Valentine’s Day se apropie cu pași rapizi! Cum să pui mai bine în valoare oferta de cadouri din magazin cu această ocazie?

0

Sursa foto: www.frameworks.ro

Orice cuplu așteaptă cu nerăbdare Valentine’s Day, ziua dedicată iubirii sărbătorită pe 14 februarie, în care declarațiile de dragoste și cadourile fac fericită orice femeie. Chiar dacă în România avem o sărbătoare dedicată iubirii (Dragobete), cele mai multe cupluri profită de Valentine’s Day pentru a-și exprima afecțiunea. Și nici magazinele nu stau degeaba!

Valentine’s Day nu este doar un moment de sărbătoare pentru îndrăgostiți, ci și o perioadă extrem de profitabilă în retail. Potrivit studiilor de piață, sumele cheltuite de Valentine’s Day au crescut constant de-a lungul anilor, ca reflecție asupra interesului sporit al consumatorilor pentru cadouri speciale, dar și ca urmare a diversificării produselor și serviciilor oferite de magazine.

Fie că vorbim de floriști, bijuterii, magazine de dulciuri, haine, restaurante sau chiar agenții de turism, toate sectoarele au de câștigat de pe urma acestei sărbători. Valentine’s Day nu mai este doar despre cadouri tradiționale, cum ar fi ciocolata și florile, ci despre experiențe personalizate, cadouri unice și chiar escapade romantice.

Deși 14 februarie se numără printre sărbătorile cele mai profitabile din retail există și magazine care nu se bucură de atât de multă popularitate și nici vânzări. Dacă te numeri printre ele, ar fi bine să te folosești de sfaturile specialiștilor în marketing, prezentate mai jos:

Cunoaște-ți publicul-țintă

Primul pas în crearea unei oferte de succes de Valentine’s Day în 2024 este să îți cunoști și înțelegi publicul țintă. Trebuie să știi cine sunt clienții magazinului și ce anume caută aceștia. De exemplu, dacă magazinul are în ofertă produse premium, pune mai mult accent pe crearea unei experiențe de lux. Dacă publicul este tânăr și orientat spre buget, ofertele ar trebui să fie mai accesibile.

Creează pachete de cadouri

Crearea unor pachete de cadouri atractive pentru Valentine’s Day este o altă strategie smart pentru a-ți maximiza vânzările și pentru a le oferi clienților o experiență de shopping memorabilă. De aceea trebuie să mizezi mai mult pe creativitate! Pachetele de cadouri create nu trebuie să fie un amalgam de produse puse laolaltă, ci trebuie să prezinte o poveste, o experiență care să emoționeze și să creeze o conexiune emoțională cu destinatarul.

Nu uita de diversitatea și personalizarea pachetelor. De exemplu, pentru iubitorii de gastronomie, un pachet care include o selecție de delicatese fine, vinuri de calitate și accesorii elegante pentru servire reprezintă o alegere excelentă. Pentru cei pasionați de wellness și self-care, un pachet cu produse de spa, uleiuri esențiale și lumânări parfumate va fi o bună oportunitate de a le oferi o experiență relaxantă.

Amenajează magazinul cât să creeze o experiență memorabilă

Un magazin creativ amenajat, în spiritul sărbătorii, va crea o atmosferă care va stimula plăcerea clienților de a cumpăra și le va face experiența de shopping mai plăcută. Primul pas în crearea acestei atmosfere este decorul. Culorile tematice (roșu și roz), în combinație cu decorațiunile simbolice (inimioare, lumânări și petale de trandafiri) va transforma radical spațiul și va crea o ambianță caldă și primitoare. Nu uita de iluminat! O lumină blândă și caldă poate face spațiul mai intim și mai confortabil.

Aranjarea produselor este un alt aspect cheie. Este important ca produsele tematice sau cele recomandate pentru cadourile de Valentine’s Day să fie plasate pe rafturi magazin în puncte strategice ale magazinului, ușor accesibile și vizibile. De exemplu, crearea unui colț sau stand special dedicat cadourilor de Valentine’s Day poate ajuta clienții să găsească cu ușurință ceea ce caută.

Fii mai flexibil

Pentru a le oferi clienților tăi o experiență de cumpărături memorabilă ar fi bine să fii flexibil și chiar să oferi servicii extra. Aici ai putea include politici de returnare extinse, servicii de ambalare cadou gratuite sau livrarea rapidă. Cu cât procesul de cumpărare este cât mai simplu și plăcut pentru clienți, cu atât le vei spori satisfacția și îți vei crește șansele de recomandări pozitive și de clienți fideli.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate