Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 208G, Hanu Ancutei-Girov

4

La sedinta ce a avut loc la CJ Neamt luni, 9 mai, la ora 12, s-a discutat despre proiectul de modernizare a drumului judetean 208G, Hanu Ancutei -Girov. Partile contractante in cadrul acestui proiect sunt: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului – în calitate de  Autoritate de Management pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013; Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord –Est – în calitate de Organism Intermediar pentru Programul Operaţional Regional 2007-2013 si Consiliul Judetean Neamt, în calitate de Beneficiar al proiectului. Proiectul este  finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013(POR), axa prioritară 2 – Îmbunătăţirea infrastructurii de transport regionale şi locale, domeniul major de intervenţie 2.1 – „Reabilitarea şi modernizarea reţelei de drumuri judeţene, străzi urbane – inclusiv construcţia/reabilitarea şoselelor de centură”.

Valoarea totală a proiectului:  30.127.411,77 lei.

Obiectivele proiectului de investitii “Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 208G,Km 30+238-57+251 Hanu Ancutei-Girov, Judeţul Neamţ” sunt: reabilitarea şi modernizarea reţelei de drumuri judeţene in vederea cresterii, pe termen mediu, a fluxurilor de capital, a mobilităţii forţei de muncă, a accesibilităţii spre şi în interiorul ţării, determinând o dezvoltare durabilă a acesteia şi, implicit, crearea de noi oportunităţi de locuri de muncă, inclusiv în zonele rurale; reabilitarea si modernizarea a 27,013 km drum judetean DJ 208G KM 30+238 – 57+251, Hanu Ancutei-Girov, judetul Neamt, care face legătura între localităţile Hanu Ancutei si comuna Girov, prin:

I. Realizarea unei piste pentru vehiculele cu 2 roti(biciclete,monopiede si motoscutere) cu latimea de 2,0m,avand lungimea totala de 25.002 ml, pe partea dreapta sau stanga a drumului, in functie de posibilitatea de amplasare, delimitarea de circulatie rutiera cu ajutorul marcajului longitudinal continuu si prin semnalizare rutiera a acestui traseu.

II. Prevederea in intersectia acesteia cu drumurile laterale, a unui numar de indicatoare rutiere de semnalizarea circulatiei biciclistilor si marcaje transversale si longitudinale;

III. Asigurarea unui spatiu de siguranta dintre partea carosabila si pista vehiculelor cu 2 roti de 0,50m, iar spre santul drumului, a unui acostament de 0,75m.

IV. Executarea pe partea carosabila a drumului a unor lucrari de reparare a imbracamintii asfaltice existente, prin plombarea gropilor si colmatarea fisurilor cu emulsii bituminoase in amestec cu nisip;

V. Executarea , pe podurile existente, a unor lucrari de refacere a caii de pod, prin decaparea asfaltului existent(inclusive asfaltul de pe trotuarele podurilor) si turnarea a 2 straturi de BAP in grosime de 3,0 cm fiecare.

VI. Executarea parcarilor existente din acelasi system rutier si racordarea lor la partea carosabila a drumului pentru a putea evacua apele pluvial de pe spatial acestora.

VII. Realizarea unui sistem rutier alcatuit din: strat de legatura din mixture asfaltica de tip BADPC 25 in grosime de 5 cm conform SR 174-1 din 2002 de la km 30+238-36+600 si de la km 44+000-57+251;strat de uzura din beton asfaltic de tip BA 16 in grosime de 4 cm conform SR 174-1 din 2002 de la km 30+238-57+251;

VIII. Executarea acostamentelor in latime de 0,75 m, iar pentru  asigurarea continuitatii pantei transversale executarea acostamentelor cu panta transversal de 4% catre santuri.

IX. Executarea santurilor din  pamant in lungime de 36.057 ml,iar pentru zonele cu pante longitudinal de peste 4% se vor executa rigole betonate in lungime de 10.970 ml, pentru asigurarea scurgerii apelor;

X. Executarea unui numar de 25 podete la intersectiile cu drumurilr laterale si largirea unui numar de 13 podete transversal;

XI. Semnalizarea intersectiilor cu indicatoare rutiere, iar in zonele cu diferente  mari de debleu protejarea lor cu parapet metalic in lungime de 6.560 ml.

XII. Amenajaraea drumurilo laterale pe o adnacime de 25 m cu ballast amestec optimal 0-63mm in grosime de 20 cm, strat de legatura de BADPC 25 in grosime de 5 cm, strat de uzura de BA16 de 4 cm grosime. In intersectiile cu drumurile  secundare asfaltate se va astern un strat de legatura BADPC25 in grosime de 5 cm si un start de uzura de 4 cm grosime.

Durata de implementare a proiectului este de 25 de luni, iar executia  lucrarii este estimata la 18 luni. Contractul de finantare a fost semnat in data de 17.03.2011.

Până la această dată în cadrul proiectului au fost încheiat contractul de servicii, pentru publicitatea proiectului,  între Consiliul Judeţean Neamţ  şi S.C. IMAGE MEDIA S.R.L., cu o valoare de 58.683 lei.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
4 Comentarii
  1. Costi spune

    Care este dieferenta intre reabilitare drum si modernizare drum ???

  2. Gelu spune

    Ok,
    concret imi poate spune si mie cineva ce inseamna publicitate de 500 milioane lei vechi,pentru o lucrare de reparare a unui drum?

  3. NEAMT INVEST spune

    Daca este vorba de IMAGE MEDIA SRL Piatra Neamt (J27/1637/2004; CUI 16991015), atunci este cea mai buna alegere:
    – firma a refuzat la plata 40 de Bilete la Ordin, 29 dintre incidentele de plata (majore) fiind raportate in 2011;
    – are datorii la stat de peste 350 milioane lei vechi;
    – administratorul (si asociat majoritar) BOUREANU C. CONSTANTIN (22.04.1971) a mai falimentat o firma – EUREMUS TRADING SRL (J27/412/1997; CUI 9743815) Piatra Neamt

  4. Gelu spune

    In calitate de nespecialist si lecturand fisa tehnica de mai sus,nu pot decat sa salut orice modernizare de drum din Romania,cu precadere la noi in Neamt.Suna bine.

    1.Drumul judetean mentionat este important in special pentru transportatori si a fost lasat la coada prioritatilor in ultima vreme.
    2.Exceptional faptul ca este prevazut un traseu de rulare pentru biciclete si mopede.
    2.Nu vad insa de ani de zile nicio mentiune la traseul pietonal,care in evul mediu ce-l traim la noi in Romania e de luat serios in considerare.Probabil aicea primariile tre’sa se ocupe serios de problema.Si decat sa ne miram si tanguim cand un cetatean e acrosat pe un drum national,mai bine luam de guler primarul si-l somam sa lase parcurile si salile de spor si sa asigure mai intai cai de acces pietonale decente si sigure la tara…
    3.A2-a si ultima obiectie o am la,citez, „…contractul de servicii, pentru publicitatea proiectului, între Consiliul Judeţean Neamţ şi S.C. IMAGE MEDIA S.R.L., cu o valoare de 58.683 lei”
    Aicea se miroase de la o posta ca e vorba de o „sifonare „a banului.Publicitate la o modernizare de drum????Hai sa fim seriosi,avem nevoie de publicitate ca sa facem orice chestie in tara asta?Nu e criza?

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate