Culoarele de mobilitate se fac pentru a se circula mai greu cu mașina personală în Piatra-Neamț. Treziți-vă cei care sperați că veți circula mai bine!

23

Vedem încă oameni manipulați de echipele de zgomot ale celor care implementează planurile de control al populației. Acești oameni naivi speră ca după terminarea șantierelor din Piatra-Neamț să meargă mai bine, mai repede și mai eficient cu mașina personală prin oraș. Acești oameni nu au înțeles, din păcate, nimic. Culoarele de mobilitate sunt concepute special ca să se meargă mai prost cu mașina personală și ca deplasarea cu mașina personală să nu mai fie confortabilă.

Treziți-vă cei ce visați că veți merge mai bine cu mașina prin Piatra-Neamț! Tot ce se face acum se face ca să se creeze un sistem rutier care SĂ DESCURAJEZE DEPLASAREA CU MAȘINA PERSONALĂ. Pentru asta am primit banii europeni. Pentru ca oamenii din Piatra-Neamț să fie descurajați să își folosească mașina proprietate personală și să meargă cu transportul în comun, bicicleta sau pe jos.

Dacă noile culoare de mobilitate nu vor descuraja pietrenii să mai meargă cu mașina proprietate personală riscăm să dăm banii europeni înapoi și să ajungă orașul în faliment. Deci, realizarea culoarelor de mobilitate va fi considerată un succes doar dacă îngreunează deplasarea cu mașinile proprietate personală nu invers cum ar crede unii sau cum ar vrea să lase să se înțeleagă alții care vor din nou votul pietrenilor.

De asta se desființează parcările, de asta vor merge mașinile proprietate personală în șir indian pe o singură bandă, de asta vor fi sute de semafoare care să favorizeze transportul în comun, de asta se face serviciu de ridicare a mașinilor parcate neregulamentar și s-au dublat amenzile pentru parcări și de asta proprietarii de mașini din Piatra-Neamț se vor mai trezi cu o mulțime de surprize neplăcute care să-i determine să nu își mai folosească proprietatea personală pe patru roți sau să renunțe la a mai avea mașină și să meargă cu transportul în comun, bicicletă sau pe jos.

Dacă după terminarea culoarelor de mobilitate s-ar merge mai bine cu mașina personală, atunci s-ar stimula achizițiile de noi mașini personale și folosirea lor, iar administrația locală progresistă și de dreapta nu asta vrea și nu pentru asta a primit banii europeni, ci pentru a descuraja oamenii să mai folosească mașinile personale.

Nu este nicio teorie a conspirației. E doar realitatea 100%. Mai puțin cu mașinile personale, mai multe camere de luat vederi, mai puțină libertate de mișcare și mai mult control al populației. Asta se implementează acum la Piatra-Neamț cu mâna celor de la PNL și USR și cu lipsa totală de reacție a celor de la PSD, PMP, ALDE, PRO și care or mai fi și care nu au mișcat un deget să oprească aceste lucruri.

Așadar, cei care mai sperați că vă veți deplasa mai bine cu mașina personală după terminarea șantierelor de la culoarele de mobilitate și vă uitați în gura celor care vă păcălesc și vă dau speranțe treziți-vă și puneți mâna și citiți ce e cu mobilitatea urbană… Nu e pentru confortul nostru, ci pentru controlul nostru, iar acesta este doar începutul unui plan mai amplu de control al populației.

Un plan similar aveau și comuniștii, numai că ei descurajau pietrenii să aibă și să folosească mașinile personale prin limitarea combustibilului la o rație lunară de 15 litri pentru o mașină și mai toată lumea folosea transportul în comun. Acum nu s-ar mai putea implementa o astfel de restricție, dar în schimb se fac impozite și asigurări ucigătoare financiar, se cresc accizele și taxele la combustibil de sare în aer prețul acestuia și se fac culoare de mobilitate care să favorizeze transportul în comun și să descurajeze folosirea mașinilor personale. Un pic mai elaborat față de ce făceau comuniștii, dar pe aproape.

Iosub Robert

PMUD_PN_final_2022

SIDU_Piatra_Neamt_pn

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
23 Comentarii
  1. Ind spune

    As fi deacord cu planul asta daca nu as mai vedea mastodontii de 40t prin oras. Pt aia care nu accepta , Dimitrie Leonida, nu mai este Varianta. Deja face parte din oraș.

  2. ATB spune

    Piatra neamt est un oras de munte, inghesuit, unde nu ai spatiu sa te extinzi. Alocarea pentru transportul public a unei benzi pe fiecare sens in unele zone arata faptul ca nimeni nu a gandit deloc implementarea acestui proiect. In tara lui „copy-paste”, un proiect ce functioneaza foarte bine intr-o tara din vestul Europei nu se aplica in Romania. Incercati sa implementati un viitor mai verde, cu statii de incarcare pentru masini electrice care nu polueaza atunci cand stau blocate in trafic. Demolati centralele termice de cartier dezafectate si creati locuri de joaca si spatii verzi. Alocati fonduri pentru termoizolarea locuintelor si sprijiniti persoanele care isi monteaza pompe de caldura, panouri solare (termice sau fotovoltaice). Investiti in masini si personal pentru curatarea strazilor pline de noroi. Implementati un sistem simplu de folosit in care cetateanul sa isi spuna nemultumirile si eventual propunerile pentru un trai mai bun.

  3. Remus spune

    A doua oara nu mai votez cu el.

  4. Cineva undeva spune

    Salvarea pe unde o sa treacă dacă se pun piloni și la ce coloane de mașini o sa fie moare omu în salvare

  5. Jon spune

    Atunci când va trebui sa se deplaseze o salvare la o urgenta iar pe banda 1 sunt autobuze mari și lente iar banda 2 este ocupata cu autoturisme si camioane, (ma refer la ambele sensuri) ghiciți viteza mașinii de salvare. Mi se pare cel mai tâmpit sistem posibil. Asa ceva nu vezi nici macar în filmele cu prosti. Toți cei care au gândit sau au aprobat sistemul asta trebuie destituiti și puși sa plătească oalele (drumurile) sparte. În loc sa creșteti fluidizarea traficului, voi, cei care ati aprobat prostia asta de proiect de rahat, practic congestionati orașul cu sute de mașini care vor sta în trafic, o parte din acestea cu motoarele pornite generând noxe. Ce a fost azi (03.05.2023) pe centura între gara și piata la ora 7:30, va fi zilnic câte 12 ore, peste un an. O conducere mai tâmpită, leneșă și incompetenta a orașului Piatra-Neamt nu am mai întâlnit.

  6. Florin spune

    Din ce înțeleg din acest proiect este că dacă sistemul public de transport este bine pus la punct atunci unul care are mașină o să prefere să ia autobuzul pentru că este mai comod și mai rapid, probabil și mai ieftin. Dacă se întâmplă asta înseamnă că este un lucru bun, mai putina poluare, mai puține mașini tigăi care scot fum și poliția nu ii amendează, mai puține locuri de parcare blocate cu zilele.

    Eu zic sa ne bucuram că orașul Piatra Neamț a atras bani europeni, doar așa ne vom dezvolta, Bacăul și Suceava ne-au luat-o înainte după 30 de ani de conducere inertă fără proiecte mari

  7. Elena spune

    De ce se fac asemenea schimbări fara acordul cetățenilor?

    1. Florin spune

      pentru că se presupune că cetățenii și-au dat acordul atunci când au pus ștampila pe buletinul de vot și că avem reprezentanți în consiliul local, care ne muncesc pentru noi. din păcate, până când cei care toacă banii comunității nu vor da socoteală în nume propriu pentru furturile făcute, nu se vor opri. nu le este teamă de nimeni și de nimic. cetățeanul nu contează.

  8. Gelu spune

    Au Batranii o vorba ; Omu Prost si ..la Bleaga Niciodata Nu se Intreaba

    1. ION Vasile spune

      Articol pentru oameni incuiati care nu au iesit in viata lor din urbea lor.

  9. Tely spune

    Cred ca suntem supuși unor experimente în ceea ce reprezinta nivelul de suportabilitate a pietrenilor…cum va explicați montarea unor borduri total exagerate ca înălțime și ciuntirea părții carosabile pentru niște trotuare pe care nu are cine sa circule..Aceleași trotuare sunt practic cu denivelări încât după o plimbare în oraș, ajungi acasă cu dureri la coloana…Am calatorit mult și în alte tari dar înălțimea între trotuar și partea carosabila era cel mult 5-10cm,atât pentru siguranță auto cât și a pietonilor…Personal sunt nemulțumit și revoltat de îngrădirea drepturilor noastre…Sper ca lumea sa se trezească și sa ia atitudine…

    1. Clau spune

      Pai in alte tari soferii nu parcheaza pe trotuar in fata la paine ca „sta” 1minut.
      Partea cu dureri la coloana nu are nici o legatura cu „denivelarile” de la un trotuar cum nici „curentul” nu te trage mai tare daca geamul/usa e mai putin deschisa incat sa provoace o accelerare necontrolata a curentului.
      Nu sunt multumit de organizarea de santier prin simplul fapt ca s-au inceput lucrarile in mai multe puncte importante, ex 4 poduri simultan in reparatii, si unul inchis total. La fel si cu trotuarele, ambele de pe strazi in lucru.
      In Cluj acest sistem functioneaza, cu o banda special pentru transport in comun, si nu au garduri despartitoare, ce e drept acolo este alta educatie in acest sens.
      La noi, fix ideea respectiva nu e aplicabila, nu este spatiu suficient, nu suntem inca educati in acest sens (vezi cum se circula/parcheaza pe ramasita de pista de biciclisti de pe Dacia).
      Suntem departe, foarte departe.

      1. Keanu spune

        Breee, matale esti „din sistem”. O sa va facem o surpriza la toti astia sa va bagam pe toti astia in orasele voastre „de 15 minute”. Cu gratii , bineinteles. O sa va iasa pe invers.

  10. MT spune

    Foarte bine ca descurajeaza mersul cu masina. Un pas inainte.

  11. Liviu spune

    😀 E o modă… care va trece ca orice moda!!! Niste visatori (unii le-ar spune TEMBELI, dar eu sunt civilizat) de la Bruxelles, și-au dat mana cu niste… visători de la București, pentru niste experimente!!! Brandul de țară pentru România ar fi: „luați-le banii ( celor de la UE), ura și la gară!”… Cam asta se întâmplă acum!!! Păi, cum altfel am fi rezistat 2000 de ani oe aici????

  12. Gheorghe spune

    Nu va mai bociti atat! Un oras mai turistic decat Piatra, este vorba de Constanta are aceleasi probleme. Aud ca si bucurestenii satui de domnul Nicusor Dan,care nu a rezolvat intr-un mandat ce au stricat altii in 30 de ani vor sa puna un primar din partidul care se pricepe la ” mobilitate ” urbana”. Deci asa trebuie sa fie.

    1. Radu spune

      Poate se duce la primaria capitalei “spatele” lui Carabelea, tovarășul Burduja. Și poate-i ia și pe Carabelea & Co. cu el și scăpăm 🙂

      1. Radu Zbranca spune

        „Descurajarea utilizarii vehicolului personal”, de parca ar fi ceva gresit in asta. Nu s-a nascut nimeni la volan masina personala. Mai punem corpul in miscare,si asa avem o populatie sedentara. Lipsa de activitate si exercitiu fizic e mai grava decat lipsa locurilor de parcare. Cat despre poluare si emiterea gazelor nocive, cu cat mai putine masini in trafic cu atat mai bine. Va urez sa mai iesiti si la o plimbare pe jos sau pe bicicleta, atat pentru sanatatea mintala cat si pentru cea fizica.

        1. Ind spune

          Bravo. Sunt deacord. Dar la noi binele nu se poate face decat cu forta. Asta e.

  13. Vasile spune

    Incet incet se strange lațul iar nemernicii astia isi fac treaba incet dar sigur.Intai minunatul vaccin ,apoi libertatea de miscare ,impozite uriase ca sa dispara proprietatea privata ..sa ajungem la mana unor nemernici iar societatea sa fie impartita in doua categorii: bogati si sclavi

    1. Iustina spune

      CLAR! Și de ce stăm, cu mâinile-n sân?

  14. Privitor spune

    Perfect, in satul fara caini mutu se plimba fara bat.

  15. Dingo spune

    Dacă noi, locuitorii acestui oraș frumos candva, suntem inerți și nu reacționăm altfel, una din solutii este mutatul la țară. Lăsat dl. Carabelea și consilierii locali cu un oraș de 20 de locuitori, nu de 20 de minute și creat noi comunități și noi facilități. Cu banii pe care-i plătește fiecare pietrean municipalității se pot susține școli bune pentru copii și in mediul rural, dar și alte condiții civilizate. Un primar de comună vizionar ar profita din plin de prostia agresivă care conduce Piatra la vale, ar atrage orașenii și ar dezvolta de la zero, adica pe teren virgin, proiecte inteligente.Practic, un nou oraș sau municipiu, de secol 21.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate