Cum de mai pot merge trenurile la Neamț ?

3

Dacă ne uităm la căile ferate din Neamț lucrurile par în regulă, dar dacă avem curajul să privim liniaritatea acestora în zare, ne întrebăm cum naiba de reușesc trenurile să ajungă la Piatra-Neamț fără să sară de pe șine. Făcând o poza cu zoom la calea ferată ce pleacă din Piatra-Neamț spre Bacău nu am putut decât să rămânem blocați și am repetat fotografia de mai multe ori să nu cumva să fie ceva în neregulă la aparat. Din păcate aparatul era în regulă, calea ferată în schimb… priviți și dumneavoastră și minunați-vă.

cale-ferata-zoom

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
3 Comentarii
  1. laurentiu spune

    Este necesar sa fie construita calea ferata intre Bicaz si Gheorgheni deoarece se va dezvolta zona economic, social si tara va avea inca o linie intre Moldova si Transilvania. Daca oameni bogati ai tari nu folosesc trenurile, calea ferata din ROMANIA se dezvolta foarte greu si este ridicol pentru o tara europeana.

  2. legio spune

    Dane esti in acelasi gand cu mine ,te felicit ptr ceace gandesti dar, ptr ca exista un dar, politicienii si guvernantii Romaniei ,nu sant interesati de scoaterea moldovei din saracie si dezvoltarea ei economica . Scriam un comentariu cu catva timp in urma si spuneam ,ca ar trebui sa incepem sa facem si noi niste tunele ptr a nu mai distruge flora si fauna muntilor nostri cu sosele. totusi nu pot uita ca la un tunel spre Lacul Rosu de 100-150 m s-a lucrat vreo 30 de ani si atunci cum dracu vom face . Da doamne minte guvernantilor sa-ti ascule sfatul.

  3. dan spune

    Problema nu e numai cu calea ferata. Pericolul pandeste din alta parte. Si cei de la Consiliul Judetean ori nu le pasa, ori sunt pe dinafara in chestiunea asta. Linia 509, adica Bacau-Bicaz, are o hiba. Se termina oficial la Bicaz, dar ea continua pana la Bicaz Chei. O linie care se infunda, nu are mari sanse sa supravietuiasca. E exact cam ce se petrece cu linia 517, Pascani-Targu Neamt, o linie care se termina brusc, pe care statul a scos-o la licitatie din lipsa de profit. La noi, in schimb, ca sa nu cadem sau sa ajungem in aceeasi situatie cu cei din Targu Neamt, trebuie repus pe masa proiectul (care exista), de trecere a caii ferate la Gheorgheni. Adica sa ne lege de linia 400. Daca s-ar realiza acest proiect, ar fi pentru Piatra Neamt, o mană cereasca. In primul rand linia nu ar mai fi o linie secundara, ci una principala. Asta ar insemna investitii importante in aceasta linie, inclusiv electrificarea ei. Linia va deveni rentabila , intrucat aproape toti locuitorii judetelor vecine, vor folosi aceasta ruta, si nu cea ocolitoare de la Suceava. Dezvoltarea orasului Piatra Neamt si economic si turistic se va face cu pasi foarte repezi, marii investitori care investesc astazi mai mult in Ardeal, si care evita Moldova tocmai din cauza lipsei infrastructurii, nu vor ezita sa vina parcurile industriale care au fost promise de unii candidati la primarie. Daca cei de la Consiliul Judetean, nu realizeaza cat de avantajoasa ar fi aceasta investitie, macar presa locala ar trebui sa mentina acest subiect deschis, si sa nu ne lasam pana nu il vedem realizat. Proiectul exista. Cartitele care sapa la metrou pot fi imprumutate, bani sa fie.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate