Pentru a rămâne în funcție, administratorii de bloc trebuie să obțină un certificat de calificare profesională

1

Primăria Piatra-Neamț transmite că, până la data de 1 ianuarie 2022, administratorii de bloc care vor dori să profeseze în continuare trebuie să dețină un atestat obținut în baza unui certificat de calificare profesională, conform legislației privind asociațiile de proprietari.

Atestatul astfel obținut va avea o valabilitate de 4 ani, după care poate fi reînnoit. Acesta se va acorda în baza certificatului de calificare obținut la curs, a cazierului fiscal și a cazierului judiciar.

Regulamentul privind atestarea persoanelor fizice care doresc să obțină calitatea de administrator de condominii a fost aprobat în ședința Consiliului Local de joi, 28 ianuarie 2021 și cuprinde toate condițiile pe care trebuie să le îndeplinească cei care doresc să profeseze în acest domeniu.

Regulamentul poate fi consultat aici: https://www.primariapn.ro/…/regulament_atestare_anexa_1…

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
1 Comentariu
  1. Eu spune

    La asociatia de proprietari nr.1 Aleea margaretelor s-a auto -ales 😁presedinte de asociatie o dna profesoara pe la o scoala din bicaz. Intrebarea e :e legal acest lucru,are timp dna profesoara sa se ocupe si de problemele existente la o asociatie de locatarii? Are girul cuiva?Ca asa de luat niste bani moca fara a ne implica cu nimic vrea toata lumea.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate