Management şi marketing educaţional în învăţământul preuniversitar
În perioada 25.11.2013-05.12.2013, va avea loc formarea managerilor de şcoli din judeţul Neamţ cu tema „Management şi marketing educaţional în învăţământul preuniversitar”
La formare vor participa:
– 143 de directori de unităţi şcolare de stat;
– 69 de directori adjuncţi de unităţi şcolare de stat;
– 15 directori de unităţi de învăţământ particulare.
Scopul acestei activităţi are la bază ideea promovării nevoii de formare a personalului didactic cu rol de decizie la nivelul unităţii prin oportunităţi sporite de formare profesională continuă, ce vizează dezvoltarea de noi competenţe manageriale, contribuind la asigurarea unui management eficient şi de calitate în contextul descentralizării învăţămantului preuniversitar.
Activitatea se desfăşoară în două etape:
1. În data de 25 noiembrie 2013, orele 10,00 – 12,00, la Liceul Economic Administrativ Piatra-Neamţ va avea loc Cursul de formare cu tema „Management şi marketing educaţional în învăţământul preuniversitar”, activitate sustinută de doamna Conf. univ. dr. Daniela Tatiana Corodeanu Agheorghiesei, de la Universitatea „Al. I. Cuza” Iaşi, unde sunt abordate următoarele aspecte:
– Misiunea şi rolul instituţiei şcolare;
– Relaţia dintre management şi marketing educaţional;
– Perspective în abordarea marketingului educaţional;
– Aspecte analizate în planificarea activităţilor de marketing educaţional;
– Etape în implementarea activităţilor de marketing educaţional;
– Tipologia marketingului educaţional;
– Calitatea serviciilor educaţionale în optica de marketing;
– Marketing social – etica şcolii în relaţiile cu piaţa.
2. În perioada 03.-05.12.2013 se vor desfăşura pe zone seminariile de aprofundare a tematicii cursului „Management şi marketing educaţional în învăţământul preuniversitar”conform planificării:
Ziua/ intervalul orar | Locatia de desfasurare a seminariilor | Participanţi | Temele propuse | Formatori |
03.12.2013 9,00-14,00 |
LICEUL TEHNOLOGIC „VASILE CONTA” TG.NEAMŢ
|
Directori/directori adjuncţi din Tg. Neamţ şi zonă |
Rolul şi funcţiile marketingului educaţional
Mixul de marketing educaţional |
Prof. Romeo Roman – inspector şcolar pentru proiecte educaţionale europene |
Comunicaţia promoţională – publicitatea
Relaţii publice
|
Prof. Maria Ghiniţă inspector şcolar pentru proiecte educaţionale europene | |||
Produse de marketing educaţional
|
Prof. Ilie Ţedli – inspector scolar în management | |||
Oferta educaţională
|
Prof. Elena Preda – inspector scolar în management | |||
04.12.2013 9,00-14,00 |
COLEGIUL TEHNIC „PETRU PONI” ROMAN |
Directori/directori adjuncţi din Roman şi zonă |
Rolul şi funcţiile marketingului educaţional
Mixul de marketing educaţional |
Prof. Romeo Roman – inspector şcolar pentru proiecte educaţionale europene |
Comunicaţia promoţională – publicitatea
Relaţii publice
|
Prof. Maria Ghiniţă inspector şcolar pentru proiecte educaţionale europene | |||
Produse de marketing educaţional
|
Prof. Ilie Ţedli – inspector scolar în management | |||
Oferta educaţională
|
Prof. Elena Preda – inspector scolar în management | |||
05.12.2013 9,00-14,00 |
LICEUL TEHNOLOGIC ECONOMIC – ADMINISTRATIV PIATRA-NEAMŢ |
Directori/directori adjuncţi din Piatra Neamţ şi zonă |
Rolul şi funcţiile marketingului educaţional
Mixul de marketing educaţional |
Prof. Romeo Roman – inspector şcolar pentru proiecte educaţionale europene |
Comunicaţia promoţională – publicitatea
Relaţii publice
|
Prof. Maria Ghiniţă inspector şcolar pentru proiecte educaţionale europene | |||
Produse de marketing educaţional
|
Prof. Ilie Ţedli – inspector scolar în management | |||
Oferta educaţională
|
Prof. Elena Preda – inspector scolar în management |