Programul Biroului de Evidență a Persoanelor Piatra-Neamț de Sărbători
Biroul de Evidență a Persoanelor Piatra-Neamț va funcționa cu program normal în zilele de 24 și 31 decembrie, după cum urmează:
• Ghişeul nr. 1: Primiri documente carte de identitate, carte de identitate provizorie, reședință doar în baza bonurilor de ordine: 08:30 – 11:30.
• Ghişeul nr. 2: Primiri documente carte de identitate, carte de identitate provizorie, reședință în baza planificării online pe site-ul Primăriei municipiului Piatra Neamţ, www.primariapn.ro, secţiunea planificare online carte de identitate, precum și primiri cererile de eliberare a cărţii de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România doar în baza planificărilor telefonice la nr. de telefon 0233210411: 8:30 – 10:30.
• Ghişeul nr. 3 – bonuri de ordine pentru următoarele:
– Informații;
– Ridicări documente;
– Solicitări de date cu caracter personal (inclusiv certificate privind domiciliul înregistrat în R.N.E.P., formulare E401 precum și anulare domiciliu/reședință);
– În măsura în care ghișeul 3 este mai puțin aglomerat la acest ghișeu se vor putea primi și cererile de înscriere în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței și cererile de eliberare a actelor de identitate pe bază de procură specială: 08:30 – 11:30 şi 14:00 – 16:00