Se vor desființa 2.000 locuri de parcare la Piatra-Neamț. Urmează nebunia!

7

Niște minți luminate din PNL (nu analfabeții ca în alte partide) au gândit un plan de mobilitate urbană. Acest plan va nenoroci traficul în Piatra-Neamț (click aici pentru detalii). Urmează ca pe tronsonul de drum de la intrarea în oraș de la 1 Mai și până la ieșirea din zona Sărata să se desființeze aproximativ 2.000 de locuri de parcare, multe dintre acestea fiind parcări de reședință.

Discutând cu cei care se ocupă de parcări am înțeles că nu există nicio soluție de acordare de locuri de parcare în altă parte pentru cei care vor rămâne fără. Deci cei care au parcări pe bulevardele din 1 Mai, Mărăței și Precista să se descurce. Nu are nimeni soluții pentru ei. Să parcheze mașinile la țară sau în aer. Treaba lor.

Această nebunie care va restrânge tot traficul de pe bulevardele principale pe o singură bandă și va desființa mii de parcări nu se poate opri pentru că are în spate un proiect european de peste 10 milioane de euro. Dacă se respectă tradiția românească legată de parandarăt, la 10 milioane de euro vorbim de o mulțime de bani – de unde și motivația unora de a folosi pe post de hârtie igienică tot ce vor pietrenii și să meargă înainte cu planul pe care îl au.

Acest proiect nefericit a fost aprobat în mandatul trecut de consilierii tuturor partidelor iar desființarea parcărilor va trebui de asemenea aprobată de consilierii locali, prin urmare veți vedea în curând cu toții ce ați votat la ultimele alegeri.

Sfatul nostru este ca cei vizați de desființarea locurilor de parcare să își caute din timp soluții. Nu vă îmbătați cu apă rece sperând că cineva ar renunța să cheltuie cei 10 milioane de euro doar ca să vă fie vouă bine și să aveți unde să parcați. Vorbim de contracte prea grase și cu profituri prea mari ca să nu se justifice orice sacrificiu.

dolinex
7 Comentarii
  1. Vali spune

    Buna ziua,
    O măsura excelenta, străzile sunt făcute pentru circulația autoturismelor nu pentru parcarea lor este singura măsura de bun simt in situație actuala de trafic. In ceea ce privește parcarea mașinilor trebuie create parcări in afara orașelor și posesorii de găleți de 1000 euro sa și Tina acolo tigăile.
    Trebuie foarte clar delimitate străzile se parcări altfel vom circula doar prin parcări așa cum circulam acuma.

  2. UnadinPiatra spune

    Mintile „luminate” pun caruta inaintea cailor.. Acest plan de mobilitate urbana a luat in calcul PLANUL DE REABILITATE A RETELEI DE DISTRIBUTIE A APEI? Din ce mai stim noi astia mici si prosti cu drept de vot, daca reabilitezi, modernizezi pe bani europeni NU AI DREPTUL SA SPARGI FRUMUSETE DE ASFALT TIMP DE 10 ANI, in caz contrar se returneaza banii. Logic si normal ar fi sa modernizam ce e pe dedesubt si apoi pe deasupra(la asfaltul fara fermoare ma refer).

  3. Un curios spune

    Serios ?!? Unde sa dispara masinile, domnule Stefan ? Se evapora ? Vor fi vandute pt ca locurile de parcare vor costa 1200 lei / an ( in varianta D-voastra ) ?

  4. Stefan spune

    Acele locuri de parcare de pe strazile principale nu ar fi trebuit infiintate niciodata, ele sunt oricum in afara legii!Mai mult, regulamentul local pentru parcari prevede acordarea unui (1) singur loc de parcare pentru un apartament.Stiti cate familii au cate doua -trei masini, desi detin un singur apartament?!In plus, locul de parcare est mult prea ieftin in Piatra Neamt cca 150 lei pe an!Hai sa il facem 1200 de lei/an (nu este exagerat,10 0lei/luna) , sa vedeti cum dispar masinile!

  5. Io spune

    Pe unde? Întâi trebuiau construite benzi pentru biciclete și după aceea aplicate restricții de circulație.

  6. Moș Crăciun spune

    Da’ de ce nu mergeți cu bicicletele? V-ați născut toți in mașini…mai toți aveți câte 2 mașini, va este lene și 100m sa mergeți pe jos…faceți dreaq mișcare, mergeți pe jos, cu bicicleta…

  7. Nt01xxx spune

    Boicot abonament parcare

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate