In timp ce Consiliul Judetean doarme „Dorel” face marcaje la drumul Girov – Hanul Ancutei

6

Intr-un mod extraordinar de ciudat drumul de la Girov la Hanul Ancutei va fi marcat cu treceri de pietoni si linii care vor desemna 3 benzi de circulatie . Doua benzi pentru masini si una pentru atelaje sau ce OZN-uri mai sunt in zona .
Problema apare din start la trecerile de pietoni care sunt amplasate parca in colaborare cu cei de la pompe funebre, numai la iesirea din curbe si in locuri cu vizibiliate ata de redusa incat deodata te trezesti cu trecerea de pietoni in fata pe un drum unde trebuie sa recunoastem se circula cu viteza . Opera de maxima inteligenta este totusi o trecere de pietoni amplasata undeva unde nu prea sunt case , fix in curba si imediat dupa semnul de urcare in panta .
Deci ce trebuie sa ai in cap ca sa pui o trecere de pietoni in curba si in panta si pe un drum unde cum ninge putin cum apar probleme ?
trecerepietonicurbaDaca ne uitam putin mai atenti vom observa ca nu numai ca cine a gandit aceasta trecere de pietoni e foarte prost dar nici macar nu a venit la fata locului sa vada ca trecerea de pietoni duce nicaieri terminandu-se intr0un parapet care nu poate fi demontat pentru ca este un element obligatoriu de siguranta rutiera in curbele aflate in panta si daca totusi cineva ar insista sa ramane prost si ar face o gaura in aceasta grila metalica ar da fix in rigola de scurgere si chiar daca ar face un podet peste ea tot nu ar rezovla problema cai ar ajunge in balariile de pe margine . Mai concret spus e singura trecere de pietoni din lume care are un singur capat . Cat de prost trebuie sa fii ca sa iti iasa asa ceva ?
trecere-pietoniVa spuneam de banda pentru carute . Ei bine aceasta banda ba este pe stanga , ba este pe dreapta si ce sa vezi minune cand se termina pe stanga, hop incepe pe dreapta ceea ce inseamna ca atelajele si biciclistii vor traversa din cand in cand, perpendicular pe axul drumului frumoasa sosea. Cine a gandit asta ? Prostul scolii ?
carutebandaLa acest drum mai sunt o gramada de greseli elementare de proiectare sau executie  cu rigole mai sus decat nivelul curtilor, cu zone denivelate, cu parti ale soselei care se termina brusc in cate un capad de pod, etc dar sa pui trecerea de pietoni intr-o curba aflata in panta sau sa poti gandi ca din cand in cand carutele vor traversa drumul asta nu mai tine doar de prostie ci pune in pericol viata tuturor participantilor la trafic pentru ca vorbim de unul din drumurile din Neamt pe care chiar se circula cu viteza .
In urma cu ceva timp au  mai gandit mintile luminate de la CJN un sens giratoriu pe drumul Roznov – Girov si am atras atentia ca e o cretinatate ce au facut acolo dar nu au vrut sa recunoasca cand am scris-o noi ci au trebuit sa se produca peste 10 accidente ca sa desfiintele googomania rutiera . Si de aceasta data atragem atentia din timp Consiliului Judetean Neamt . Din cauza trecerilor de pietoni din sau de dupa curbe si de la traversarile de atelaje peste soasea vor rezulta victime  si daca ati avut noroc ca la alte gogomanii rutiere sa fie doar pagube materiale si raniti usor pe acest drum nu va jucati ca se circula cu viteza si oricat ar costa sa reparati greselile puneti mana si le reparati repede pana nu moare cineva .

Intr-o tara civilizata, pentru asa ceva, cineva era cel putin dat afara pana acum daca nu cumva si la puscarie. Hai pa!

whatsapp

aplicatie android ziar neamt

disclaimer ziarpiatraneamt.ro

Citește și
6 Comentarii
  1. cititor 40 spune

    Depinde de unde vi sa fie rampa sau panta.Proiectul este de tot c……Daca astea ar fi singurele greseli

  2. legio spune

    Sa stiti ca si pe traseul Piatra Neamt-Roman s-au facut marcaje dar este de ras faptul ca este marcaj nou la gaurile, placintele peste alte placinte vechi. Un candidat se tot lauda inainte de alegeri ca se va asfalta acest traseu dar nu a specificat anul.Cum mama dracului se asfalteaza numai drumurile pe unde au neamuri potentatii locali si parlamenatrii iar acest traseu care este foarte circulat nu este asfaltat de cel putin 40 de ani.

  3. Ionut Corfu (nationalistu`) spune

    Sa nu mai „schingiuim” limba romana.
    acum aproximativ un minut lângă Piatra Neamt
    ” Opera de maxima inteligenta este totusi o trecere de pietoni amplasata undeva unde nu prea sunt case , fix in curba si imediat dupa semnul de urcare in panta .”
    Cine putea baga doua tampenii intr-o fraza? Ziar Piatra Neamt.Desigur.Ceea ce vedem noi pe o parte sau pe alta a drumului,ma refer la chestiile alea pe suport metalic si cocotate pe niste stalpi,nu sunt semne.Ele sunt indicatoare.Indicatoare rutiere.
    Iar urcarea nu poate fi in panta.Panta inseamna coborare.Urcarea este in rampa.Asadar.Copilasi! Avem rampa si panta.Urcare(rampa),coborare(panta). Nu vreti voi sa faceti un pic de pauza de „jurnalism” pana terminati scoala?

    ADMIN : Ne plac comentariile dumneavoastra dar de ce nu deschideti putin DEX-ul inainte de a deveni prea cunoscator ?:) PÁNTĂ, pante, s. f. 1. Porțiune de teren cu suprafața înclinată față de planul orizontal, care formează de obicei versantul unei forme de relief

    1. Ionut Corfu (nationalistu`) spune

      Exact ce spuneam si eu.Dar de ce nu puneti continuarea defintitiei?Asadar,sa deschidem DEX-ul:”…in panta=inclinat piezis.Expresia a cadea (sau a aluneca) pe panta (sau pe o panta)…” Daca voi puteti cadea sau aluneca la deal….inseamna ca astia de la Academia Romana sunt niste idioti.Macar daca taceati.Chiar ceea ce ati citat voi din DEX duce la concluzia ca panta inseamna la vale.Coborare.Am completat,pentru ca DEX-ul este scris si pe intelesul vostru.Hai pa!Cum tot va place sa incheiati articolele in ultimul timp.

      1. Ziar Piatra Neamt spune

        Cand am luat eu carnetul de pieton si apoi permisul de biciclist am invatat doua semne de circulatie ce contin cuvantul PANTA . Indicatoarele se numesc „URCARE IN PANTA” si „COBORARE IN PANTA”.
        Pentru cand vei merge sa dai examenul pentru obrinerea permisului de triciclist e bine sa stii ca, sa citam din lege :
        Urcare cu inclinare mare
        Se instaleaza la 100-200 m de inceputul sectorului de drum, cand panta depaseste 7%. Conducatorul auto nu este obligat sa reduca viteza, dar toate manevrele sunt interzise. Daca drumul nu este suficient de lat pentru a permite trecerea a doua vehicule unul pe langa celalalt, avand prioritate cel care urca fata de cel care coboara.

  4. Gianina spune

    sa inteleg ca si politia rutiera a fost de acord…ca au reprezentanti in comisia rutiera

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește cookies. Navigarea în site presupune acceptarea implicită a politicii de confidențialitate. Accept Citește mai mult

Politica de confidențialitate