2016, aprobat de Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice, o serie de acte administrative și fiscale emise de ANAF pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau online.

Astfel, începând din 5 decembrie, contribualilii, persoanele fizice și juridice, trebuie să adreseze organului fiscal o cerere prin care să opteze pentru unul dintre mijloacele electronice de comunicare.

Aceste documente vor purta semnătura digitală calificată a instituției.

Documentele care pot fi transmise și în format electronic sunt:

  1. Titlul executoriu;
  2. Somația;
  3. Decizia referitoare la obligațiile de plată accesorii;
  4. Înștiințarea privind stingerea creanțelor fiscale;
  5. Adresa de înființare a popririi asupra disponibilităților bănești;
  6. Decizia de ridicare a măsurilor de executare silită asupra disponibilităților bănești;
  7. Înștiințare de compensare;
  8. Înștiințare de restituire;
  9. Decizia de impunere pentru stabilirea impozitelor /taxelor datorate de persoanele fizice;
  10. Decizia de impunere pentru stabilirea impozitelor/taxelor datorate de persoanele juridice;
  11. Declarația fiscală /Decizia de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă și publicitate în cazul contribuabililor persoane juridice;
  12. Declarația fiscală /Decizia de impunere pentru stabilirea taxei pentru afișaj în scop de reclamă și publicitate;
  13. Decizia de impunere privind creanțele datorate bugetului local în urma inspecției fiscale;
  14. Decizia de restituire a sumelor de la bugetul local;
  15. Decizia privind nemodificarea bazei de impunere;
  16. Decizie de instituire a măsurilor asiguratorii;
  17. Decizia de ridicare a măsurilor asiguratorii;
  18. Adresa de înființare a popririi;
  19. Adresa de inființare a popririi asiguratorii;
  20. Înștiințare privind înființarea popririi;
  21. Proces-verbal de constatare a contravenției;
  22. Nota de plată;
  23. Extras de rol;
  24. Aviz de inspecție fiscală;
  25. Invitație;
  26. Certificat de nomenclatură stradală și adresa;
  27. Proces-verbal privind cheltuielile de executare silită;
  28. Proces-verbal de constatare și declarare a insolvabilității;
  29. Certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice privind impozite, taxele locale și alte venituri datorate bugetului local;
  30. Raport de inspecție fiscală;
  31. Anexa certificat de atestare fiscală privind verificarea eligibilității solicitanților de fonduri externe nerambursabile;
  32. alte acte emise de organul fiscal local.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate