PROMO de NOAPTEA MINȚII la McDonald’s. Pentru că totul trece prin stomac…

0
captură video spot McDonald’s/YOUTUBE

Un spot de promovare McDonald’s difuzat în luna mai a acestui an pe rețelele de socializare și pe YouTube a stârnit un val de controverse. Cu intenția de a face o campanie „zâmbetelor”, brandul american a considerat oportun să improvizeze o scenetă care are loc într-un muzeu de artă în care copiii desenează cu carioci peste opere valoroase, în timp ce mama lor… râde. Tatăl, contrariat, o întreabă dacă se simte OK…

Desigur că au apărut și critici, chiar din partea unor clienți ai McDonald’s, pe rețelele de socializare. Iată câteva dintre ele:

„Nici un parinte nu va zambi la reclama asta lipsita total de fundament educational! A M E N D A scrie pe ea daca faci asa intr-un muzeu. Deci, nu inteleg, de unde ar putea veni zambetul spontan? ”

„Prin acest video transmiteti un mesaj ca este “funny” si acceptabil desenarea si vandalizarea patrimoniului cultural! Inacceptabil asa ceva. Urgent sa transmiteti un mesaj pt promovarea patrimoniului cultural! ”

„Eu cred ca doamna a fost afectata de „mâncarea sănătoasă” de la McDonald’s, altfel nu îmi explic zâmbetul și nici reclama.”

„Banuiesc ca promotia asta vine la pachet cu o donatie/sponsorizare care sa sustina un program de educatie muzeala pentru copii. Ca altfel radeti cam a paguba…

Compania a ținut să le precizeze celor nemulțumiți următoarele:

„McDonald’s s-a implicat mereu activ în proiecte de educație pentru copii, cum ar fi parteneriate cu muzee și ateliere de creație pentru copii. Înțelegem importanța educației și a artei de la o vârstă fragedă. Te asigurăm că nicio operă de artă nu a avut “de suferit” în realizarea acestui clip, iar mesajul este unul destinat părinților/young adults: să nu uiți să ai mereu zâmbetul la tine! ”

O critică mai acidă puteți citi aici.

Dacă e să ne luăm după piramida lui Maslow prin care se ierarhizează nevoile umane, la bază, într-adevăr, e nevoia de stomac umplut. Mai sus… mult mai sus… găsim dezvoltarea personală.Atât timp cât marile companii vor promova doar nevoile primare, să nu ne mirăm că în curând lumea va fi plină de „primate”…

Care este opinia dumneavoastră?

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate