Search
miercuri 22 noiembrie 2017
  • :
  • :

Locativserv, o nouă strategie de administrare a societății

Vladimir Togan, de profesie jurist, este noul director interimar al societății Locativserv. Jănel Iosub, fostul director,  a fost demis din funcție în luna iulie, după ce i-a fost analizată activitatea în ședința de Consiliu de Administrație al societății.
Noul director pare să-şi fi intrat repede în pâine, cunoaşte problemele pe care le are Locativserv şi are deja o nouă strategie de administrare a societății.

R: Care au fost principalele probleme constatate la nivelul societății de când ați preluat conducerea Locativserv?

Vladimir Togan: Când am preluat funcția de director, societatea Locativserv nu avea nici director tehnic, nici director economic. Au fost șase persoane disponibilizate de fostul director Jănel Iosub, persoane care au revenit în societate după ce au câștigat procesul în care contestau măsura concedierii.
Din punctul meu de vedere, strategia a fost una greșită. O societate cu aproape 50 de salariați trebuie să aibă director economic, în condițiile în care activitatea de bază o reprezintă administrarea de locuințe,societăți de proprietari, clădirea Mall Forum Center și Sala Polivalentă. În permanență trebuie să fie oameni pe domeniul economic, care să poată răspunde diverselor nemulțumiri.

R: Am observat că aveți o strategie de promovare a clădirii Mall Forum Center și a Sălii Polivalente. Puteți detalia acest subiect?  

Vladimir Togan: Să le luăm separat. Am încercat la Mall Forum Center să pun la punct anumite aspecte care ar putea atrage potențiali chiriași. Acest lucru a însemnat curățenie și ordine în clădire, băile să fie curate, mici reparații. De asemenea, vrem să schimbăm ușile de acces, iar pentru asta am făcut o solicitare către primărie și chiar avem  promisiunea că o să se rezolve. Ușile nu sunt tocmai într-o stare bună și de aceea se pierde foarte multă căldură. Pentru parter intenționăm să suplimentăm sistemul centralizat de încălzire. Mall Forum Center este o clădire care se află lângă pârâul Cuejdi, iar iarna este foarte frig, cu toate că centrala merge la capacitate maximă. Sperăm ca prin aceste schimbări să asigurăm un grad mai ridicat de confort. Referitor la gradul de ocupare al clădirii Mall Forum Center, noi am încercat să facem un pic de promovare, poate reușim să închiriem spațiile care mai sunt libere. În prezent mai sunt două spații libere, unul la parter și altul la etajul unu, plus ce se mai poate închiria la ultimul etaj.
În ceea ce privește Sala Polivalentă, încercăm să venim în sprijinul tuturor solicitanților (organizatori de evenimente, diferite competiții sportive), bineînțeles contra cost, asta fiind una dintre modalitățile prin care se pot încasa niște sume care se virează în bugetul primăriei.

R: Care este situația spațiilor de locuit administrate de Locativserv și care aparțin de primăria Piatra-Neamț?

Vladimir Togan: Am înaintat către primăria Piatra-Neamț o situație a tuturor locuințelor libere, care urmează a fi repartizate către chiriași, iar în ultima sesiune de atribuire a locuințelor s-au dat toate locuințele libere din cartierul Speranța. Dacă nu mă înșel, au fost atribuite și trei locuințe în oraș, la blocul C5. Mai sunt în jur de patruzeci de locuințe libere, însă necesită diverse reparații. În aceste locuințe au locuit persoane evacuate, care nu le-au lăsat într-o stare prea bună. Unele locuințe de la parter au fost inundate, fiind afectat tavanul din rigips, care acum trebuie schimbat, la altele a fost stricat parchetul, ușa sau lipsea un calorifer. Eu am intrat și am inventariat fiecare locuință în parte. Pentru sesiunea următoare vor fi libere aceste patruzeci de locuințe, în funcție de cum reușim să le reparăm, plus ce se mai eliberează pe parcurs (cele la care chiriașul reziliază contractul).

R: Ce planuri aveți în viitorul apropiat?

Vladimir Togan: Pentru clădirea Mall Forum Center avem în plan compartimentarea ultimului etaj și relocarea ONG-urilor, acestea neavând nevoie de vad comercial. Eu văd această clădire nu ca un mall, ci ca o clădire administrativă. În prezent avem Înmatriculările, Permisele, Evidența Populației, iar din ce am înțeles, o să se mute aici și Direcția Taxe și Impozite. Personal mi-aș dori să avem și un ghișeu de trezorerie, chiar și o sucursală a unei bănci. Ideal ar fi ca orice persoană care intră aici să își poată rezolva toate problemele pe loc, toate ghișeele să se găsească aici.

banner



2 comentarii la “Locativserv, o nouă strategie de administrare a societății

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *