În atenția utilizatorilor: platforma E.ON Myline NU este disponibilă momentan
Am primit o informație potrivit căreia utilizatorii întâmpină dificultăți în ceea ce privește logarea pe platforma E.ON. Am verificat acest aspect și se pare că în aceste momente se efectuează unele lucrări de mentenanță. Acesta este mesajul care apare la accesarea site-ului:
Platforma funcționează perfect, imperfect este in Maratei însăși obiectul de activitate, după un vânticel a cazut total acesta, cel de alimentare cu energie electrică.
Bine, aici cam de doua ori pe săptămână se întâmplă, și vară și iarnă, cred că de pe vremea IRE- ului nu au mai modernizat nimic în rețea.
Doar prețul .
Nu funcționează eon myline se poate verifica la autocitire. ERROR 504 daca nu ma insel.
Cred ca aceste mentenante ar trebui sa se faca noaptea,ca tot iau domnii de la IT o gramada de bani
Sunt absolut penibili! La fiecare termen depășit, refac anunțul dar nu mai pun ora inițială ci un termen apropiat de cel prezent. Acum, spre exemplu, îmi arată că se fac lucrări în perioada 13:00 – 13:30 când, în fapt, aplicația nu merge de dimineață! Asta și faptul că tovarășii emit facturi după ureche (în cazul meu după ce contractele sunt deja reziliate de peste 30 de zile) ar trebui să ne lămurească cum e cu “profesioniștii” nemți de la E-ON