Apa Serv a redus cu 3 miliarde pe an cheltuielile cu personalul

3

La propunerea directorului Apa Serv, Cătălin Dughir, și a Consiliului de Administrație, o serie de posturi de conducere din companie au fost desființate iar la altă serie de șefi li s-au redus salariile. Nu s-a modificat nimic pentru angajații, ci doar la nivelul conducerii. Aceste modificări vor aduce o economie de 3.000.000.000 lei vechi pe an încheind definitiv discuțiile pe tema cheltuielilor companiei cu resursa umană.
Iată răspunsul companiei de apă la solicitarea noastră de a ne prezenta noua organigramă:

În scopul îmbunătățirii calității serviciilor oferite de operatorul regional, compania a apelat la BDO Business Advisory SRL, companie de audit și consultanță, recunoscută pentru studiile efectuate și pentru soluțiile pertinente oferite, care în perioada februarie 2015 – septembrie 2015 a efectuat studiul privind analiza diagnostic de personal referitoare la încărcarea cu sarcini pe departamente și funcțiuni la Compania Județeană APA SERV S.A.
În cadrul rezultatelor ’’Sinteza recomandărilor privind îmbunătățirea organizării și funcționării Apa Serv S.A.’’ consultantul a oferit soluții de eficientizare a activității sub aspect organizatoric propunând companiei varianta de structură funcțională.
Coroborând informațiile și sugestiile precizate mai sus cu propriile constatări rezultate din modul în care s-a derulat activitatea companiei în ultimii ani și punând accent pe obiectivul reducerii costurilor s-a adoptat o nouă organigramă pe care o anexăm.
Precizam că în etapa actuală nu se pune problema vreunei disponibilizări de personal, modificările realizate purtând în principal asupra diminuării posturilor de conducere, ceea ce are drept consecință firească diminuarea cheltuielilor cu munca vie de aproximativ 300.000 lei/an.
Această măsură este de asemenea menită să asigure flexibilizarea și responsabilizarea actului decizional cât mai aproape de activitatea efectiva și înlăturarea suprapunerilor și blocajelor pe diferite trepte.
Astfel, Direcția Comercială s-a divizat, activitățile specifice fiind preluate în cadrul Direcției Economice și în cadrul Direcției Tehnice.
În scopul de a veni în sprijinul beneficiarilor serviciilor în structura Direcției Tehnice, pe lângă departamentele producție și mentenanță, intenționăm organizarea unui șantier care să execute lucrări cu forțe proprii, ceea ce va determina reducerea prețurilor pe piața firmelor acreditate care execută în prezent branșamente și racorduri
Sperăm că acest demers, care are menirea eficientizării activităților și deschiderea către dezideratele beneficiarilor serviciilor, va învinge inerția și interesele personale și de grup.

ORGANIGRAMA-02-03-2016

decizie

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
3 Comentarii
  1. Lolita spune

    „diminuarea cheltuielilor cu munca vie de aproximativ 300.000 lei/an.” –> intrebarea mea: ce inseamna munca vie ? si cind o sa se reduca cheltuielile cu munca moarta ??

    Sau de fapt munca moarta inseamna hienele politice ce sug la ciolanu local Apaserv ?

    Intre timp pretul la apa creste si nervozitatea poporului nemtean la fel.

    Ma duc sa mai cioplesc una bucata martisor tip „ciomag din lemn.”

  2. Florian spune

    Trebuia un consultant pentru a constata ce se vede din avion ? , in „economia „de 3.000.000.000 vechi sunt si salariile directorilor sau urmeaza alta in care „economia” se dubleaza ?

  3. Justitiarul spune

    Parole,Parole,,,,,,,,,,,,,,,,Hai sa fim seriosi asta e si ca la market reduceri,Hm. „dupa ce s-a crescut enorm pretu cica se fac reduceri.”Pe cine pacaliti Agamanilor???
    Of,puneti romanasi botu!!!

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate