Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
Search
miercuri 12 decembrie 2018
  • :
  • :

ATENȚIE când cumpărați de la Carrefour – Mall, să nu pățiți la fel

În ultima perioadă mai mulți pietreni s-au plâns că au constatat când au ajuns acasă că pe bonurile primite de la Carrefour erau trecute mai multe produse decât cumpăraseră în realitate. Neputând proba aceste lucruri ne-am abținut de a le face publice, dar iată că zilele trecute un pietrean și-a dat seama chiar când voia să plece de la casă că pe bon are trecut un produs de 76 de ori, deși el cumpărase doar 7 bucăți. Deci, cum zicea cetățeanul, ”țeapă de 83 lei”.

Pietreanul revoltat a cerut explicații casieriței care era pe aproape să îl convingă că a fost o eroare și să-i ofere un voucher cadou pentru neplăcerile create când a apărut un paznic și a stricat toată treaba. O paranteză. Foarte invazivi sunt paznicii de la Carrefour și Mall. Se bagă în spațiul tău intim și se uită la tine de zici că acum te pune să te deschei la haină să vadă ce ai furat. În final, persoana a cerut corectarea bonului și fără să accepte voucherul a plecat.

Așadar, ATENȚIE la ce scrie pe bonul care vi se dă când faceți cumpărături la Carrefour. Mai mulți pietreni au reclamat că au fost păgubiți cu sume de bani!

Procedura pentru recuperat banii cu care ați fost încărcat în plus este următoarea: Se merge cu bonul la Recepție Clienți – Carrefour și acolo cineva va verifica pe înregistrările camerelor de luat vederi dacă se confirmă și vi se dau banii înapoi pe loc. Totuși pentru a evita astfel de neplăceri verificați bonul înainte de a părăsi magazinul.

Iosub Robert




15 comentarii la “ATENȚIE când cumpărați de la Carrefour – Mall, să nu pățiți la fel

  1. Jose

    Dragilor, in toate marile magazine sunt țepe la tot pasul… Verificați calitatea produselor și bonul fiscal până la ieșirea din magazin, altfel…

    Raspunde
  2. Dan

    Acum o sapatama am am fost plecat în UK pentru 5 zile, am cumpărat de la lidl UK o punga de mere de 2 kg plus alte cumpărături, când am ajuns acasă am observat ca aveam marcate doua pungi de mere, după doua zile am mai avut de făcut ceva cumpărături de făcut tot la lidl, am semnalat aceasta problema și fără nici o îndoială din partea lor fără nici o verificare am introdus cardul în în pos și sa făcut stornare, era vorba de 4 lire :), chiar nu ma așteptăm

    Raspunde
  3. Jurist

    Aceeasi hotie si la mine…ca e hotie…cumpar CEAPA!!! si XXXXX de la cantar imi trece pepene galben…evident, avand doar 3 produse cumparate, am vazut la casa ca 2 kg de ceapa erau vreo 24 lei…du-te la informatii, ia diferenta de bani…asa se intampla cand toti maturatorii, toti XXXXXXX lucreaza cu bani, clienti…etc…oare se da vreun examen? Sau casier poti fi indiferent de cate clase ai, cat creier sau IQ ai?

    Raspunde
  4. Andi

    Este adevarat că s-au mai întâmplat ,,chestii minuscule” pățite pe propria piele iar atunci când am semnalat așa ceva stimabila de la casă mi-a zis și relatez ,,De unde vrei să știu eu câte produse ai cumpărat.Asta este eu nu pot face nimic” vorbe relatate de aceasta pe un ton superior.Nu vreau să spun că toți angajații sunt neatenți însă vreau să subliniez faptul că poate toate aceste lucruri se întâmplă cu permisiunea conducerii.

    Raspunde
  5. Andreea

    Am patit-o eu la Lidl si de atunci verific bonul langa casa de marcat!Luasem o bucata mere ambalate la punga de 2 kg si stupoare, acasa erau trecute 7 pungi!!!!Nu am mai mers inapoi din motive personale, dar de atunci stau si verific bonul inainte de a iesi din magazin!Sa nu spui ca doamna casierita nu poate face manarii pt ca daca observa dumneaei poate sterge produsele din casa de marcat si marcheaza altele astfel isi face ea cumparaturi!Hai sa fim seriosi!

    Raspunde
  6. George

    Acum câteva luni eu am fost înșelat altfel. Am plătit cantitatea corectă dar produsul era neconform. Mai exact pulpă de porc stricată ce avea un miros oribil. Asta am descoperit acasă când am despachetat. Am returnat produsul și am primit banii înapoi. Dar costul revenirii în magazin tocmai de la Tg Neamț, banii pe motorină și timpul pierdut nu le-am mai recuperat. Norocul lor a fost că era sâmbătă după amiază și n-aș fi găsit pe nimeni la OPC și la redacțiile ziarelor și televiziunilor, căci sincer am vrut să știe toată lumea. De atunci nu am mai intrat la Careffour și am recomandat tuturor cunoscuților să facă la fel.

    Raspunde
  7. vali

    De mentionat ca la Carrefour cand cumperi carne de la raionul specializat pretul si cantitatea sunt scrise pe eticheta cu negru pe font f. inchis incat nu deslusesti ce scrie. Am semnalat asta dar a ramas ca-n tren !

    Raspunde
  8. Madalina

    Uitativa sau informativă mai bine înainte de a face articole aiurea.Pe bon se vede destul de clar că produsul scanat in plus a fost stornat (șters),așa că nu a fost nici un ban luat in plus.

    ADMIN: Desigur …după ce omul s-a luat de caseriță și aceasta a zis ca să nu se supere doar nu ia ea banii acasă 🙂 Vă dați seama ce față a făcut omul când a văzut că el cumpărase 7 chestii și doamna de la casă trecuse de zece ori mai mult… mai ales că omul e un colonel al Ministerului de Interne …nu avem reclamația de la un aurolac care s-a dus să cumpere pufuleți…

    Raspunde
    1. Madalina

      O fi el colonel da degeaba că nu știe sa fie civilizat….și bonul odată scos nu mai avea cum fi modificat casiera a șters produsul după ce a văzut că a greșit și a vrut sa ii explice asta și domnului…dar nu a avut cui

      ADMIN: Varianta domnului este că nu a vrut să plătească ți a cerut caseriței sa verifice. Dacă ati observat in magazine …bonul il primiti doar după ce dati banii nu inainte …

      Raspunde
  9. Ely

    Am văzut și eu ce ati publicat din întâmplare eram la rand la aceeași caserita cand s-a intamplat adica ieri .Doamna a șters singura nu i s-a cerut să se șteargă și a încercat sa-i explice domnului greșeală și si-a cerut și scuze,i-a luat bani doar pe produsele cumpărate, dar domnul respectiv a început să o jicneasca și să spună vrute și nevrute .În ce țară trăim domnilor de se permite un asemenea comportament la adresa unei doamne ,ne lipsesc cei 7 ani de acasa?orice om poate greși, dar prea se accepta injurii .Eu nu stiu daca eram in locul doamnei îl dădeam în judecată pentru felului cum s-a purtat cu ea.

    ADMIN: Deci ..poate nu am înțeles bine…. ați văzut pe cineva care agresează verbal o femeie fără apărare și nevinovată pe deasupra și dumneavoastră erați spectator(spectatoare) fără să interveniți în ajutorul victimei. În ce țară trăim ?:) …

    Raspunde
    1. indy24

      Deci…cum o dai ,tot angajata e de vina,nu Domnule jurnalist?Sau o persoana care era la rand si nu aintervenit.Ca doar reclamatia a facut-o un „colonel al ministerului de interne”,nu un „aurolac care cumpara pufuleti” sau o casiera….
      Credeam ca inainte de a publica un articol este obligatia celui care scrie articolul sa se informeze in legatura cu subiectul,din toate punctele de vedere.
      Unde este si cealalta varianta?A casierei,a agentului de securitate ,a angajatilor de la receptie…Sau si mai bine, unde este inregistrarea de pe camerele de filmat?
      Dar ,din pacate ,din toate astea personajul violent,isteric si care a insultat o persoana (care ,da ,a facut o greseala,dar nu cea care se lasa de inteles din articolul de mai sus )ar fi fost un „colonel al ministerului de interne si nu un aurolac” sau o casiera.
      Uite asta e tara in care traim ,domnule Iosub Robert !O tara a discriminarii ,o tara in care se prezinta o stire doar pe jumatate(sau doar varianta celui care are „o anumita pozitie”) ,o tara a nepasarii……
      P.S. Sa stii ca o casiera nu poate oferi nimanui cupon de magazin ca nu e pe tarlaua lu tacsu ca sa faca ce vrea ea!
      Da na,sa fii informat si mai ales bine informat ,in zilele noastre,e foarte foarte greu 😉 .
      O seara buna va doresc! 🙂

      ADMIN: După cum ati observat nu am dat tot bonul special ca femeia să nu poată fi identificată și sancționată. Mai mulți oameni au reclamat aceleasi probleme si am tras doar un semnal de alarmă fără să vrem să facem rău femeii de la casa sau unui paznic…

      Raspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *