Biroul Autorizări Comerciale şi Transport a desfăşurat următoarele activităţi, în săptămâna 18-22.04.2011
-identificat masini abandonate- 1
-intocmit autorizatie pentru transport greu- 4
– inregistrare utilaj greu- 2
-inregistrare scuter- 1
-monitorizare sistem siguranta circulatiei rutiere in zona Maratei
-acordat consultanta publicului in ceea ce priveste autorizarea ca vehiculelor ce nu se supun inmatricularii (scoala de soferi, scutere, trafic greu)
– verificat si completat baza de date cu 3 declaratii privind fiscalizarea aparatelor de marcat taxi, ca urmare a inlocuirii autovehiculului
-verificat 2 transportatori taxi privind contractele de dispecerat ale transportatorilor autorizati.
-intocmit 1 referat si 1 act aditional la contractul de delegare gestiune privind activitatea de taximetrie ( prelungirea autorizatiei taxi )
– Intocmit 2 referate privind retragerea autorizatiilor de transport
-completat baza de date privind vechimea autovehiculelor inlocuite si valabilitatea autorizatiei taxi
-intocmit si eliberat 2 autorizatii taxi privind inlocuirea autovehiculelor .
-verificat si completat baza de date si registrul special privind detinerea autorizatiilor taxi
-acordat consultanţă operatorilor economici interesaţi să desfăşoare actvităţi de transport aflate sub autoritatea administraţiilor locale-5
-deplasare pe teren în vederea identificării transportatorilor care desfaşoară activitati fară a deţine autorizaţie emisă de autoritatea de autorizare-2
-completat la zi registrul privind cazierul profesional
-completat la zi registrul special privind acordarea autorizaţiilor de transport şi a copiilor conforme
-întocmit adrese agenţilor economici care au în obiectul de activitate codurile CAEN 7711 şi 4939 – (15)
– verificat legalitatea documentatiei pentru un numar de 12 dosare pentru obtinerea Acordului de deschidere a exercitiului comercial conform Legii 650/2002 si finalizare prin intocmirea acordurilor.
-verificat in teren exactitatea datelor cuprinse in declaratia de clasificare pe categorii de incadrare conform H.G. 843/1999, pentru un numar de 4 locatii in care se desfasoara activitati de alimentatie publica in vederea stabilirii si incasarii taxei de viza pe anul 2011.
– verificat in teren 6 locatii pentru care se solicita acord de functionare privind respectarea conditiilor asumate de solicitanti prin declaratia pe proprie raspundere deppusa la dosarul de autorizare si respectarea codurilor CAEN declarate.
– intocmit si tinut la zi registrul de evidenta taxelor de viza pentru anul 2011.
– intocmit si transmis raspuns la cererile depuse pentru eliberarea adeverintelor de anulare PF,AF.