O stradă din Piatra-Neamț, proaspăt asfaltată, a fost deja distrusă

16

Strada Humăriei din zona Sarata este una dintre străzile pentru care riveranii au așteptat asfaltul 20 de ani. Din păcate, strada recent modernizată cu apa, canal și asfalt proaspăt a fost imediat distrusă de transportul greu. Deși la intrarea pe această stradă este clar pus un semn de circulație care indică o masă maxima de 3,5 tone, pe aici au circulat mașini cu lemne chiar și de 30 de tone, mașini care efectiv au mutat asfaltul din loc.

Cine a permis să se facă transport greu pe acest drum proaspat reabilitat pe banii pietrenilor ar trebui tras la răspundere și pus să suporte din banii lui toate reparațiile sau, în cazul în care transportul s-a efectuat ilegal, cei care se fac vinovați ar trebui identificați si puși la plată. Identificarea celor care au cărat lemn din pădure pe acest sector de drum este foarte simplă, deoarece intrarea pe drumul forestier este închisă cu o bariera la care cineva cu siguranță are cheile și este responsabil pentru cine sau ce trece pe aici.

I.R.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
16 Comentarii
  1. georgiana spune

    Pozele sunt mai mult decat concludente ca, calitatea lucrarilor efectuate la aceasta asazisa strada care, culmea, apartine si de municipiul Piatra Neamt, sunt facute ca majoritatea lucrarilor- de mantuiala. Daca s-ar fi facut lucrari de terasare si compactare conform devizului de lucrari aferent acestui drum si s-ar fi aplicat strat de uzura s-ar fi putut circula si cu camioane de 40 tone. Dar, cum se practica in Romania intre 30 si 40% din valoarea unei lucrari se duc pe spagi, iar noi, cei care suntem in acea zona suportam un indicator de restrictie de 3.5 to. Sunt curioasa,daca la toamna cand voi cumpara lemne de foc pt.incalzire, soferul camionului va accepta sa incalce aceasta restrictie sau voi mai suporta un cost suplimentar pt. a aduce lemnele in fata portii unde locuiesc. Acesta este rezultatul promisiunilor facute in prag de alegeri electorale de catre cei care au condus acest oras pana in prezent!!!

  2. M. Popa spune

    Din informatiile mele reiese ca bariera a fost amplasata de Directia Silvica Neamt. Una din cheile lacatului de la bariera s-ar gasi la padurarul arondat zonei, domnul Nistor Constantin. S-ar putea sa fi fost gresit informat. Dar v-am oferit „o pista” pentru a demara verificarile.

  3. hitler spune

    Solutia, cred eu, e ca la intrarea pe acea strada, si nu numai(mai sunt si altele cu probleme de ex str Stefan cel Mare) sa se monteze bariere de gabarit si indicatoare cu limitare de inaltime. Din proprie experienta va spun ca acolo unde sofer vede un indicator de 3.5t va intra cu camionul, dar daca va vedea unul de 3.40m nu o sa intre niciodata. Deci solutii sunt, numai sa vrem!!!

    1. MARCEL spune

      MEIN FHURER ! te INSELI , CHIAR in ZIARU de FATA DL .ADMIN a postat poze cu TIR blocat in pasajul de la Lic RARES , CuRTEA Domneasca , Mai gandeste te , poate i ti vin alte Idei , asta cu 3,5 nu e viabila .

  4. MARCEL spune

    CA n ROMANIA !

  5. MARCEL spune

    CA n ROMANIA ! Locuitorii daca vroiau puteau sa impiedice traficul prin , pe acea strada , daca tot au tinut sa aibe Asfalt , dar a iesit ca n ASfalt Tangou cu M Diaconu .

  6. neamtu spune

    Din pacate acesta e adevarul. Zilnic trec cate 3 sau 4 masini de busteni care au stricat asfaltul. Intrebarea e …cine plateste pentru aceste stricaciuni?
    O alta problema a acestei strazi este si lipsa apei. De la avaria din februarie ,locuitorii zonei primesc apa dupa un program pe care nimeni nu-l stie( 4 zile nu este apa apoi avem apa 3 ore etc…) Oare statia de pompare pentru care sau alocat fonduri europene functionaza? Exista vreun responsabil tras la raspundere pentru aceasta incompetenta?

  7. Vali spune

    Astea-s asfaltari de campanie prost facute.Daca s-ar imputa direct reprez primariei, reprez constructorului tuturor celor implicati nu nr-am bate joc de bani si de oameni

  8. vio spune

    asta este asfalt turnat de 2 degete direct pe pietris sau pamant.Am vazut la Buhusi cum se face o lucrare>compactat bine pietrisul,turnat beton,dat cu smoala dupa care turnat bitum,inclusiv pe trotuare nu ca la noi toarna bitum direct pe pamant de multe ori pe ploaie.

  9. Vali spune

    Eu vad in Franta camioane petoate drumurile bineinteles cu interdictiile de rigoare (de gabarit) fiindca drumurille sunt bine facute.Nu asfalt turnat peste pamant.Eu am privit indeaproape totul iar garantia de 10 ani este la orice lucrare aproape.Constructorii platesc asigurari iar asigurarile intervin cu plati la accidente neimputabile constr.Si o fatada de casa are min 5 ani garantie la o crapatura

  10. Ioan Taranu spune

    Firma de asfaltari ca sa faca lucrarea a cerut un pret de la primaria respectiva Nu ??.
    Iar Domnul Primar a spus da it- i vom da pretul respectiv dar ,din acel pret ne da- ti inapoi 30 % de acord ??.
    Pentru ca ne trebuie bani la partid .
    De acord au spus reprezentantii firmei ca sa aiba de lucru la oameni.
    Si lucrarea sa facut din banii ramasi au mai ciordit si cei din firma ceva dar pretul lucrarilor pe ansamblu il depaseste pe cel corect dar cu furaciuni nu are cum sa iasa treaba cum trebuie.
    Iar treaba cum ca noi am facut- o dar au stricat- o altii se face intentionat sa fie o vinovatie generala ca sa nu fie tras la raspundere nimeni.
    Pricepe- ti dragi Pietreni??.

  11. george spune

    Hai să nu exagerăm. Până la intersecția cu Sătencii s-a asfaltat prin 78-79, nu mai știu exact, după ce s-a pus magistrala de apă pe strada Petru movilă și s-a trecut de la piatra cubică la asfalt și la spațiu verde între stradă și trotuare.
    Și până la biserica adventistă drumul era pietruit și pe alocuri asfaltat. Ce-i drept, în joia mare, s-a efectuat un transport masiv de lemn cu o mașină colantată pe cabină cu un print de bușteni. Am proprietate supravegheată video și se înregistrează tot ce trece prin zonă.

  12. FLORIN spune

    Lucrari de mintuiala,electorale.

    Asa se fac toate lucrarile in Piatra.

    Asa s-au facut si pe vremea lui Pinalti.

    Daca le merge,de ce sa nu le faca de mintuiala?

    De ce sa faci lucrari de calitate atit timp cit unei populatii indolente si nepasatoare,pupatoare de ciolane si milostiva cu tiganii/viitori criminali nu ii pasa?

    Calitatea electoratului=calitate primarului=calitate lucrarilor.

    Daca merge la prosti asa..de ce sa faci mai bine?

    E logic nu?

  13. Vasile Paduraru spune

    In primul rand se observa ca s-a executat de dragul de a se executa veniti si pe Erou Bucur sa vedeti de 2 ani stau trotuare neterminate din cauza lucrarilor !

  14. Ciprian Avădanei spune

    La ce adancituri sunt in acel asfalt…tonajul a fost peste 10..15T…mai pe scurt camioane cu lemne si bascule…România lucrului facut bine ..vorba lui Johanis

  15. SELIM spune

    Asfaltare politica.. bataie de joc , la care se adauga transportul de material lemnos cu camioane grele !!!

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate