Ca să fie clar cine e vinovat de ce se face prin oraș și ce înseamnă culoarele de mobilitate din Piatra-Neamț

6

Noi am arătat în ziarpiatraneamt.ro o mulțime de lucruri care în opinia noastră se fac greșit, supraevaluat și mai ales fără să fie o prioritate pentru pietreni. La fiecare astfel de articol pietrenii se arată indignați alături de noi, doar că, uneori, unii dintre ei sunt tentați să nu vadă problema în ansamblul ei.

Aceste proiecte de mobilitate nu sunt opera administrației Carabelea. Ele sunt opera administrației liberale trecute, condusă de fostul primar Dragoș Chitic, și primite servite de la centru, cel mai probabil pe filiera lui Ludovic Orban. Andrei Carabelea este doar cel care a ales să le continue și nu credem că a făcut-o cu rea intenție, ci doar a crezut că se vor implementa ușor sau cel puțin cu un avantaj pentru pietreni. Din păcate, ce a crezut primarul Carabelea nu prea a fost așa, cofinanțarea ajungând deja la aproximativ 40% și e în creștere.

Așadar, mai clar pentru toată lumea, ce se întâmplă acum cu dărâmat poduri, pavele peste pavele, tăiat copaci etc. sunt proiecte servite primăriei de la București în 2018 si votate cu mult entuziasm de consilierii locali de la toate partidele. Deci, atenție pe cine vă enervați. Andrei Carabelea gestionează efectele, adică implementarea. Cauzele își au originea în 2018 când primar era Dragoș Chitic și toți consilierii locali de la toate partidele au votat tot.

E adevărat că primarul actual Carabelea a ales să își asume aceste proiecte, deși putea să le oprească, iar pentru asta este și va fi criticat în continuare, dar pentru ideea unor proiecte care ”să descurajeze pietrenii să folosească mașinile personale” trebuie să privim mai în trecut, la fosta administrație. Asta ca să fie foarte clar pentru toată lumea ce e cu aceste culoare de mobilitate.

PS – Încă facem demersuri să aducem în fața dumneavoastră la o emisiune pe cei care au adus aceste proiecte la Piatra-Neamț. Până acum nimeni din fosta administrație nu a dat curs invitațiilor noastre la emisiuni pe această temă.

Iosub Robert

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
6 Comentarii
  1. E. Vasilescu spune

    Frumos si corect articol, chiar daca unii ar pute zice ca suna ca un fel de microrebilitare/disculpare a lui carabelea. Oare nici acele „smart-statii” de autobuz foarte scumpe nu sunt opera lui ?
    Indiferent a cui opera este, oare mai exista institutia/principiul autosesizarii la organele in drept. Se pare ca asa ceva mai exista la CNA.

  2. Catalin spune

    Am înțeles ideea,dar ce membre are in comisia rutiera atât de incompetenți încât să demolezi podul din Dărmănești cu intrare pt.camioane pe centură și care avea limitare la înălțime 3,6 m sa să-l l construiești la fel când înălțimea legală a unui camion este de 4 m.Ce fel de mobilitate va fi aia când un camion vine dinspre Român și trebuie să intre pe centură,ce solutiey va avea?Se va duce înspre oraș obligatoriu și apoi se va întoarce în sensul giratoriu de la Orion.Tare de tot…

  3. Comanescu Gheorghe spune

    Dragă domnule. Când treci strada pe unde nu trebuie și ești amendat ești vina ta nu a polițistului. Dacă nu știi legea și o incalci, ești amendat e vina ta. Deci Carabelea dacă a ales să aplice un proiect prost, e vina lui și să plătească la vot!

  4. Stel spune

    Pentru aceasta ” mobilitate ” trebuia facut referendum in Piatra Neamt. Populatia trebuia informata cu ce se va intampla, apoi la vot ! Asa ar fi fost corect. Orasul asta nu avea nevoie de un astfel de proiect. Ajungi pe jos in centru in 25- 30 min. din orice cartier, asta in conditiile in care ni se spune ca vom astepta in statii 20 min celebrele autobuze electrice. Am avut transport electric ( troleibuze) dar s-a desfiintat, Troleibuzul S.A.( ramas doar cu denumirea) a cumparat microbuze si autobuze pe mototina.

  5. Jean spune

    Pavelările, bordurările și în general folosirea în neștire a cimentului pentru lucrări publice au apărut dupa 1998, anul când multinaționale extraordinar de lacome au preluat pe nimic industria cimentului care era foarte bine dezvoltată in România comunistă.
    Toată propaganda cu democrația și drepturile omului e de fapt un paravan pentru escrocherii uriașe printre care și cea cu cimentul, care limitează grav dreptul oamenilor la locuințe, care nu se mai pot obține fără indatorări și sclavie la… ghiciți cine?
    Schema este foarte simplă, în fabricile de ciment se ard deșeuri (contra costuri extrem de pipărate) și se produce ciment pe gratis care este vândut la prețuri fabuloase la fabrici de pavele (in spatele cărora se ițesc aceeiași băieți deștepți planetari) care la randul lor vând pavelele la prețuri astronomice la primăriile portocalii. Apropo, a văzut cineva la Bacău megapavelările de la Piatra Neamt? In final toate se plătesc cu bani împrumutați (deja cea mai mare parte a taxelor locale se duce la plata acestor împrumuturi, peste cțtiva ani se va ajunge la taxe locale uriașe). Iată cum se fac bani din nimic si crește PIB-ul ca-n povești!

    PS Zilele trecute am remarcat că in parcul fost zoologic pavelele puse de Pinalti acum vreo 10 ani (care și el a dublat suprafața aleilor asfaltate de pe vremuri) sunt distruse pe alocuri de niște forțe extraterestre, astfel necesitând înlocuirea lor completă. Acum e clar că nu animalele îi deranjau când au decis desființarea grădinii ci se căuta un pretext pentru noi pavelări și bordurări. Sunt curios daca cireșii japonezi vor lua locul arborilor tradiționali care încă mai dau oxigen in zonă.
    .

  6. Constantin spune

    Partea rea este ca se lucreaza aiurea fara pic de organizare.In mod gresit ne-am apucat de toate lucrarile si am creat un dezastru in oras.Inainte de a incepe lucrarile la acest proiect primarul trebuia la intalnirile pa cartiere cu cetatenii sa explice ce presupune acel proiect promovat de un chitic.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate