Ciprian Șerban – „Viitorul infrastructurii și transporturilor din România este extrem de sumbru sub administrarea Drulă”

2

Se pare că în urma audierii de astăzi a Comisiei pentru Transport și Infrastructură, ministrul Cătălin Drulă a abordat stilul pe care în folosește de obicei. Mai concret acesta nu a oferit nicio informație concretă, continuând să caute explicații pe lângă subiectul abordat în cadrul acestei comisii.

Din păcate acest lucru nu face decât să îi scoată din minți pe parlamentari și să pună în pericol buna derulare a proiectului Autostrăzii Moldova – A7, care este unul foarte important pentru dezvoltarea României, dar și a altor proiecte.

Să fie vorba de nepăsare, sfidare, indolență, sau pur și simplu de habarnism?

Ministrul Drulă habar nu are ce se întâmplă în ministerul lui!

O concluzie extrem de îngrijorătoare, astăzi, la finalul lucrărilor Comisiei pentru transporturi și infrastructură, care au avut în dezbatere strategia pe termen scurt și mediu a Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Deși, astăzi ministrul Transporturilor a fost invitat pentru prima dată, după simulacrul de audieri pentru învestitură, să răspundă parlamentarilor Comisiei de specialitate în legătură cu activitatea sa, nu a avut măcar decența de a se pregăti, de a veni cu o strategie și un plan de acțiuni bine puse la punct. Pe tot parcursul discuțiilor a oferit explicații puerile și informații fără valoare și fără acoperire care se pot găsi pe internet, la o simplă căutare.

Am fost foarte neplăcut surprins să constat că ministrul Cătălin Drulă nu are habar de ce se întâmplă în ministerul pe care îl coordonează!

Punctul de vedere oficial al ministerului la o solicitare a Comisiei legată de oportunitatea prelungirii licenţelor de transport de persoane pe Bucureşti- Ilfov până la data de 31 decembrie 2021 a fost unul, punctul de vedere al ministrului, exprimat în timpul dezbaterii, este total opus! Este inadmisibil așa ceva! Cum poate garanta ministrul Drulă, care nu-și poate coordona proprii angajații, că îi va convinge să demareze și să finalizeze proiectele, conform calendarelor? Mă tem că mânuirea răngii este singura sa abilitate!

De aceea, mă îngrijorează soarta autostrăzilor, și în special a Autostrăzii Moldova – A7, Ploieşti – Bacău – Siret. Deși A7 este un proiect foarte așteptat, luptele interne din minister pun în pericol buna derulare a acestuia, deoarece, deja, termenele pe fiecare tronson în parte fie sunt depășite fie sunt într-un pericol real de a fi mult depășite.

Nici celelalte puncte atinse astăzi în Comisie nu au fost explicate mulțumitor. Fără date concrete, fără o strategie clară, fără nici cea mai vagă viziune! Viitorul infrastructurii și transporturilor din România este extrem de sumbru, sub administrarea Drulă. Nimic concret, nimic nou, aceeași indolență și nepăsare!”, a transmis deputatul Ciprian Șerban.

telegram ziar piatra neamt
Citește și
2 Comentarii
  1. Stelian Aldea spune

    Acest aDrula nu e in stare sa finalizeze autostrazile facute de Cuc !

  2. rares vasile spune

    Stimabile,nu ii inghit nici eu pe USR-isti,dar Drula chiar face treaba. Stiu ca nu iti convine( ca nici tu nu te-ai remarcat cu nimic ,cu exceptia comentatului-asta inseamna politica la tine),dar asta este realitatea.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate