Se măresc tarifele la transportul public de persoane din zona Piatra-Neamț, începând cu 01.11.2018

6

Deoarece tarifele la transportul în comun din zona Piatra-Neamț și comunele apropiate au rămas neschimbate de prin anul 2011, Asociația de Dezvoltare Intracomunitara Urbtrans a decis cu votul majorității UAT-urilor componente, adică a primăriilor din zona metropolitană Piatra-Neamț, majorarea tarifelor până la nivelul actual practicat și în alte județe cum ar fi Suceava, Iași etc. Așadar, cursa care era înainte 2 lei de la 01.11.2018 va fi 2,5 lei. Se  mai modifică unele prețuri pentru transportul în afara municipiului Piatra-Neamț. Modificările sunt în tabelul de mai jos.

Nu vă grăbiți să înjurați și să fiți furioși. S-au scumpit benzina, asigurările, piesele de schimb, s-au mărit salariile, curentul, etc. Era de așteptat să se scumpească și transportul în comun mai ales că nu s-a mai ajustat prețul de foarte mulți ani. Bine că s-a scumpit doar cu atât. Economisiți nervii și supărarea pe majorările de prețuri ce vor  urma că vin la majorat utilitățile: apă, canal, curent, gaz, colectare gunoi și așa mai departe…

Persoanele care beneficiau de facilități la transportul în comun: pensionarii, cazurile sociale, etc, nu vor fi afectate de majorările de tarife.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
6 Comentarii
  1. Varto spune

    Transportul în Piatra e mizer. În Cluj e 1,5 lei. Și nu stai în stații sperând ca vine vreun bus. In Piatra e jale.Nu respecta program, busurile sunt mizerabile. Șoferii bătrâni și necivilizați. Traseele sunt neconforme cu nevoile cetățenilor. Nu mai sunt busuri după ora 18:30 lucru neadmisibil. Sâmbătă și duminică e în funcție de cheful firmei și al șoferilor. ..adică deloc. Sunt sigur ca firmele aparțin rudelor celor de prin consiliul local.și totul e pt interese financiare. Tara și oraș de 2 lei cincizeci.

    1. Giroveanu spune

      Subscriu !!!

  2. lova spune

    conditiile de transport lasa de dorit. doar busutile mari is ok.. ma refer piatra-neamt – bicaz-dodeni
    la fel bicaz-sugau etc….
    oamenii sunt rupti de lume.. lumea e rupta de oboseala stand in statii, pline de balti si gopi unde soferi franeaza in ultima secunda, improasca tot.
    nu mai zic ca venind din piatra sare o roata la bus… rupe gardu la oameni.. se ia foc. merg unii de amesteca pasagerii.. ca cu sacii de cartofi, hodoronc tronc.
    nu mai zic de faptu ca soferii chiar la inceput sareau la bataie stresati de mediu ce stiu..bataii cu asa zisii „pirati”.. ba uneori nu opreau ca de.. esti departe de statie, batranii nu ajung.da asa se face? fericitul caz opresti ii iei in bus nu dai bilet ai faci si scamdal.. etc.. ce sa facem daca tre sa mergem platim. daca ne ia la ocazie tre sa mintim ca suntem neamuri cu soferu.. in secolul vitezei exista pe ruta bicaz-piatra neamt la preluca cu un pod semaforizat… il prinde 2050 cu inaugurarea autostrazii.

  3. Stefan spune

    Scumpirea o pot intelege si nu prea!Un bilet dus-intors ar costa 5 lei, adica peste 1 euro, cam 50-60% din pretul unui bilet intr-o capitala europeana!Problema e ca serviciile oferite sunt de toata jena :fara statii, fara trasee adaptate realitatilor , fara orar respectat, fara sistem civilizat de cumparat bilete, parc auto necorespunzator, haos creat de suprapunerea cu tot felul de microbuze, etc.De asemenea, cred ca toate aceste subventii date transportului nu au facut decat sa ingrase salariile directorimii si capusele de partid si de stat….

  4. Cristian spune

    O intrebare de curiozitate. Daca un bilet in zona 3, 0-14 km costa 3.5 lei, cum se intampla ca pe traseul Piatra Neamt – Gura Vaii (13 km) costa 5 lei. Inteleg ca este o alta firma care se ocupa de acest traseu, insa o crestere de la 3 lei (cat era pana prin 2012) la 5 lei, nu este una chiar mica. Cu alte cuvinte, un abonament pentru un elev care pana acum 1-2 ani costa 140 lei, acum costa 180 lei (iar asta nu se intampla doar pe acest traseu). Nu astfel se combate abandonul scolar :(.

  5. janel iosub spune

    Pai daca consiliul judetean aloca un purcoi cu bani lunar in cuantum de 7 miliarde per luna, atunci pt ce maresc ei tarifele? Nu pt a indestula xxxx de la adiurbtrans si troleibuzul?!

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate