Troleibuzul intre progres si rea-vointa
La urmatoarea sedinta de CJN ar trebui introdus un proiect de hotarare referitor la o marire de capital la societatea Troleibuzul in vederea stingerii datoriilor
facute de fosta conducere PDL-ista. In lipsa acestei mariri de capital, Troleibuzul nu va avea acces la finantari europene si nu se va putea dota cu noi masini.
Totul sta la mana politicienilor nemteni care in frunte cu Tovarasul Culita Tarata pot hotara daca sa extinda Troleibuzul sau sa il falimenteze ca sa poate intra mai bine in cascaval transportatorii privati.
Chiar suntem curiosi ce va iesi .
Mergem „pe sistem”, adica, proprietatea privata trebuie sa ia locul oricarei alte forme de proprietate. De 23 de ani, tot se gaseste cate-un binevoitor sa mai puna pe chituci cate-o afacere, care altfel ar aduce niste banisori, dar nu in conturile lui(lor). Unde-s niste ecologisti, sa sara-n sus impotriva poluarii prin gazele de la esapamentele microbuzelor ?