Se fac planuri de greva la SC TROLEIBUZUL SA Piatra Neamt

4

Cativa soferi nemultumiti de neplata unor bani au inceput sa planuiasca o greva sau un protest spontan in cadrul caruia sa lase in centrul orasului Piatra Neamt cateva troleibuze pentru a atrage atentia asupra nedreptatilor pe care ei le reclama .
Aceasta greva sau protest spontan se preconizeaza a se infaptui intr-un interval cu trafic intens, gen 7.30-8.30  sau 12.00-13.00 .
Interesant este faptul ca potentialii protestatari acuza lipsa de comunicare si chiar un comportament despotic din partea conducerii societatii si in mod special din partea domnului Dionisie Dumitrascu pe care noi il stim ca fiind doar o sluga umila si umilita a unei aliante politice, dar se pare ca la serviciu este un mic zmeu care se joaca de-a tiranul cu angajatii .
Ar fi interesant de vazut cum va gestiona acum domnul Dionisie aceasta situatie .

Iosub Robert

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
4 Comentarii
  1. Eco spune

    A trecut un an de cand am amintit ca investitia in transportul ecologic este aruncata la gunoi de interesele dubagiilor. Reiau comunicatul (vezi si link in website):

    Din declaraţiile d-lui Ioan Cucoreanu, director Urbtrans, rezultă că s-a realizat un sondaj de opinie privitor la transportul public nemţean. Aşa-numitul “sondaj de opinie” s-a făcut neprofesionist (nu au fost intervievaţe persoane ci s-au trimis e-mailuri) iar întrebările de genul “doriţi ca microbuzele să circule pe traseele troleibuzelor?” sunt puse cu rea-voinţă. Graba cu care se propune modificarea traseelor de microbuz, suplimentându-se numărul acestora, ne face să protestăm public împotiva acestei decizii. De fapt, microbuzele piratează traseele de autobuz şi troleibuz existente.

    De ce nu sunt microbuze în Cluj Napoca, Timişoara, Alba Iulia, Sibiu, Oradea, Baia Mare, Ploieşti, etc? De ce nu sunt microbuze în oraşele din ţările Uniunii Europene? Deoarece microbuzele au reprezentat evazionism, lipsă de siguranţă, de igienă, de confort, de civilizaţie.

    Uniunea Europeană se implică în mod constant în dezvoltarea sistemelor de transport electric, considerându-se că răspund cel mai bine celor 3 parametri definitorii: “ecologie, economie, ergonomie”. În acest scop s-a elaborat un plan de acţiune care cuprinde 20 de măsuri vizând modernizarea sistemelor de transport pentru ca acestea să devină mai eficiente şi mai durabile. Măsurile prevăd, printre altele, drepturi sporite pentru persoanele care circulă cu mijloacele de transport în comun şi suplimentarea fondurilor alocate dezvoltării transportului public cu vehicule “zero emisii”, cu consum energetic mic. Abordarea acestor provocări este esenţială pentru succesul strategiei globale a Uniunii Europene de combatere a schimbărilor climatice şi de promovare a creşterii economice şi a dezvoltării durabile, în condiţiile în care ponderea emisiilor gazelor cu efect de seră a transportului public este 20%.

    Prin Programul Operaţional Regional se finanţează “extinderea şi/sau modernizarea reţelei liniilor de tramvai şi troleibuz şi a infrastructurii aferente”, contribuţia municipalităţilor fiind de 2% din valoarea eligibilă a proiectului. Acest pachet de finanţare a fost accesat de către Craiova (introducerea troleibuzului şi reabilitarea reţelei de tramvai), Vaslui, Braşov, Baia Mare (extinderea reţelei de troleibuze), Galaţi, Brăila, Iaşi, Ploieşti şi Cluj (reabilitarea infrastructurii troleibuzului sau tramvaiului). Piteşti, Oneşti sunt localităţi ce au prevăzut în Planul Integrat de Dezvoltare Urbană introducerea transportului ecologic cu troleibuze.

    Începând cu anul 2011 va fi posibil sprijin european pt. achiziţionarea propriu-zisă şi a vehiculelor (troleibuze şi tramvaie), în condiţiile în care preţul unui troleibuz este sensibil apropiat de cel al autobuzului. În acest sens, municipiul Piatra Neamţ are pregătit proiectul pt. obţinerea finanţării extinderii reţelei de troleibuz în Gârcina şi la Sala Sporturilor şi există intenţia prelungirii transportului electric până în localitatea Roznov.

    La ora actuală transportul cu troleibuze nu se desfăşoară în condiţii optime, ceea ce atrage nemulţumirea justă a utilizatorilor acestuia. În troleibuze şi în staţii nu sunt afişate numărul traseului, ruta, programul de circulaţie, troleibuzele nu au o frecvenţă corespunzătoare de trecere prin staţii, nu asigură legătura optimă între punctele de interes nemţene (de exemplu, troleibuzele nu mai circulă la gară) şi se deplasează destul de lent, datorită vechimii pieselor speciale ale reţelei electrice (macaze, încrucişări).

    Considerăm că municipiul Piatra Neamţ are nevoie de un transport public modern, microbuzul nefiind o alegere potrivită. Propunem ca, într-o primă fază, să se suplimenteze numărul troleibuzelor pe trasee şi să se afişeze orarul acestora.

  2. marius spune

    @ nationalistu
    Oh,preabunule si degraba cheltuitorule,nationalist,hotararea ta imi umple sufletul de bucurie si speranta
    Lasa-ne un semn,ceva,sa stim unde se va tine mega paranghelia.
    Nu pentru mine,da’sunt destui care cand aud de moka se aseaza la coada de la 3 dimineata si nu pleaca pana ce nu gata tot.
    Si-ai sa ai pomana mare,dupa cum spune credinciosul: cine da lui isi da.
    P.S. Da’sa dai s-oleaca de potol,ca altfel se-mbata calicii.

  3. nationalistu` spune

    Am spus-o cu mai multi ani in urma cand am fost nevoit sa merg ceva mai mult timp cu WC-urile de la aceasta companie,ca voi da de baut o saptamana cand va falimenta.Din cate se pare,prea multe zile nu mai are.Cum naiba sa fie rentabila sau profitabila,daca ofera niste conditii de …nu spun ca si-asa am destule cu admin.Conditiile de transport sunt muci.Starea „vehiculelor” este mai proasta decat cel mai amarat WC din fundul unei curti.Iarna mai bine mergi cu caruta cu coviltir decat cu baracile alea prin a caror crapaturi si geamuri sparte intra polul nord cu totul.Daca ursii polari ar fi migratori,iarna ar sta in baracile troleibuzul s.a. Atitudinea personalului,este de cea mai joasa calitate.De la soferi pana la cea sau cele care-ti raspund la telefon atunci cand ai de „comentat” cum zic ele,ca „masinile”pleaca mai tarziu sau mai devreme decat ora prevazuta,ca automatul de bilete da si dulceata de nuci numai bilete nu da,etc.Asa ca baietii astia daca fac greva sa o faca intai pentru imbunatatirea conditiilor pentru calatori,de unde le vin lor banutii,apoi pentru trimiterea lor la niste cursuri care sa-i perfectioneze in relatia cu cei de pe urma carora iau salar,abia dupa asta sa vrea nu stiu ce salarii.

  4. Un calator spune

    Abuzurile , mai bine spus JAFURILE din banul public -confirma inca odata ca , in judetul Neamt NU exzista „justitie” .

    Pruteanu mai este inca in libertate ?? – Cu ce suma a finantat SC Trolebuzul postul tv a mogulului interlop pinalty ??

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate