Prima reacție SEVERĂ de tip anafilactic după administrarea vaccinului împotriva COVID-19, AstraZeneca

0
Imagine cu caracter ilustrativ (MedicHub)

O femeie în vârstă de 46 de ani din județul OLT a manifestat o reacție severă cu criterii de tip șoc anafilactic la aproximativ 10 minute după administrarea vaccinului AstraZeneca duminică, 21 februarie.

Reprezentanții CNCAV (Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19) au declarat că pacienta nu era în evidență cu un istoric de reacții alergice și că starea acesteia s-a ameliorat rapid după acordarea îngrijirilor medicale conform protocoalelor existente.

Ulterior femeia a fost transportată la spitalul din Slatina pentru o atentă monitorizare și pentru a beneficia de îngrijiri suplimentare.

CNCAV precizează că în prezent starea femeii este bună însă va rămâne sub supraveghere medicală, conform recomandărilor de specialitate, notează presa centrală.

Mai multe detalii AICI și AICI – CLICK.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate