Primăria Piatra-Neamț, digitalizată prin fonduri europene nerambursabile

2

În perioada următoare, municipalitatea pietreană va face încă un pas important în dezvoltarea conceptului de Smart City prin digitalizarea activității sale, implementând, cu bani europeni,  tehnologii moderne care permit ca cetățenii să poată interacționa online cu primăria simplu, rapid și eficient.

Săptămâna trecută, primarul Dragoș Chitic a semnat contractul de finanțare europeană pentru proiectul cu titlul  “Dezvoltarea capacității de planificare strategică și implementarea unui sistem informatic integrat în municipiul Piatra-Neamț”  depus în cadrul Programului Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2, prin care va fi digitalizată activitatea municipalității pietrene.

Proiectul cuprinde trei obiective principale:

1. Eficientizarea și simplificarea serviciilor furnizate cetățenilor de către Primăria Municipiului Piatra-Neamț prin implementarea unui sistem informatic de servicii electronice integrat cu o platformă de management informațional geografic.

2. Promovarea modernizării în administrația publică locală din Municipiul Piatra-Neamț prin specializarea angajaților primăriei pe teme specifice proiectului (planificare strategică și utilizarea noului sistem informatic) ceea ce va determina motivarea și mobilizarea acestora în direcția inovației și în oferirea de servicii publice de calitate către cetățeni.

3. Dezvoltarea capacității de planificare strategică la nivelul administrației publice locale din Municipiul Piatra-Neamț prin realizarea Strategiei Smart City și a Strategiei de dezvoltare durabilă 2021 – 2027.

Valoarea totală a proiectului este de 3.855.000 lei, din care contribuția municipiului Piatra-Neamț este de doar 2%.

„Implementarea acestui proiect ambițios  va reprezenta un pas important în procesul de digitalizare a activității  municipalității pietrene, un obiectiv prioritar pe care mi l-am stabilit  când am preluat mandatul de primar. Prin acest proiect ne dorim să asigurăm servicii publice integrate de calitate, transparente şi accesibile pentru pietreni, prin simplificarea procedurilor administraţiei locale, în paralel cu reducerea birocraţiei şi instruirea personalului din administrația locală, în sensul profesionalizării angajaților. Vom minimiza, astfel, interacţiunea directă, deplasările cetăţenilor la primărie, statul la ghişee, predarea de documente, toate operațiunile derulându-se electronic”, a declarat primarul Dragoș Chitic.

  • comunicat de presă

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
2 Comentarii
  1. Un fin observator spune

    Pentru acest proiect ,primaria va mai angaja 50 de persoane, nepoti si neveste ale celor angajati deja si va mari salariile, taxele si impozitele.

    1. Anonim spune

      bambam! subscriu! Sa traiasca dl. Primar!

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate