Nu vă bucurați că au fost scoși ”carabelicii”. Benzile vor fi separate fizic, dar cel mai probabil după alegeri

2

După cum știe toată lumea, separatoarele de sens intitulate popular ”carabelici” de pe culoarul de mobilitate gara – 1 Mai au fost scoase pentru că puneau în pericol circulația. În curând vor fi scoase și cele de pe Calea Romanului, dar nu vă lăsați păcăliți, benzile pentru transport în comun vor trebui SEPARATE FIZIC și cel mai probabil această remontare de ”carabelici” sau alte separatoare se va face după alegeri ca să credeți până ce votați că rămâne totul așa.

Pentru a ne lămuri clar de acest lucru, am întrebat oficial la ADR ce se întâmplă cu aceste separatoare care s-au scos și cum se va circula și răspunsul lor a fost unul foarte clar pe care îl redăm mai jos:

Deci, proiectele culoarelor de mobilitate nu se vor considera închise până ce benzile dedicate transportului în comun nu vor fi SEPARATE FIZIC. În cazul neseparării fizice, municipiul Piatra-Neamț riscă să dea înapoi banii de la proiectele europene ale culoarelor de mobilitate, ceea ce ar fi un dezastru financiar și mai riscă să nu mai poată accesa alte proiecte cu bani europeni mulți ani de acum încolo.

Așadar, ne place sau nu, nimeni nu poate să nu separe fizic benzile de circulație până la finele anului 2024. Oricine va câștiga alegerile va fi obligat să facă acest lucru aberant pe care domnii de la PNL care au condus în ultimele două mandate primăria și l-au asumat în numele pietrenilor.

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
2 Comentarii
  1. Zagura spune

    Punem separatoare fizice, recepționăm lucrarea, bifăm realizarea proiectului și decontarea, dar nu cred că scrie nicăieri că trebuie să țină o veșnicie. După un timp se poate găsi o motivație credibilă (eventual consecință a unui alt proiect) de ”actualizare” a respectivelor căi de acces. Dar totul depinde de spiritul gospodăresc al celor care vor fi la conducerea urbei.

  2. Petru Scanteie spune

    Nu am avut ocazia sa aflu dacă în acest proiect de mobilitate urbana ,traseele selectate sunt considerate centuri ocolitoare asimilate autostrăzilor sau sunt considerate străzi din municipiu.Cred ca aici este problema .Probabil ca primaria a declarat ca acestea sunt considerate centuri ocolitoare și nu strazi.Pentru ca nu poți sa transformi scriptic o strada în autostrada ,sa o introduci în program de mobilitate urbana,deci urmand sa faciliteze străbătea secțiunii respective intr-un timp foarte scurt ,când de fapt.aceasta este doar o strada din municipiu care are o groaza de semafoare și treceri de pietoni,și sensuri giratorii care îngreunează mult traversarea orașului.Plus ca traversează cele mai aglomerate locuri dinoras:gara și autogara și zona comerciala din apropiere,zona Bradet,piata agroalimentara ,
    etc.Si sa amintim de lățimea acestui drum ,creandu -se cele 4 benzi , uneori 3 ,care cred ca nu au lățimea optima unui trafic intens,plus separatoare fizice îndiferent sub ce forma.Sper ca cei ce vor controla la final lucrarea vor fi capabili sa constate ca proiectul și realizarea lui nu au nimic în comun decât dorința administrației de a implementa cu orice chip un proiect european,sa cheltuiască bani europeni angajând firme de casa și sa spere ca la final vor păcăli și pe cei ce vor controla și pe locuitorii orasului.Dar vin alegerile !!!!!

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate