Plan de falimentare a SC Troleibuzul SA pentru preluarea traseelor de către privați

În timp ce instituțiile de forță par a nu se implica, se orchestrează un plan de falimentare a SC Troleibuzul SA și de preluare a traseelor de către privați. Planul nu este de azi, de ieri și am mai scris despre el.

La ora actuală, printr-un ciclu de șmecherii la care au participat oameni din toate partidele și toate instituțiile, s-a ajuns ca pe multe trasee ale Troleibuzul să se suprapună curse private ce merg cu câteva minute înaintea autobuzelor firmei consiliului județean, luând majoritatea călătorilor. Șmecheria este realizată cu contribuția complicitară a celor de la consiliul județean și cu aprobarea tacită a primarilor din ADI Urbtrans. Deci toată lumea e implicată.

Această căpușare a traseelor Troleibuzul face ca această societate să nu producă profit, iar privații care căpușează traseele să fie chiar cei care se miră cum de Troleibuzul nu face profit pe aceleași trasee. Adică e vorba de un tupeu ordinar al celor din mafia transportului în comun din Piatra-Neamț.

De asemenea, Troleibuzul este obligată să aibă case de marcat pentru bilete, în timp ce privații pot da bilete făcute la tipografie, având astfel nu doar cheltuieli reduse, ci și porțile deschise către evaziune.

Ar mai fi multe alte șmecherii care s-au făcut în decursul timpului cu implicarea tuturor partidelor și instituțiilor ca Troleibuzul să meargă în pierdere și profitul de pe trasee să meargă la anumiți privați și am tot scris despre aceste lucruri.

Acum, după ce traseele Troleibuzul sunt parazitate de privați deștepți, s-a găsit și șmecheria cu neplata subvențiilor, iar dacă ea nu va funcționa și Troleibuzul va rezista, se pregătește destructurarea ADI Urbtrans prin retragerea din asociație a anumitor primari sătui să aștepte ca Troleibuzul să falimenteze și dornici să ia traseele să le dea privaților de unde pot lua parandarăt pentru fiecare traseu acordat.

Va fi tras cineva la răspundere? Greu de spus, deoarece mafia din transportul de persoane nu e subordonată politic, ci subordonează politicul, având factori de influență în toate partidele și instituțiile, iar dacă politicul nu colaborează sunt corupți funcționarii care pot să facă posibile anumite șmecherii chiar și fără aprobarea factorului politic.

Dacă Troleibuzul ar fi lăsată să funcționeze ca orice firmă de transport și nu ar fi căpușate traseele, firma chiar ar fi rentabilă și în condițiile în care nu ar mai primi subvenții și ar renunța la a oferi gratuități. Deci nu vorbim de proastă administrare la Troleibuzul, ci de o serie de acțiuni care au la bază corupția și permit unor transportatori privați să facă bani de pe traseele Troleibuzul. Lucru cunoscut și tolerat de autorități și necombătut de politicieni, deoarece fiecare partid are anumiți transportatori de protejat.

Totul este clar, vizibil și la lumina zilei. De ce nu intervine Poliția, Procuratura, DNA, DIICOT sau oricine altcineva?

Iosub Robert

- Apreciază pagina -

1 Comentariu
  1. elena spune

    Toti au de ciistigat de la privati

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate