Acordați prioritate de trecere camioanelor încărcate cu lemne

14

Când vedeți în oglinda retrovizoare că vine o mașină cu girofarul pornit e obligatoriu să tragi pe dreapta. Noi vă recomandăm să faceti același lucru și când vedeți că vine în forță un camion cu lemne. La peste 100 km/oră, cu peste 20 de tone încărcătură, nu pariați niciodată pe prioritatea pe care o aveți sau pe sistemul lor de frânare. Inerția la un asemenea autovehicul este mult mai mare decât inerția unei mașini mici, deci șansele de oprire în timp util sunt zero. Fiți cuminți când sunteți depășiți, dați-le prioritate și atunci când nu au și sub nicio formă nu încercați să le depășiți dacă au deja dublul vitezei legale permise. Nu vă puneți mintea cu șoferii acestor mașini, căci a lor este odihnită.


filmare de la un participant la trafic

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
14 Comentarii
  1. Lica Samadaul spune

    In Austria, in apropiere de Viena, exiata un service auto detinut de un turc…nu a existat auto sa le intre pe poarta pe care sa nu o poata „resofta”…la nr. km, la limitatorul de vitaza, la orice…acest camion o fi „extraterestru” si nu poate fi scoasa limitarea de viteza…plin de specialisti pe aici…

    1. Jon spune

      Ia baga intre secunda 16, si secunda 18 o masuratoare intre stalpii de iluminat, si sa vezi cum in cadru, prin acelasi punct trec doar 2 stalpi intr-un interval de 1,5secunde sau mai mult (stalpii de pe partea dreapta a strazii). Intre 2 astfel de stalpi e o distanta de aproximativ 40m, am pus aproximativ si la distanta si la timp, pe un editor video s-ar putea aprecia mai bine intervalul de timp parcurs intre cei 2 stalpi, dar 40m/1,5s=26,5m/s, care inmultit cu 3600 de secunde dintr-o ora, rezulta o distanta 96000m/ora, adica o viteza de 96km/h, dar daca timpul intre 2 stalpi este de exemplu 1,6secunde, viteza camionului este exact 90km/h, adica atat cat este limitat. Un pasionat de editari video ar putea sa spuna exact dupa ce face un crop pe video, exact cate secunde trec intre 2 stalpi consecutivi (alesi undeva pe finalul inregistrarii intrucat se masoara viteza autoturismului si nu a autocamionului, si se observa ca autoturismul reduce viteza treptat pana ajunge sa mearga in tandem cu camionul). Am mai postat un mesaj anterior in care am specificat ca masuratorile de viteza se pot face si pe un film daca se stie distanta exact intre 2 puncte din teren prezente si pe film.
      P.S. Adminii, de ce n-ati postat comentariul, va faceam de cacao aratand cum mergeti voi pe drum cand „interveniti” la anumite titluri „fierbinti”?

      ADMIN: 🙂

  2. Vukovik spune

    CE sa VEZI ! 2 auto nemtesti ,un camion MAN daca e cel din cadru, respectiv un OPEL , care Culmea la 300 si ceva mii inca mai poate realiza viteze de croaziera ,incearca sa se tina unul dupa altul , desi Teoretic si Practic camionu mai mult de 90 la h Nu ar trebui sa mearga , intra o setare cum spun si altii pe aici . Chestiunea e ca incet ,da sigur reteaua care era acum cva timp pe Valea Muntelui ,Bradu ,Grinties , Poiana Teiului sa reactivat ,de data asta cu ,, Cadre ,, din jud HR ,care mai poposesc asa de sanchi , da numai cand sunt si alti intreprinzatori ,,,antreprenori ,, din ind . masei lemnoase pe acolo la o cafea , ceai cald cu o briosa ,gogoasa ,dupa care respectivele camioane se deplaseaza incotr o le e Drumul ! ASTA cu tot cu acel auto MCV u ,care e pe directia Poiana Largului > Borsec localitatile pana la limita cu jud HR , respectiv TULGHES . Stiu ei ce au de Facut .

  3. Lolita spune

    Eu am sunat la politie si l-am dat in git pe unu cu cisterna. Astia trebuie corectati urgent !!!!

  4. Paduraru Vasile spune

    Aitoturismul care vine din spate in totdeauna are viteza mai mare ,ptr ca te apropii de cel din fata si daca il depasesti normsl e sa ai o viteza mai mare .Camionul e dotat cu tahograf si nu poate tehnic sa mearga mai tare de max 90 km/h ,mergi o data de doua ori dar se blocheaza cutia de viteza chiar orice ai face .Plus de asta toate depassrile de viteza sunt inregistrate de tahograf si inregistrate pe card si nimanui nu -i convine sa aiba depasiri de viteza pe card pentruca cand se verifica se amendeaza orice depasire de viteza !

  5. vasile spune

    incarcatura care o are ca si greutate ii permite sa faca aventuri

  6. Costi spune

    Dacă viteza automobilului e reala, video ar trebui sa ajungă la autoritățile competente. Respectiv politie și Autoritatea Ruriera Romana. Și eu sunt șofer de tir, însă asemenea kamikaze nu are ce cauta pe șosele !

  7. Bogdan Bbu spune

    Doamne fereste, animale pe sosea.

  8. ionut spune

    sa ajunga mai repede la destinatie sa nu i prinda cu chilotii in vine

  9. Petre spune

    O alta dovada ca scrieti stiri sa nu adormiti. De ce nu va informati? Camioanele sunt limitate la 90 km/h si au un aparat denumit TAHOGRAF care inregistreaza timpii de conducere, viteza, etc. Cum sa vina camionul cu, citez „peste 100 km/h”?

    ADMIN: Pai de ce credeți ca a fost filmat acest camion ?

    1. Jon spune

      Soferul ce a filmat avea 120km/h cand a inceput sa filmeze, si pana sa puna cadrul pe camion deja incepuse sa reduca viteza iar la cum s-a micsorat distanta dintre masina acestuia si camion, e clar ca viteza camionului este sub viteza aratata de sofer la inceputul filmarii. Apoi, daca scoti din functiune limitatorul, deja te arde la consum camionul, plus la incarcatura pe care acesta o transporta, cui crezi ca i-ar conveni?
      Totusi, tahograful a fost introdus pentru respectarea timpilor de conducere nu a vitezei, pentru constatarea vitezei exista radarele. In plus daca ati fi soferi profesionisti, ati sti ca in conditii normale de rulare, distanta de franare completa a unui camion este doar de doua ori mai mare decat distanta de franare completa a unui autoturism si un sofer profesionist este mult mai puricat inainte de a i se oferi dreptul de a conduce inclusiv in privinta starii de vigilenta si a vitezei de reactie, dar voi nu stiti decat sa dati cu tasta aiurea, insa cand vine vorba de „interventia” unui reporter de-al vostru la o stire la locul faptei, nici politia nu va ajunge pe voi din urma.

      ADMIN: Am obosit cu atatia specialisti 🙂 Am vazut o mulțime de camioane care merg peste 100 la oră si am vazut camioane care merg fară sisteme de frânare … da cu frânele demontate de tot …frănează doar cu remorca … uite un link ca sa vezi ce circulă pe șoselele din Neamț ….
      http://www.ziarpiatraneamt.ro/camioane-ucigase-pe-soselele-neamtului

      1. Petre spune

        Un martor care a auzit la alt martor ca alt martor a vazut in peco… hai dom’le sa fi seriosi.. si da, unii care lucram in domeniu poate suntem mai specialisti decat voi care scrieti articole din ce auziti la martori sau ce filme gasiti pe net cu rable din ’89 care cine stie daca mai prind 120km/h

  10. Sava Ionuţ spune

    Pai, de mult asistam la raliuri din partea camionagiilor, pe soselele patriei! Iar cand acestia intra in depasire, sa te tii nene!

  11. Maryo Maryo spune

    Nu cred ca putem intra toti in aceasta categorie dar colegu e dus rau cu capul

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate