Acest site foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de confidentialitate si protectia datelor. Click aici pentru detalii.
Search
joi 21 iunie 2018
  • :
  • :

Primăria Piatra-Neamț: Examen pentru obţinerea de atestat administrator asociaţie de proprietari

Primăria Municipiului Piatra Neamţ,  în baza art.54 din Legea 230/2007 şi art. 58 din H.G. 1588/2007, conform H.C.L. 47 din 27.02.2018, organizează în data de 28.03.2018, ora 12.00 examen pentru obţinerea de atestat  administrator asociaţie de proprietari.

  Dosarul  necesar înscrierii, va conţine:

  • Cerere pentru obţinere atestat (netipizată);
  • Carte de identitate – xerocopie;
  • Curriculum vitae;
  • Xerocopie după ultimele acte de studii;
  • Certificatul de cazier judiciar în original.

Bibliografia:

  • Legea nr.230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari;
  • G. nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007.

 Dosarele se vor depune la registratura Serviciului de Gospodărie Comunală şi Investiţii, până la  26.03.2018.

 




Un comentariu la “Primăria Piatra-Neamț: Examen pentru obţinerea de atestat administrator asociaţie de proprietari

  1. Leo Taxil

    Ar trebui să existe și examene de ”reatestare” periodice, deoarece sînt unele persoane care nu se mai pot dezlipi de scaunul cald de administrator deși nu cunosc Legea 230, iau salarii degeaba, iar dacă le spui că trebuie reparat acoperișul îți răspund că ”nu e treaba mea”!

    Raspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *