Se convoacă CJ Neamţ, în ședință extraordinară, de îndată, pe data de 26 noiembrie 2020, ora 16.00
CONSILIUL JUDEŢEAN NEAMŢ
Nr. 26237 din 25 noiembrie 2020
ANUNŢ
În conformitate cu prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ, se convoacă Consiliul Judeţean Neamţ, în ședință extraordinară, de îndată, pe data de 26 noiembrie 2020, ora 16.00, în sala de şedinţe „Ion Creangă”, cu următoarele proiecte de hotărâre înscrise pe ordinea de zi:
1. Constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Mihai-Doru STOICA;
2.Constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Bogdan GAVRILESCU;
3. Constatarea încetării de drept a mandatului de consilier judeţean al domnului Cristian SAUCIUC;
4. Aprobarea temelor de proiectare pentru unele obiective de investiții de interes public județean;
5. Rectificarea și modificarea Hotărârii Consiliului Județean Neamț nr.299/2018 privind luarea unor măsuri în vederea participării Județului Neamț în proiectul „CRESC –capacități antreprenoriale în economia socială”;
6. Luarea unor măsuri în vederea participării Județului Neamț în proiectul „ADS – Ameliorare. Dezvoltare. Succes”;
7. Acordarea unui mandat reprezentanților Județului Neamț în cadrul Adunării Generale a Asociaților a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară EURONEST;
8.Aprobarea documentațiilor tehnico-economice pentru unele obiective de investiții de interes public județean;
9. Aprobarea organigramei și statului de funcții ale Spitalului Județean de Urgență Piatra Neamț;
10.Aprobarea organigramei și statului de funcții ale Spitalului de Psihiatrie „Sf.Nicolae” Roman;
11. Aprobarea unei solicitări de transmitere a unui imobil (teren) din proprietatea Comunei Borlești în proprietatea Județului Neamț, precum și transmiterea unui imobil (teren) din domeniul public al Județului Neamț în domeniul public al Comunei Borlești;
12. Rectificarea bugetului Judeţului Neamţ pe anul 2020;
13. Diverse:
A. Raport privind situația copiilor părăsiți în unitățile sanitare, a copiilor pentru care nu s-a stabilit identitatea și a gravidelor în risc social, în perioada 1.01-31.10.2020;
B.Informare privind demararea procedurii de selecție a directorului Companiei Județene APASERV S.A. de către Consiliul de Administrație al societății comerciale;
C. Petiția Asociației „METROU UȘOR” București.
Modul de desfășurare al ședinței: on-line;
Aplicația electronică utilizată: sistem video-conferință.
PREŞEDINTE
Ionel ARSENE