Biroul Autorizări Comerciale şi Transport a desfăşurat următoarele activităţi, în săptămâna 18-22.04.2011

0

-identificat  masini abandonate- 1

-intocmit autorizatie pentru transport greu- 4

– inregistrare utilaj greu- 2

-inregistrare scuter- 1

-monitorizare sistem siguranta circulatiei rutiere  in zona Maratei

-acordat consultanta publicului in ceea ce priveste autorizarea ca vehiculelor ce nu se supun inmatricularii  (scoala de soferi, scutere, trafic greu)

– verificat si completat baza de date cu 3 declaratii privind fiscalizarea aparatelor de marcat taxi, ca urmare a inlocuirii autovehiculului

-verificat 2 transportatori taxi privind contractele de dispecerat ale transportatorilor autorizati.

-intocmit 1 referat si 1 act aditional la contractul de delegare gestiune privind activitatea de taximetrie ( prelungirea autorizatiei taxi )

– Intocmit 2 referate privind retragerea autorizatiilor de transport

-completat baza de date privind vechimea autovehiculelor inlocuite si valabilitatea autorizatiei taxi

-intocmit si eliberat 2 autorizatii taxi privind  inlocuirea autovehiculelor .

-verificat si completat baza de date si  registrul special  privind detinerea autorizatiilor  taxi

-acordat consultanţă operatorilor economici interesaţi să desfăşoare actvităţi de transport aflate sub autoritatea administraţiilor locale-5

-deplasare pe teren în vederea identificării transportatorilor care desfaşoară activitati fară a deţine autorizaţie emisă de autoritatea de autorizare-2

-completat la zi registrul privind cazierul profesional

-completat la zi registrul special privind acordarea autorizaţiilor de transport şi a copiilor conforme

-întocmit adrese agenţilor economici care au în obiectul de activitate codurile CAEN  7711 şi 4939 – (15)

– verificat legalitatea documentatiei pentru un numar de 12 dosare pentru obtinerea Acordului de deschidere a exercitiului comercial conform Legii 650/2002 si  finalizare prin intocmirea acordurilor.

-verificat  in teren exactitatea datelor cuprinse in declaratia de clasificare pe categorii de incadrare conform H.G. 843/1999, pentru un numar de 4 locatii in care se desfasoara activitati de alimentatie publica in vederea stabilirii si incasarii taxei de viza pe anul 2011.

– verificat in teren 6 locatii pentru care se solicita acord de functionare privind respectarea conditiilor  asumate de solicitanti prin declaratia pe proprie raspundere deppusa la dosarul de autorizare si respectarea codurilor CAEN declarate.

– intocmit si tinut la zi registrul de evidenta  taxelor de viza pentru anul 2011.

– intocmit si transmis raspuns la cererile depuse pentru eliberarea adeverintelor de anulare PF,AF.

telegram ziar piatra neamt
Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate